Subu testeissä

pelokas-

Hei! Olen 19v nuorimies joka erehtyi viikko takaperin ennen baariin lähtöä koittamaan subutexiä. Olen lähdössä armeijaan 12.1.09 ja tahtoisin todellakin tietää kuinka kauan subutex näkyy huumetesteissä? Ei olisi kovinkaan kunniakasta palata seuraavana päivänä armeijasta pois kun testin tulokset huutavat positiivista? Pyydän, vastatkaa.

49

23980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narkomaani83

      subu ei näy enää 12 päivä,jos et vain enää pelleile sen kanssa.

      subu näkyy elimistössä sen mukaan miten paljon ja miten pitkään sitä on käyttänyt.uskoisin,että se ei näy sinulla edes tällä hetkellä enää,mutta en suosittele silti,että sen varjolla ottaisit subua vielä ennen lähtöä armeijaan ,vaikka subu häviääkin elimistöstä viimeistään 5 päivän kuluttua viimeisestä käyttökerrasta

      • KOKEMUSTA ON....

        ei minkäänlaista syytä huoleen, meinaan bubrenorfiinia ei oteta huumetesteissä, koska se on liian kallista! kannabis,opiaatit,bentsot ja amfetamiinit näkyvät, mutta ei bubre, ja se on opioidi..ei opiaatti!jos joku sekoittaa. bubrenkin kyllä saa testattua, mutta sitä pitää erikseen etsiä. linkkiä en muista. mutta esim. TYKS:in sivuilta, olikohan laboratoriopuolelta löytyy että mitkä aineet katsotaan huumetesteissä.juuri nuo edellämainitsemani.että ei syytä huoleen.


      • ...........................
        KOKEMUSTA ON.... kirjoitti:

        ei minkäänlaista syytä huoleen, meinaan bubrenorfiinia ei oteta huumetesteissä, koska se on liian kallista! kannabis,opiaatit,bentsot ja amfetamiinit näkyvät, mutta ei bubre, ja se on opioidi..ei opiaatti!jos joku sekoittaa. bubrenkin kyllä saa testattua, mutta sitä pitää erikseen etsiä. linkkiä en muista. mutta esim. TYKS:in sivuilta, olikohan laboratoriopuolelta löytyy että mitkä aineet katsotaan huumetesteissä.juuri nuo edellämainitsemani.että ei syytä huoleen.

        tosiaan! ei subua katsota huumeseuloissa! ei edes poliisien sylkitestissä näy subu! ja multa kun etsittiin juuri subutexiä kusesta, niin ei näkynyt enää 3pv jälkeen!!!!!!!!!!!!!!


      • ikävä kyllä
        ........................... kirjoitti:

        tosiaan! ei subua katsota huumeseuloissa! ei edes poliisien sylkitestissä näy subu! ja multa kun etsittiin juuri subutexiä kusesta, niin ei näkynyt enää 3pv jälkeen!!!!!!!!!!!!!!

        hei minulla subu näky viellä 1kk jälkeen ja olen vain pari kertaa kokeillut,mutta niin vaan oli positiivinen tulos kun menin ihan varmana tuloksesta terkkarin seulaan,ja testi lähetettiin viellä varmennukseen ja punasella oli ja niin oli seuraavakin.nyt 2kk siitä ja koti testi negatiivinen.kyllä on ollut selittämistä.tilaa koti testi ennen testiin menoa


      • mitä ihmettä?????
        ikävä kyllä kirjoitti:

        hei minulla subu näky viellä 1kk jälkeen ja olen vain pari kertaa kokeillut,mutta niin vaan oli positiivinen tulos kun menin ihan varmana tuloksesta terkkarin seulaan,ja testi lähetettiin viellä varmennukseen ja punasella oli ja niin oli seuraavakin.nyt 2kk siitä ja koti testi negatiivinen.kyllä on ollut selittämistä.tilaa koti testi ennen testiin menoa

        siis miten toi voi olla mahdollista?? itse olen käyttänyt subua 3v i.v käyttönä joka päivä vähintään 4ml/pv ja olin kolme päivää ottamatta ennen seuloihin menoa ja tulos:negatiivinen!! en kyllä ymmärrä että miten ihmeessä voi näkyä noin pitkään????koska eihän bubren puoliintumisaikakaan ole kuin muistaakseni kork.32h!!!!!!!!!todella outoa................


      • Häsleri
        mitä ihmettä????? kirjoitti:

        siis miten toi voi olla mahdollista?? itse olen käyttänyt subua 3v i.v käyttönä joka päivä vähintään 4ml/pv ja olin kolme päivää ottamatta ennen seuloihin menoa ja tulos:negatiivinen!! en kyllä ymmärrä että miten ihmeessä voi näkyä noin pitkään????koska eihän bubren puoliintumisaikakaan ole kuin muistaakseni kork.32h!!!!!!!!!todella outoa................

        Itellä 2v IV:nä sujuu takan 4millii per pvä ja Mulla meni reilu 2vkoa ennen kuin bupre oli hävinnyt edullista, et mä en todellakaan usko tota että kolmen pvän jälkeen luvassa seula ku Sillon alkaa vasta reflat mitkä Kestääki sen kk. 2vkoo laattaamista, kipuja ja henkistä että fyysistä kipua. Mut sain itseni AVOLLA irti mikä on mun mielestä 10 kertaa kovempi juttu ku laitoshoidossa.. Ainakaan itse siel pystynyt olemaan kk. Se on päästä kiinni haluuko siitä paskasta oikeasti eroo vai ei. Jollekin sopii laitoshoitoon toisille avo mut vaati oikeasti päättäväisyyttä, sillä olot helvetilliset kirjaimellisesti. Nyt puhas paskasta ja vitun Ilonen siitä. enää siihen paskaa en koskee se tappaa tunteet ja oman minuuden.


      • ikävä kyllä kirjoitti:

        hei minulla subu näky viellä 1kk jälkeen ja olen vain pari kertaa kokeillut,mutta niin vaan oli positiivinen tulos kun menin ihan varmana tuloksesta terkkarin seulaan,ja testi lähetettiin viellä varmennukseen ja punasella oli ja niin oli seuraavakin.nyt 2kk siitä ja koti testi negatiivinen.kyllä on ollut selittämistä.tilaa koti testi ennen testiin menoa

        Ite olin kuukauden katkolla kolmen vuoden subun käytön takia ja läksin sielt puhtaana pois,eli 31 päivää riitti itel ainakin täyteen puhtauteen,mutta nukkuminen oli ihan älytöntä sen jälkeenkin jotempa aloin taas vetää ja nyt lähös linnaa ja haluais ite varmuuden kauan tuo subun paska näkyy kuses kun mahdollisuus mennä heti avotaloon jos seula puhas


      • Anonyymi
        ........................... kirjoitti:

        tosiaan! ei subua katsota huumeseuloissa! ei edes poliisien sylkitestissä näy subu! ja multa kun etsittiin juuri subutexiä kusesta, niin ei näkynyt enää 3pv jälkeen!!!!!!!!!!!!!!

        Tuo autto


      • Anonyymi
        ikävä kyllä kirjoitti:

        hei minulla subu näky viellä 1kk jälkeen ja olen vain pari kertaa kokeillut,mutta niin vaan oli positiivinen tulos kun menin ihan varmana tuloksesta terkkarin seulaan,ja testi lähetettiin viellä varmennukseen ja punasella oli ja niin oli seuraavakin.nyt 2kk siitä ja koti testi negatiivinen.kyllä on ollut selittämistä.tilaa koti testi ennen testiin menoa

        Tämä hitto mulla näkynyt nyt kuukauden seuloissa texi


      • Anonyymi
        KOKEMUSTA ON.... kirjoitti:

        ei minkäänlaista syytä huoleen, meinaan bubrenorfiinia ei oteta huumetesteissä, koska se on liian kallista! kannabis,opiaatit,bentsot ja amfetamiinit näkyvät, mutta ei bubre, ja se on opioidi..ei opiaatti!jos joku sekoittaa. bubrenkin kyllä saa testattua, mutta sitä pitää erikseen etsiä. linkkiä en muista. mutta esim. TYKS:in sivuilta, olikohan laboratoriopuolelta löytyy että mitkä aineet katsotaan huumetesteissä.juuri nuo edellämainitsemani.että ei syytä huoleen.

        Opiaatit jaetaan luonnon- ja synteettisiin opiaatteihin ja niitä kutsutaan yhteisnimellä opioidit


      • Anonyymi
        mitä ihmettä????? kirjoitti:

        siis miten toi voi olla mahdollista?? itse olen käyttänyt subua 3v i.v käyttönä joka päivä vähintään 4ml/pv ja olin kolme päivää ottamatta ennen seuloihin menoa ja tulos:negatiivinen!! en kyllä ymmärrä että miten ihmeessä voi näkyä noin pitkään????koska eihän bubren puoliintumisaikakaan ole kuin muistaakseni kork.32h!!!!!!!!!todella outoa................

        Itsellä kanssa näytti positiivista vaikka 3viikkoa oli siitä kun otin 4mg subua


      • Anonyymi
        ........................... kirjoitti:

        tosiaan! ei subua katsota huumeseuloissa! ei edes poliisien sylkitestissä näy subu! ja multa kun etsittiin juuri subutexiä kusesta, niin ei näkynyt enää 3pv jälkeen!!!!!!!!!!!!!!

        Väärin .kylläpä näkyy subutex ja myös suboxone buprenorfiinina yleensä testeissä. Mulla on aina näkynyt ja monessa paikassa on otettu. 🤔🤨


    • kokemuksen syvällä

      subutex/suboxone ei näy huumetestissä koska se ei ole opiaatti. Kuten jo mainittiinkin että kannabis , bentsot, ja amfetamiini näkyy, mutta bubrenorfiini eiole opiaatti, joten se ei näy. Toki on testit olemassa bubrea varten, mutta en ole kenenkään kuullut joutuvan siihen testiin, edes ajokortin takia, vaikka olisi ihan "virallinen" bubren käyttäjä.... testi on hyvin kallis verrattuna muihin ja jospa se testattaisiinkin , ei se näy enää 36 tunnin jälkeen, jos ottaa sen kielen alla. Jos ottaa toisella tavalla eli suonen sisäisesti tai nokkaan, se lähtee vielä nopeammin koska se on väärinkäyttöä, jolla saadaan aine elmistöön nopeammin ja luonnollisesti lähtee pois myös nopeammin.
      Onnea vaan matkaan,siis armeijaan, pidän peukkuja mutta jos sulta otettiin vaan virtsakoe, ei mitään hätää, ellet ole muita laittomia aineita nautiskellut:)

      • peloton-

        Hyvin meni, ihmisten tietämättömyyttä koko pelko "kiinni jäämisestä" eihän siellä tosiaan mitään huumetestejä tehdä kuin satunnaisesti. Virtsasta katsottiin vain sokeriarvoja ja muita vastaavia 'joutavia' arvoja. Eli loppu hyvin kaikki hyvin. Kiitos vielä kaikille vastanneille!


      • subulainen

        vitun idiootti ku et tiiä mistä puhut


      • Kotitesti.fi subun kusitesti 4,90 eli ei oo kallis


    • jasugamuu

      eri huumausaineiden näkyminen eri testeissä riippuu hyvinkin monesta tekijästä, eikä kysymykseesi ole mahdollista antaa vedenpitävää vastausta. Tuloksiin vaikuttavia tekijöitä ovat mm. analyysimenetelmä, käytetty aine, aineen puhtaus, käyttömäärä, käyttötiheys, aika viimeisestä käyttökerrasta, kuinka pitkään on ko. ainetta käyttänyt, käyttötapa sekä monet yksilölliset piirteet (esim. ruumiinrakenne). Eri mittausmenetelmillä saadaan myös eri tyyppisiä tuloksia. Tavallisimmin käytössä olevat ns. pikatestit kertovat vain sen, onko tutkittavaa ainetta elimistössä vai ei, kun tarkemmilla analysaattorilaitteilla saadaan selville myös paljonko ko. ainetta on elimistössä. Eri tyyppisistä näytteistä yleensä varmimmat tulokset saadaan virtsanäytteestä, joskin myös veri- ja hiusnäytteitä käytetään.

      Eri aineiden toteamisajat vaihtelevat voimakkaasti. Periaatteessa pisimpään näytteessä säilyvät kannabis ja tietyt lääkkeet (lähinnä bentsodiatsepiinit), nopeimmin taas katoavat opiaatit ja sen johdannaiset. Suuntaa antavasti voidaan sanoa, että kannabiksen toteamisaika virtsasta vaihtelee satunnaiskäyttäjän 1-5 vuorokaudesta suurkäyttäjän jopa 14 vuorokauteen. Amfetamiinin toteamisaika on 2-6 vuorokautta, heroiinin ja morfiinin taas 1-2 vuorokautta. Buprenorfiini näkyy 0-1 vuorokautta ja esim. kokaiini 1-2 vuorokautta. Bentsodiatepiinien toteamisajat vaihtelevat lääkeaineesta riippuen melko paljon, esimerkiksi midatsolaami näkyy testeissä 1-2 vuorokautta ja oksatsepaami 5-7 vuorokautta, kun taas diatsepaami voi näkyä 21 vuorokaudenkin ajan.

      • what do I do

        Mitä luulet näkyykö kannabis kun olen poltellut viim. 3 kk melkein päivittäin - sitä ennen en lainkaan. Poltin viime to viimeksi ja testi ois huomenna.
        Milloin uskaltaisin testiin että ois puhdas - jos jotenkin saisin sen huomisen peruttua. Kyseessä on uus duuni joten tosi tärkeä olla puhdas.


      • ExHiisari
        what do I do kirjoitti:

        Mitä luulet näkyykö kannabis kun olen poltellut viim. 3 kk melkein päivittäin - sitä ennen en lainkaan. Poltin viime to viimeksi ja testi ois huomenna.
        Milloin uskaltaisin testiin että ois puhdas - jos jotenkin saisin sen huomisen peruttua. Kyseessä on uus duuni joten tosi tärkeä olla puhdas.

        Kirjaimellisesti käry kävi =D Kannabis on näkyy seuloissa tooooodella pitkään tollasen käytön jälkeen. joku 2-3 viikkoa näkyy kusessa mun mielestä


      • what do I do
        ExHiisari kirjoitti:

        Kirjaimellisesti käry kävi =D Kannabis on näkyy seuloissa tooooodella pitkään tollasen käytön jälkeen. joku 2-3 viikkoa näkyy kusessa mun mielestä

        Eli yritän siirtää sitä ainakin viikolla eteenpäin. Miten on auttaako tuo veden juonti - sitruunamehun juonti - kyy tabletit- hikoilu - saunominen...
        Ei herranen aika jotain täytyy keksiä.
        Miten voi ihminen olla näin tyhmä?????


      • avoid test
        what do I do kirjoitti:

        Eli yritän siirtää sitä ainakin viikolla eteenpäin. Miten on auttaako tuo veden juonti - sitruunamehun juonti - kyy tabletit- hikoilu - saunominen...
        Ei herranen aika jotain täytyy keksiä.
        Miten voi ihminen olla näin tyhmä?????

        Valitettavasti ei auta muuta kun siirtämään eteenpäin, jos saat viikon verran siirettyä niin mahodllisuudet kasvaa hyvin. 13 pv on sellainen aika että voi olla ettei elimistössä enään näy mitään. Toisaalta jos olet viimeiset 2-3 kk poltellut päivittäin niin voi olla että menee jopa kuukausi? Riippuen tietysti kropastasi, jos on paljon rastaa ja läskiä niin pysyy kropassas pidempään. Netissä löytyy kyllä monenmoista koppakonsteja kuten juomalla paljon vettä, syömällä b 12 vitamiinia mutta eivät toimi( en suosittele kokeilemaan ,varsinkaan runsasta vedenjuontia sillä voi olla hengenvaarallista). Ainoa sata varma keino on välttää koko testejä, Pohdi nytten rauhassa mitä teet, pyri kipeeksi tai muuta vastaavaa.


      • Kokija
        what do I do kirjoitti:

        Eli yritän siirtää sitä ainakin viikolla eteenpäin. Miten on auttaako tuo veden juonti - sitruunamehun juonti - kyy tabletit- hikoilu - saunominen...
        Ei herranen aika jotain täytyy keksiä.
        Miten voi ihminen olla näin tyhmä?????

        Auttaa. Kyypakkaus ja soodavesi päivittäin. Paljon soodavettä. Niin ei tuu näkymään mitään. Voit aloittaa 3 pvää ennen testiä, jos on virtsaseula. Jos on verikoe, niin hieman pidempään, viikon


      • Anonyymi
        ExHiisari kirjoitti:

        Kirjaimellisesti käry kävi =D Kannabis on näkyy seuloissa tooooodella pitkään tollasen käytön jälkeen. joku 2-3 viikkoa näkyy kusessa mun mielestä

        itellä ei näy join vettä muutaman lasillisen ennen seuloi


    • tonttu

      minulla huumeseulat joka viikko, ja saan aina vesitettyä ne, juomalla noin 3 litraa vettä ja tunti ennen seuloihin menoa otan vielä sitruuna juomaa.
      Jos vesittää suosittellen syömään aamulla!

    • kertokaaa

      olen pääsemässä avo vankilaan lusimaan edellyttää tosin että bpuhtaat seulat
      pitkä putki päällä subua 10päivän pääst pitäs mennä!!!

      kertokaa miten kauan näkyyy?????

      • Huslab

        Eri huumausaineiden säilyminen virtsassa käytön jälkeen:
        Amfetamiini 3-5 päivää pH:sta riippuen
        Bentsodiatsepiinit:
        flurazepam 1-2 päivää
        oxazepam 3-7 päivää
        Kannabinoidit
        satunnainen käyttäjä 3-5 päivää
        jatkuva käyttäjä 2 viikkoa
        jatkuva isokokoinen käyttäjä 30 päivää
        Kokaiini 2-3 päivää
        Metadoni 14 päivää
        Opiaatit 2-4 päivää
        Buprenorfiini 7 - 14 päivää


      • ...

        Jos oot siviilistä menossa avotaloon ni ei ole väliä vaikka kusisit värisuoran.


    • ne loppuu

      No Subut loppuu kohta.Ruotsi lopetti niiden myynnin ja Viro seuraa kuulemma perässä vuoden vaihteessa.Suomi harkitsee asiaa,kuten muutkin EU maat sillä löytyy parempiakin vieroituslääkkeitä joita ei voi väärin käyttää koska ne ei nouse päähän millään annostuksella.

      • ei subulle

        Sais loppuakin. Kun ottaa huomioon kuinka moni huumekoukussa oleva vetää subua. Toki voi olla että siirtyisi muihin aineisiin vaan, mutta subua on kyllä sen verran helppoa saada, että hyvä jos edes sen saaminen estettäisiin.


      • flimmeri
        ei subulle kirjoitti:

        Sais loppuakin. Kun ottaa huomioon kuinka moni huumekoukussa oleva vetää subua. Toki voi olla että siirtyisi muihin aineisiin vaan, mutta subua on kyllä sen verran helppoa saada, että hyvä jos edes sen saaminen estettäisiin.

        Subutexin myyntilupa suomessa loppui jo vuonna 2009, muistaakseni.
        Vaan eipä tämä ilmeisesti juuri katukauppaan ole vaikuttanut, ainoastaan siihen että ne jotka sitä oikeasti tarvitsevat, eivät sitä saa.
        Kohta meillä on taas heroiini riesanamme täällä. Vaan sitähän moni varmaan toivookin, koska nykyisellään mokomat käyttäjät eivät edes kuole pois.


    • zsrm785

      phahah olin turussa käymässä kun piti lähtee lekuriin mahakivun takii, ottivat samalla seulan. meikäl näky viel 7:ttä viikkoa aika korkeena pitosuudet. mut toisaalta taas määrät mitä hiisannu ollu aika tähtitieteellisii, parist gemmist ylöspäin. ja tää määrä siis n. kolmen vuoden ajan.

      • ed. vastaelee

        nii siis tarkotan hatsia tosiaan jos jollekki jää epäselväks


    • EX Bupre vihaaja! :D

      Bupu ei näkynyt itselläni 2 päivän pausen jälkeen kus_essa eikä bloodissa ja sitä ennen noin 1kk putki joka päivä nokittelua 2-4mg koska paha kammo IV:hen mikä sinänsä hyvä asia!!! Mutta paikat kipeänä , safka ei uponnut ja flunssanen olo vaikka vain viikon ilman 1kk kokeilun jälkeen joten päätin jatkaa käyttöä koska itselleni siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa ja ilmaista vielä kaiken lisäksi koska frendilla jää viikossa reilu 10mg yli!!! Maku asioistahan ei voi kiistellä tai voi mutta ne ei johda mihinkään!!!

      • Anonyymi

        Ikinä en oo näin tyhmää kommenttia nähny , olisit vaan pysyny vihaajana! Toivottovasti sulla menee jo paremmin nyt 2023.all the best to you.


    • subusubu

      Oli nyt ihan pakko vastata tähän nimittäin olen itse 16 vuotias ja tällä hetkellä katkolla subutexin takia ja siellä ainakin katsotaan ihan kaikki mahdollinen mikä seuloissa vaan voi näkyä. Olin kotilomilla ja käytin subua 2 päivää ennen seulojen ottoa ja silti oli negatiiviset seulat. Mutta tottakai riippuu siitä paljon käyttää ja kuinka usein. Itse otin noin 1mg eikä näkynyt mitään.

    • subutex 83

      Näkyykö subu vedin perjantaina 4mg ja olen käyttänyt noin 2 vuotta ivnä ja nyt maanantaina ois testit vastatkaa nopeesti

      • Häsleri

        Varmasti näkyy itel buprehävis elimistöstä 2v iv käytön jälkeen reilussa kahdessa viikossa.


    • Katjuska733

      itse kun käyn a-klinikalla seuloissa ja kun pikaseula otetaan niin siinä näkyy bentsot, kannabis, piri ja bupre.

    • kykkkkkkkkkd

      Vaihtoehtona salailulle, laimentelulle, valehtelulle - vapaus Jeesuksen nimessä ja veressä. Oikeesti et tarvi mitää roinaa kehoos ja sieluus. etsi todellinen elämä ja ole rehellinen itsellesi.

    • Molossit

      Nyt kokemusta... vit**... bubree käyttäny 8v. .. ihan sama miten ottaa! Benejä se 4v.. nyt kuntoutuksessa, ja hei... 16pvää.. vesi seul... ja bub näkyy! Syö, juo ja liiku, käy saunas ja blaaaa. Tsemiä! ;) lopettakaa ku voitte.. ette halua olla täs joskus..

    • Aaaaaasssssaaaaaaa

      olen homo

    • Anonyymi

      Vedä vittu ketamiini överit

      • Anonyymi

        Onneksi siihen ei voi kuolla, lähinnä ketamiini"överit" on vain sitä että nukahtaa hetkeksi.


    • Anonyymi

      Mä voin kertoo täysin kokemuksesta että, 17 päivää myöhemmin näkyi ja pieni vetäminen näkyi 8 päivää myöhemmin. Olen vähän sitä mieltä että, ne näkyy pitkään jos, seula menee laboratorioon.

      • Anonyymi

        Mä käyttänyt kolmisen vuotta subua ja saan vesittämällä kolmes päiväs puhtaat seulat vaikka labraan laitettu välillä. Uskon, että on niin yksilöllistä toi, että kuinka kauan pitää olla ilman, että saa puhtaat ja johtuu paljon siitä kuinka hyvä aineenvaihdunta on.


    • Anonyymi

      Onpa taas "asiantuntevia" kommentteja. Buprenorfiini poistuu elimistöstä erittäin hitaasti jos käyttöä on ollut pidempään, varsinkin suonensisäisesti käytettynä. Tiedän tapauksia joissa testi on näyttänyt positiivista vielä kuukausienkin jälkeen käytön lopettamisesta.

      Juurikin se bupren erittäin pitkä kesto ja hidas poistuminen elimistöstä tekee siitä niin salakavalan ja hirveän aineen.

    • Anonyymi

      Hei. Mulla ois viikon päästä seulat. Oon nyt käyttänyt subua päivittäin noin 3kk, jota ennen olin pitkään ilman. Annos oli alussa pari ekaa päivää noin millin, jonka jälkeen tiputin annoksen 0.3-0.5milliä/pv. Nyt oon viimeiset 2viikkoa ottanut noin 0.2milliä/pv ja huomenna ja ylihuomenna olis tarkoitus tehdä vielä viimeinen tiputus 0.05-0.1miliä päivä. Mitä luulette näkyykö seulassa viikon päästä viimeisestä annoksesta? En oikein löytänyt mistään tietoa kun 0.5mg ja Sitä isommista määristä. Tiedän, että annos on ollut hyvin pieni, kun oli alunperinkin tarkoitus, että ei tuu pahoja refloja. Mutta onko annoksella merkitystä, jos useampi kuukausi takana?

    • Anonyymi

      Jotkut sanoo subu näkyy 0-1 päivää ja varsinkin jos tankkaa. Toiset antaa paljon pidenpiä aikoja, jopa viikkoja. Ei voi olla. Joku huijaa.

    • Anonyymi

      Jos on 7v käyttänyt buprea joko sulattamalla isompia annoksia tai iv sti. Ja 2-3pv ilman niin eikö se vielä näy seuloissa, vaikka olisi välissä käynyt kusella paljon veden juonnin takia.
      Ja jos 5min ennen seuloja sulattaa buprea niin onko se varmaa että näkyy myös seuloissa? Ehkä typeriä kysymyksiä mutta tarvitsis vastaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe