Hei!
Olen 26-vuotias nuori nainen Porista. Ystäviä minulla on ihan mukavasti, mutta moni asuu muualla tai on muuten vain erilaisessa elämän tilanteessa.
Uudet tuttavuudet ovat siis tervetulleita. Harrastan liikuntaa, rakastan shoppailua ja mieskin on hakusessa ;) Jos olet samanhenkinen ja samanlaisessa elämäntilanteessa, niin täällä olisi sinulle ystävä.
Ystäviä Porista
Eronnut tyttönen 26v
4
542
Vastaukset
- jouskari87
Mä olen tälläinen 21-v tyttö Varsinais-Suomesta.
Olen Kokemäellä ammattikoulun koulun käynyt.
Jos sua kiinostais maileja ruveta kirjoitteleen
tai meseessä jutteleen niin jätä mailia tänne.
Tai voin mäkin mailin antaa jos tärppäs - 40w mies
Porista. Harrastan liikuntaa 4 kertaa viikossa. Osuuko..!?
laitappa mailisi mulle osoitteeseen [email protected] niin kirjotan sinne enemmän..
oon poriin muuttamassa oleva nuori nainen,luulen että meillä olis paljon yhteitä!- olevan
aika samanhenkinen kuin mä ja mullekin ois uudet ystävät tervetulleita. voit kirjoitella mulle : [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532