pilasin kaiken

pojankloppiii

Seurustelin tyttöystävän kanssa vähän yli vuoden, sitten erottiin, koska häntä alkoi ahdistaa seurustelu ja sen tuoma vastuu. Sanoi vielä, kun erottiin että rakastaa mua. Pysyttiin hyvinä kavereina ja mä välillä herättelin toiveita paluusta. Olin ihan sekaisin suhteen loppumisesta ja menin sitten säätäämään ex-tyttöystävän kaverin kanssa. En uskaltanu kertoa tästä, tavatttiin tämän tytön kanssa muutama kerta, päädyttiin tulokseen että ei kannata ruveta mihkää seurusteluun, koska ei sitä hyväksyttäisi.

Pelkäsin myös että pilaan heidän kaveruutensa. Exä sitten muutamana kertana kyselly, että onko ollu muita tyttöi viel, en oo sit uskaltanu myöntää. Nyt sitten kävi nii huonosti, että tämä kummiski paljastui ja oon valehdellu exälle päin naamaa, välitän hänestä todella paljon ja oon huomannu, että edelleen rakasta.

Nyt sitten suuttui todella pahasti ja ei luota muhu enää missää asiassa, aattelee että oon saattanu valehdella sille iha missä vaa...

Tiiän että tein niin väärin. EN oo ikinä ennen valehdellu sille. Nyt sitte se on sanonu ettei haluu olla mun kans enää missää tekemisissä. Oon niin paskana, se on mun ensirakkaus. En ymmärrä miten oon voinu tehä näin. Kysyin että voiko antaa anteeksi ikinä, vastaa "en tiedä".

TEKIS VAA MIELI AMPUU ITTESÄ, kaduttaa niin paljon. Miksen vaa kestäny sitä eroa ilman mitää lohdun hakemista... On kyllä paskin joulu ikinä, enkä voi ees kuvitella kuinka huono olo exällä on.

5

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilannu

se eka nainen torjui sinut ja halusi pitää sinut vain kaverina, olisi sopivan pojan löytäessään sanonut sulle kuitenkin lopullisesti hyvästi. Ei torjuja voi vaatia, että sinä et seurustele enään kenenkään kanssa. Ensirakkauksia on kaikilla ja ne päättyy aikanaan, uusien tullessa tilalle. Anna ajan kulua, tilanne selkiytyy ja huomaat että olikin parempi käydä näin.

• todellakaan pilannut

mitään. Te olitte eronneet ja sinä sait olla kenen kanssa halusit. Et ole erossa tilivelvollinen tälle ekalle tytölle tekemisistäsi. Ne ei kuulu hänelle.

• pojankloppiii

Niinhän se on ja exäkin sanoi, että en ole sille velvollinen, mutta syynä nyt onki toi et valehtelin päin naamaa ja se kaveri oli yks sen parhaista kavereista.. Nyt se sit kysy viel sillee et oonkohan koskaa välittäny siitä? Ihan turhaako olisin vuoden elämästä sille antanu kaikkeni... Pää hajoo. Se on kummiski viel nii tärkee ihminen mulle ja olla kaikki jutu aina jaettu ja just voitu luottaa toisiimme ja nyt rikoin sen.. kaduttaa

• etkä ollut
        pojankloppiii kirjoitti:

Niinhän se on ja exäkin sanoi, että en ole sille velvollinen, mutta syynä nyt onki toi et valehtelin päin naamaa ja se kaveri oli yks sen parhaista kavereista.. Nyt se sit kysy viel sillee et oonkohan koskaa välittäny siitä? Ihan turhaako olisin vuoden elämästä sille antanu kaikkeni... Pää hajoo. Se on kummiski viel nii tärkee ihminen mulle ja olla kaikki jutu aina jaettu ja just voitu luottaa toisiimme ja nyt rikoin sen.. kaduttaa

tilivelvollinen - miksi olisit kertonut tästä toisesta tytöstä ja pahoittanut hänen mielensä ja mahdollisesti heidän välinsä.

Ei sulla ole mitään syytä hajottaa päätäs tällä jutulla - ethän tehnyt mitään väärää. Eri asia olisi ollut, jos olisitte edelleen olleet yhdessä ja olisit pettänyt häntä.

Tuo, että hän kyseenalaistaa kaikki tunteesi häntä kohtaan on ilkeää, mutta hän luultavasti halusi sillä vain kostaa ja saada sinulle pahemman olon.

• mieltä
        etkä ollut kirjoitti:

tilivelvollinen - miksi olisit kertonut tästä toisesta tytöstä ja pahoittanut hänen mielensä ja mahdollisesti heidän välinsä.

Ei sulla ole mitään syytä hajottaa päätäs tällä jutulla - ethän tehnyt mitään väärää. Eri asia olisi ollut, jos olisitte edelleen olleet yhdessä ja olisit pettänyt häntä.

Tuo, että hän kyseenalaistaa kaikki tunteesi häntä kohtaan on ilkeää, mutta hän luultavasti halusi sillä vain kostaa ja saada sinulle pahemman olon.

olen. Erohan tuli exäsi aloitteesta, joten etenkään sikäli hänellä ei ole oikeutta kiusata sinua ilkeillä ja kostonhimoisuutta pursuvilla kommenteillaan. Sinähän teit vain, mitä hänkin halusi: jatkoit elämääsi! On hänen ongelmansa, jollei tule asian kanssa toimeen - sinun ei tarvitse häntä lohdutella. Muista: hän halusi erota!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe