et satuta enää ikinä.
Mutta mistä mä sen voin tietää? Mistä mä tiedän ettet ikinä enää satuta ja petä luottamusta.
Sanot että olet miettinyt asioita. Oletko oikeasti? Ihan oikeasti miettinyt mitä silloin teit mulle?
Miksi sä nyt ymmärrät tekosi? Miksi nyt haluat yrittää vielä?
Et halua menettää mua. Mutta viimeksi halusit. Miksi mieli on nyt muuttunut?
Sydän huutaa sun luo. Järki huutaa toista.
En luota vaikka kuinka yritän. Tehtyjä asioita ei saa tekemättömiksi. Ei vaikka kuinka haluaisi. Pelkään liikaa että sattuu taas enkä pysty luottaa.
Mutta pelkät sanat ei riitä mua vakuuttumaan rehellisyydestäsi. Tekoja tarvitaan. Ja paljon.
Jos haluat mut,älä anna periksi. Näytä että olet muuttunut. Sillä toivon sitä kovasti. Haluaisin vaan olla kanssasi.
Luottamuksen kera.
Sä sanot
3
693
Vastaukset
- minulle varmaan
ole, mutta jos olisi sanoisin että olen väsynyt. En tiedä mitä enää voin tehdä. Sinun pitäisi sanoa nuo asiat sille ihmiselle itselleen. Ei hän muuten osaa muuta kuin luovuttaa, jos ajattelee ettei voi tehdä mitään.
- ja useasti
ja monesti. Silti tekoja ei tapahdu. Pelkkää puhetta vaan. En jaksa toistella.
Sattuu kun haluaa luottaa,mutta ei uskalla. - olin myös
ja useasti kirjoitti:
ja monesti. Silti tekoja ei tapahdu. Pelkkää puhetta vaan. En jaksa toistella.
Sattuu kun haluaa luottaa,mutta ei uskalla.olin tossa samassa tilanteessa.. mut ei se ollut mun luottamuksen arvonen. ei kyl mee viellä päivääkään etten ajattelis sitä, mut tunteet on kuollu varsinkin kun näin sen eksän kanssa. mä olen tullut siihen tulokseen et äijiin ei voi luottaa. mä yleensä opin kaikki kantapään kautta, mut nyt kolmen pitkäaikasen suhteen jälkeen voi sanoo sillain missä kaikki äijät on mun luottamuksen pettänyt. onko teitä rehellisiä miehiä enää olemassakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205