Kannattaa kokeilla kuolleen meren suolaa ihotautien hoidossa.Auttaa myös psoriaasin hoidossa!!
Kuolleen meren suola
14
6959
Vastaukset
- saa??
Mulla on päänahassa ja korva ulkokäytävässä.
- Himmu.
on voiteita jotka sisältävät Kuolleenmeren suolaa.
- Dead Sea Works
Himmu. kirjoitti:
on voiteita jotka sisältävät Kuolleenmeren suolaa.
Siis maantiesuolaa?
Sitä tuodaan sieltä meille ihan tukkuhinnalla, rahtilaivatolkulla ja kylvetään maanteille.
Miksi maksaa luontaistuotekauppaan, kun sitä voi ostaa Destian varastosta ämpärilleisen kerrallaan.
Miten niin?
Kun ajat Israelissa valtatietä 90, et voi välttyä näkemastä isoja keltaisia avolavarekkoja, joissa on punainen teksti "Dea Sea Works". Ne kelkkovat jatkuvina letkoina sitä suolaa Eilatin satamaan josta se meillekin kuljetetaan Destian kylvettäväksi.
Jos kylpemisestä puhutaan, sattui kerran sellainenkin tapaus, ettei sinne En Gedin yleisökylpyrannalle ollut jalalla astumista, koska sattui olemaan turistien väänätämää ihmispaskaa rantahiekalla liikaa.
Siis lisääkös Kuolleemeren suola vielä aineenvaihduntaakin?
Onneksi siellä sataa harvoin, niin ei ole niitä valuma-alueongelmia: Ympärillä kun on 2 miljoonaa beduiinia ja 5 miljoonaa vuohta.
Aaseja eikä kameleita lasketa.
Joka tapauksessa, paskaisimpia paikkoja joissa olen vieraillut, eikä paksumpaa valetta ole kuunaan keksitty kuin Kuollenmeren suolat ja savet.
Ei kaikki pahalta haiseva hyväksi ole.
Vikke Nilolle pantiin päähän loosteri jossa oli oikeen ihmispaskaa.
Piti tulla hyvä.
- on likaisimpia
paikkoja hoitaa psorista.Ostakaa kaupasta merisuolaa ja sitten ämpäriin vettä ja suolaa,ei tarvitse pelätä pöpöjen pääsemistä ihon läpi.
- ckfjj
Onko kaupan merisuola samaa kamaa kun Kuolleessa meressä? Saa iso ämpäri olla jotta mahtuu päätä myöten istumaan..
- ppp+psori
ckfjj kirjoitti:
Onko kaupan merisuola samaa kamaa kun Kuolleessa meressä? Saa iso ämpäri olla jotta mahtuu päätä myöten istumaan..
Merisuola on halvempaa. Liota sitä 1 dl litraan kuumaa vettä ja sekoita se joko ammeeseen tai vatiin, riippuen mitä paikkaa haudot. Parikymmentä minuuttia riittää. Suolavettä ei saa huuhtoa pois vaan iho kuivataan ja rasvataan esim. Ceridal-tyyppisellä voiteella. Oma ihoni (jalat ja kädet) pysyvät kunnossa näillä hoidoilla, joita en kylläkään ole tarvinnut yli puoleen vuoteen.
Kannattaa muistaa myös ravinnon osuus. Tästä on monta ketjua, joten en ala "saarnaamaan". Ilman lääkkeitä voi olla oireeton, kunhan malttaa pitäytyä kaidalla tiellä. Yli kaksi vuotta olen ollut lähes oireeton.
- juutalain
Olen lillinyt siinä meressä itsessään, eikä siinä ole psori muuttunut miksikään.
Kuka uskoo tuollaisen sadun, että Kuolleenmeren mineraalit olisivat jotenkin ihmeellisiä ihmisen terveydelle?
Siinä meressä kun ei elä muut kuin alkueläimet, jotka ovat erikoistuneet käyttämään ravintonaan meren emäksisiä, syövyttäviä alkaleja.
Kun Ämmässuon kaatopaikka 200 vuoden kuluttua on unohdettu aikakirjoista, ostan alueen ja alan myydä sieltä kaivettua mutapaskaa ja valehtelen sen tekevän sitä ja tätä, älä käyttämättä jätä. - iktyoosikko
on totta, että merisuolalla on hyvä vaikutus erilaisiin ihosairauksiin ja ihottumiin. itselläni on iktyoosi ja kun olin pieni, lääkäri antoi hoito-ohjeeksi paljon kylpyjä suolavedessä. kotiin siis hankittiin amme minua varten, joka kuukausi kun ei ole varaa matkustaa Kuolleelle merelle tai minnekään muualle suolaisen veden äärelle.
ne keillä on amme, heittäkää kattilan pohjalle sentin kerros merisuolaa ja antakaa suolan liueta kiehuvaan veteen. tämä vain siksi ettei karkeat suolakiteet raavi persausta ammeessa istuttaessa. sitten vain ammeeseen lämmintä vettä ja suolavesi joukkoon. kylmä suolavesi kirvelee ikävästi, varsinkin jos iho on raavittu rikki. kylpekää ainakin puolituntia.
ne keillä taasen EI ole kylpyammetta, kokeilkaa vaikka suolahauteita. ottakaa vanhoja riepuja tai pyyhkeitä, kastelkaa niitä, hierokaa pintaan hienokiteistä merisuolaa ja laittakaa läiskän päälle. tätä voi kokeilla vaikka saunassa, JOS iho vaan kestää saunomista.
Että näin. Eihän oo vaikeeta? - dalia.fi
www.dalia.fi
- kolmet konstit
Täältä saa suolahoitoja
www.kolmenkonstin.suntuubi.com
- adjektiivi
Olen käyttänyt sitä pitemmän aikaa en ole havainnut mulle ainakaan suurta apua,jonkin verran on ollut apua
- adjektiivi
Olen käyttänyt jo niitä tuotteita liki vuoden ei mitään apua ainakaan minulle.
- adjektiivi
olen kyllä kokeillut sitä ei siitä paljoa ollut apua,ainoa joka mulla on auttanut niin on daivobeth,vaikka kyllä vähän maksaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262