Eli naapuriani kiinnostaisi tietää että mikä vanne/minkä auton vanne käy tommoseen vanhempaan carry merkkiseen peräkärryyn jossa jako on joku 4x108-110 siihen väliin päältä mitattuna ja napa on joku 62mm ja olikohan se joku 12 tuumanen pyörä luultavasti joku valupyörä kun noista pultinreistä on lähtenyt halkeemat..vanteen päällä luki 400x12 ja 5 oli kans jossain kohtaa ilmeisesti leveys...onko tietoo..
Kiitos jo etukäteen...
Carry-65 vm-85
naapuri
2
4935
Vastaukset 2
- jotain
ko.vannetta ei saa mistään uutta jako on 4 x 108
eli fordin jako mutta kun siinä kärryssä on nolla offsetti vanne siksi ei käy auton vanne.
hyvällä tuurilla vois jostain löytyä käytetty. - pave p
Minulla on samanlaisia ongelmia vanteen kanssa.
Voisin myydä ehjän vanteen koska aijon vaihtaa uuden akseliston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597