Kari Tapio myrskyn jälkeen...

Kari fani

Olipa eilen hieno dokumentti Karista tuo myrskyn jälkeen ohjelma...

9

1261

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös kari fani

Se on sellainen nallekarhu tuo Kari meikäläiselle,että sen halaukseen haluis aina painautua (olen kyllä monesti halannutkin häntä) ja antaa maailman huolien olla. Karin jutustelua on kiva kuunnella,samoin kuin ammattitaidolla esitettyä lauluansa. Ei ole Suomen maassa helppoa olla laulujensa ja sanojensa mittainen. Ja varsinkaan pysyä siinä asemassa. Hatunnosto Karille kaikista vuosista,ihan nöyrästi ja vilpittömästi...sydämellä...

• karttakirjanen

Mistähän tanssipaikoista ohjelmaa oli kuvattu? Mäntsälän lavan ainakin tunnistin, mutta mikähän se veden ja veneiden lähettyvillä ollut valkoinen rakennus,joka toimi tanssipaikkana,oli...?

• mielestä..

se olis ollut Heinolan Kumpelista mutta en ole satavarma.Ihana oli Karin jutustelua kuunnella kun se on oikeesti niiiin hurmaava:)

• pitkät käytävät

Oli Pieksämäeltä kun Kari Tapio on myös asunnut siellä pikku poikana

• Kari fani

Joo Mäntsälän lavalla olin sillon kun tuota kuvattiin olikohan syyskuussa 2008...
        toinen artisti oli Janne Raappana

• Kari fani
        Kari fani kirjoitti:

Joo Mäntsälän lavalla olin sillon kun tuota kuvattiin olikohan syyskuussa 2008...
        toinen artisti oli Janne Raappana

Sorry tuli pikku kirjoitusvirhe...

• Rhanna
        Kari fani kirjoitti:

Sorry tuli pikku kirjoitusvirhe...

Täytyy myöntää että hyvä dokumentti oli saatu Karista tehtyä. Satuin kesällä näkemään työpaikan ikkunasta kun kuvasivat tuota ohjelmaa täällä Pieksämäellä (kohtaus kun Kari ajaa autolla Keskuskatua pitkin) ja työkaverini bongasi Karin torilla kahveella.

• nyt laulajan omasta

repliikistä, että aina hän on matkinut jotakin toista laulajaa, milloin Tomppaa, milloin Elvistä, milloin Olaa. Täällä ja jostain syystä tuolla T.Kansan osastollahan on niin monta kertaa väitetty, että klabbi on oma itsensä, eikä matki ketään. Samoin tuo proteesiasia on kumottu sen sata kertaa, mutta tuokin tuli Karin kerrottua itse.
      Eikä siinä mitään, klabbi kelpaa noinkin minulle, mutta totuus tuli kuitenkin esiin.

• Kari fani

Mitä sitten jos Kari kertoili???
        Kari on aina ollut oma itsensä kumminkin HÄN ON KARI TAPANI JALKANEN!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe