Kuolleen meren suola

psoriaasin hoidossa

Kannattaa kokeilla kuolleen meren suolaa ihotautien hoidossa.Auttaa myös psoriaasin hoidossa!!

14

6769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa??

      Mulla on päänahassa ja korva ulkokäytävässä.

      • Himmu.

        on voiteita jotka sisältävät Kuolleenmeren suolaa.


      • Dead Sea Works
        Himmu. kirjoitti:

        on voiteita jotka sisältävät Kuolleenmeren suolaa.

        Siis maantiesuolaa?
        Sitä tuodaan sieltä meille ihan tukkuhinnalla, rahtilaivatolkulla ja kylvetään maanteille.
        Miksi maksaa luontaistuotekauppaan, kun sitä voi ostaa Destian varastosta ämpärilleisen kerrallaan.
        Miten niin?
        Kun ajat Israelissa valtatietä 90, et voi välttyä näkemastä isoja keltaisia avolavarekkoja, joissa on punainen teksti "Dea Sea Works". Ne kelkkovat jatkuvina letkoina sitä suolaa Eilatin satamaan josta se meillekin kuljetetaan Destian kylvettäväksi.
        Jos kylpemisestä puhutaan, sattui kerran sellainenkin tapaus, ettei sinne En Gedin yleisökylpyrannalle ollut jalalla astumista, koska sattui olemaan turistien väänätämää ihmispaskaa rantahiekalla liikaa.
        Siis lisääkös Kuolleemeren suola vielä aineenvaihduntaakin?

        Onneksi siellä sataa harvoin, niin ei ole niitä valuma-alueongelmia: Ympärillä kun on 2 miljoonaa beduiinia ja 5 miljoonaa vuohta.
        Aaseja eikä kameleita lasketa.

        Joka tapauksessa, paskaisimpia paikkoja joissa olen vieraillut, eikä paksumpaa valetta ole kuunaan keksitty kuin Kuollenmeren suolat ja savet.
        Ei kaikki pahalta haiseva hyväksi ole.
        Vikke Nilolle pantiin päähän loosteri jossa oli oikeen ihmispaskaa.
        Piti tulla hyvä.


    • on likaisimpia

      paikkoja hoitaa psorista.Ostakaa kaupasta merisuolaa ja sitten ämpäriin vettä ja suolaa,ei tarvitse pelätä pöpöjen pääsemistä ihon läpi.

      • ckfjj

        Onko kaupan merisuola samaa kamaa kun Kuolleessa meressä? Saa iso ämpäri olla jotta mahtuu päätä myöten istumaan..


      • ppp+psori
        ckfjj kirjoitti:

        Onko kaupan merisuola samaa kamaa kun Kuolleessa meressä? Saa iso ämpäri olla jotta mahtuu päätä myöten istumaan..

        Merisuola on halvempaa. Liota sitä 1 dl litraan kuumaa vettä ja sekoita se joko ammeeseen tai vatiin, riippuen mitä paikkaa haudot. Parikymmentä minuuttia riittää. Suolavettä ei saa huuhtoa pois vaan iho kuivataan ja rasvataan esim. Ceridal-tyyppisellä voiteella. Oma ihoni (jalat ja kädet) pysyvät kunnossa näillä hoidoilla, joita en kylläkään ole tarvinnut yli puoleen vuoteen.
        Kannattaa muistaa myös ravinnon osuus. Tästä on monta ketjua, joten en ala "saarnaamaan". Ilman lääkkeitä voi olla oireeton, kunhan malttaa pitäytyä kaidalla tiellä. Yli kaksi vuotta olen ollut lähes oireeton.


    • juutalain

      Olen lillinyt siinä meressä itsessään, eikä siinä ole psori muuttunut miksikään.

      Kuka uskoo tuollaisen sadun, että Kuolleenmeren mineraalit olisivat jotenkin ihmeellisiä ihmisen terveydelle?
      Siinä meressä kun ei elä muut kuin alkueläimet, jotka ovat erikoistuneet käyttämään ravintonaan meren emäksisiä, syövyttäviä alkaleja.

      Kun Ämmässuon kaatopaikka 200 vuoden kuluttua on unohdettu aikakirjoista, ostan alueen ja alan myydä sieltä kaivettua mutapaskaa ja valehtelen sen tekevän sitä ja tätä, älä käyttämättä jätä.

    • iktyoosikko

      on totta, että merisuolalla on hyvä vaikutus erilaisiin ihosairauksiin ja ihottumiin. itselläni on iktyoosi ja kun olin pieni, lääkäri antoi hoito-ohjeeksi paljon kylpyjä suolavedessä. kotiin siis hankittiin amme minua varten, joka kuukausi kun ei ole varaa matkustaa Kuolleelle merelle tai minnekään muualle suolaisen veden äärelle.

      ne keillä on amme, heittäkää kattilan pohjalle sentin kerros merisuolaa ja antakaa suolan liueta kiehuvaan veteen. tämä vain siksi ettei karkeat suolakiteet raavi persausta ammeessa istuttaessa. sitten vain ammeeseen lämmintä vettä ja suolavesi joukkoon. kylmä suolavesi kirvelee ikävästi, varsinkin jos iho on raavittu rikki. kylpekää ainakin puolituntia.

      ne keillä taasen EI ole kylpyammetta, kokeilkaa vaikka suolahauteita. ottakaa vanhoja riepuja tai pyyhkeitä, kastelkaa niitä, hierokaa pintaan hienokiteistä merisuolaa ja laittakaa läiskän päälle. tätä voi kokeilla vaikka saunassa, JOS iho vaan kestää saunomista.

      Että näin. Eihän oo vaikeeta?

    • dalia.fi

      www.dalia.fi

      • kolmet konstit

        Täältä saa suolahoitoja
        www.kolmenkonstin.suntuubi.com


    • adjektiivi

      Olen käyttänyt sitä pitemmän aikaa en ole havainnut mulle ainakaan suurta apua,jonkin verran on ollut apua

    • adjektiivi

      Olen käyttänyt jo niitä tuotteita liki vuoden ei mitään apua ainakaan minulle.

    • adjektiivi

      olen kyllä kokeillut sitä ei siitä paljoa ollut apua,ainoa joka mulla on auttanut niin on daivobeth,vaikka kyllä vähän maksaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe