Joulupäivänä syntyneet

Isot juhlat kaikkialla

Kertokaahan kokemuksianne kaikki 25.12. syntyneet.
Jeesuskin viettää kanssamme synttäreitään.
Eiks'oo komeeta,-vai mitä häh?

5

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiituli2..

isompia juhlia,ainakaan eilen ollut, poikakaveri haki ajeleen ja sellaista mukavaa yhdessäoloa. ;)

• Kapricorn

täyttävät joulupäivänä, esim. presidenttimme Tarja Halonen. Ruotsin kuningatar Silvia täytti jo aatonaattona eli tiistaina:
      http://viihde.msn.hs.fi/viihde/artikkeli/Kuningatar Silvia kaipaa lapsenlapsia/1135242269248?ref=msn&frameFilterContent=true
      Kauriita ovat nämä arvohenkilöt siis molemmat.
      Tämän kauriin anoppi on myös kauris ja vietti syntymäpäiviään, kuten Tarja Halonenkin, jouluaattona. Allekirjoittanut viettää synttäreitään vasta vähän loppiaisen jälkeen.

• Kapricorn

minun rakas anoppini vietti jouluaattona. Voi näitä, kun ajatus ja kirjoitus kulkee eri latuja:D

Joulu on nyt pian "yli" ja pian kauriin valtaa taas joulun jälkeinen masennus. Tällä kauriilla se ei tule vaivaamaan, koskapa ei ole joulutunnelmakaan vielä päässyt päälle. Aikaisemmin, kun vielä sai sen joulutunnelman, tuli joulun jälkeen ikävä joulua. Nyt ei tule ikävä joulua, kun ei koko "joulua" ole tullutkaan. Tietänette, mitä tarkoitan. Ikä tekee tepposensa. Pidän silti tällaisestakin joulusta, vaikka siitä se sadunhohde onkin haihtunut jonnekin vuosien taa:)

• yks kauris
        Kapricorn kirjoitti:

minun rakas anoppini vietti jouluaattona. Voi näitä, kun ajatus ja kirjoitus kulkee eri latuja:D

Joulu on nyt pian "yli" ja pian kauriin valtaa taas joulun jälkeinen masennus. Tällä kauriilla se ei tule vaivaamaan, koskapa ei ole joulutunnelmakaan vielä päässyt päälle. Aikaisemmin, kun vielä sai sen joulutunnelman, tuli joulun jälkeen ikävä joulua. Nyt ei tule ikävä joulua, kun ei koko "joulua" ole tullutkaan. Tietänette, mitä tarkoitan. Ikä tekee tepposensa. Pidän silti tällaisestakin joulusta, vaikka siitä se sadunhohde onkin haihtunut jonnekin vuosien taa:)

mikä kumma siinä onkaan, joka joulun jälkeen iskee se masennus, siinä tammikuun alussa.
        mulla kanssa tämä joulu menee(meni) ikäänkuin ohi, ihan hissukseen yksinäni 'vietin', syöden ja ollen vaan.
        eikös haloska ole syntynyt jouluaattona?

• -78

No tässä 1 joka on syntynyt 24.12. ja ei mitenkään erikoista ole koskaan tapahtunut kun olen silloin syntynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe