et satuta enää ikinä.
Mutta mistä mä sen voin tietää? Mistä mä tiedän ettet ikinä enää satuta ja petä luottamusta.
Sanot että olet miettinyt asioita. Oletko oikeasti? Ihan oikeasti miettinyt mitä silloin teit mulle?
Miksi sä nyt ymmärrät tekosi? Miksi nyt haluat yrittää vielä?
Et halua menettää mua. Mutta viimeksi halusit. Miksi mieli on nyt muuttunut?
Sydän huutaa sun luo. Järki huutaa toista.
En luota vaikka kuinka yritän. Tehtyjä asioita ei saa tekemättömiksi. Ei vaikka kuinka haluaisi. Pelkään liikaa että sattuu taas enkä pysty luottaa.
Mutta pelkät sanat ei riitä mua vakuuttumaan rehellisyydestäsi. Tekoja tarvitaan. Ja paljon.
Jos haluat mut,älä anna periksi. Näytä että olet muuttunut. Sillä toivon sitä kovasti. Haluaisin vaan olla kanssasi.
Luottamuksen kera.
Sä sanot
3
726
Vastaukset
- minulle varmaan
ole, mutta jos olisi sanoisin että olen väsynyt. En tiedä mitä enää voin tehdä. Sinun pitäisi sanoa nuo asiat sille ihmiselle itselleen. Ei hän muuten osaa muuta kuin luovuttaa, jos ajattelee ettei voi tehdä mitään.
- ja useasti
ja monesti. Silti tekoja ei tapahdu. Pelkkää puhetta vaan. En jaksa toistella.
Sattuu kun haluaa luottaa,mutta ei uskalla. - olin myös
ja useasti kirjoitti:
ja monesti. Silti tekoja ei tapahdu. Pelkkää puhetta vaan. En jaksa toistella.
Sattuu kun haluaa luottaa,mutta ei uskalla.olin tossa samassa tilanteessa.. mut ei se ollut mun luottamuksen arvonen. ei kyl mee viellä päivääkään etten ajattelis sitä, mut tunteet on kuollu varsinkin kun näin sen eksän kanssa. mä olen tullut siihen tulokseen et äijiin ei voi luottaa. mä yleensä opin kaikki kantapään kautta, mut nyt kolmen pitkäaikasen suhteen jälkeen voi sanoo sillain missä kaikki äijät on mun luottamuksen pettänyt. onko teitä rehellisiä miehiä enää olemassakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875