pilasin kaiken

pojankloppiii

Seurustelin tyttöystävän kanssa vähän yli vuoden, sitten erottiin, koska häntä alkoi ahdistaa seurustelu ja sen tuoma vastuu. Sanoi vielä, kun erottiin että rakastaa mua. Pysyttiin hyvinä kavereina ja mä välillä herättelin toiveita paluusta. Olin ihan sekaisin suhteen loppumisesta ja menin sitten säätäämään ex-tyttöystävän kaverin kanssa. En uskaltanu kertoa tästä, tavatttiin tämän tytön kanssa muutama kerta, päädyttiin tulokseen että ei kannata ruveta mihkää seurusteluun, koska ei sitä hyväksyttäisi.

Pelkäsin myös että pilaan heidän kaveruutensa. Exä sitten muutamana kertana kyselly, että onko ollu muita tyttöi viel, en oo sit uskaltanu myöntää. Nyt sitten kävi nii huonosti, että tämä kummiski paljastui ja oon valehdellu exälle päin naamaa, välitän hänestä todella paljon ja oon huomannu, että edelleen rakasta.

Nyt sitten suuttui todella pahasti ja ei luota muhu enää missää asiassa, aattelee että oon saattanu valehdella sille iha missä vaa...

Tiiän että tein niin väärin. EN oo ikinä ennen valehdellu sille. Nyt sitte se on sanonu ettei haluu olla mun kans enää missää tekemisissä. Oon niin paskana, se on mun ensirakkaus. En ymmärrä miten oon voinu tehä näin. Kysyin että voiko antaa anteeksi ikinä, vastaa "en tiedä".

TEKIS VAA MIELI AMPUU ITTESÄ, kaduttaa niin paljon. Miksen vaa kestäny sitä eroa ilman mitää lohdun hakemista... On kyllä paskin joulu ikinä, enkä voi ees kuvitella kuinka huono olo exällä on.

5

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilannu

      se eka nainen torjui sinut ja halusi pitää sinut vain kaverina, olisi sopivan pojan löytäessään sanonut sulle kuitenkin lopullisesti hyvästi. Ei torjuja voi vaatia, että sinä et seurustele enään kenenkään kanssa. Ensirakkauksia on kaikilla ja ne päättyy aikanaan, uusien tullessa tilalle. Anna ajan kulua, tilanne selkiytyy ja huomaat että olikin parempi käydä näin.

    • todellakaan pilannut

      mitään. Te olitte eronneet ja sinä sait olla kenen kanssa halusit. Et ole erossa tilivelvollinen tälle ekalle tytölle tekemisistäsi. Ne ei kuulu hänelle.

      • pojankloppiii

        Niinhän se on ja exäkin sanoi, että en ole sille velvollinen, mutta syynä nyt onki toi et valehtelin päin naamaa ja se kaveri oli yks sen parhaista kavereista.. Nyt se sit kysy viel sillee et oonkohan koskaa välittäny siitä? Ihan turhaako olisin vuoden elämästä sille antanu kaikkeni... Pää hajoo. Se on kummiski viel nii tärkee ihminen mulle ja olla kaikki jutu aina jaettu ja just voitu luottaa toisiimme ja nyt rikoin sen.. kaduttaa


      • etkä ollut
        pojankloppiii kirjoitti:

        Niinhän se on ja exäkin sanoi, että en ole sille velvollinen, mutta syynä nyt onki toi et valehtelin päin naamaa ja se kaveri oli yks sen parhaista kavereista.. Nyt se sit kysy viel sillee et oonkohan koskaa välittäny siitä? Ihan turhaako olisin vuoden elämästä sille antanu kaikkeni... Pää hajoo. Se on kummiski viel nii tärkee ihminen mulle ja olla kaikki jutu aina jaettu ja just voitu luottaa toisiimme ja nyt rikoin sen.. kaduttaa

        tilivelvollinen - miksi olisit kertonut tästä toisesta tytöstä ja pahoittanut hänen mielensä ja mahdollisesti heidän välinsä.

        Ei sulla ole mitään syytä hajottaa päätäs tällä jutulla - ethän tehnyt mitään väärää. Eri asia olisi ollut, jos olisitte edelleen olleet yhdessä ja olisit pettänyt häntä.

        Tuo, että hän kyseenalaistaa kaikki tunteesi häntä kohtaan on ilkeää, mutta hän luultavasti halusi sillä vain kostaa ja saada sinulle pahemman olon.


      • mieltä
        etkä ollut kirjoitti:

        tilivelvollinen - miksi olisit kertonut tästä toisesta tytöstä ja pahoittanut hänen mielensä ja mahdollisesti heidän välinsä.

        Ei sulla ole mitään syytä hajottaa päätäs tällä jutulla - ethän tehnyt mitään väärää. Eri asia olisi ollut, jos olisitte edelleen olleet yhdessä ja olisit pettänyt häntä.

        Tuo, että hän kyseenalaistaa kaikki tunteesi häntä kohtaan on ilkeää, mutta hän luultavasti halusi sillä vain kostaa ja saada sinulle pahemman olon.

        olen. Erohan tuli exäsi aloitteesta, joten etenkään sikäli hänellä ei ole oikeutta kiusata sinua ilkeillä ja kostonhimoisuutta pursuvilla kommenteillaan. Sinähän teit vain, mitä hänkin halusi: jatkoit elämääsi! On hänen ongelmansa, jollei tule asian kanssa toimeen - sinun ei tarvitse häntä lohdutella. Muista: hän halusi erota!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe