Kari Tapio myrskyn jälkeen...

Kari fani

Olipa eilen hieno dokumentti Karista tuo myrskyn jälkeen ohjelma...

9

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös kari fani

      Se on sellainen nallekarhu tuo Kari meikäläiselle,että sen halaukseen haluis aina painautua (olen kyllä monesti halannutkin häntä) ja antaa maailman huolien olla. Karin jutustelua on kiva kuunnella,samoin kuin ammattitaidolla esitettyä lauluansa. Ei ole Suomen maassa helppoa olla laulujensa ja sanojensa mittainen. Ja varsinkaan pysyä siinä asemassa. Hatunnosto Karille kaikista vuosista,ihan nöyrästi ja vilpittömästi...sydämellä...

    • karttakirjanen

      Mistähän tanssipaikoista ohjelmaa oli kuvattu? Mäntsälän lavan ainakin tunnistin, mutta mikähän se veden ja veneiden lähettyvillä ollut valkoinen rakennus,joka toimi tanssipaikkana,oli...?

      • mielestä..

        se olis ollut Heinolan Kumpelista mutta en ole satavarma.Ihana oli Karin jutustelua kuunnella kun se on oikeesti niiiin hurmaava:)


      • pitkät käytävät

        Oli Pieksämäeltä kun Kari Tapio on myös asunnut siellä pikku poikana


      • Kari fani

        Joo Mäntsälän lavalla olin sillon kun tuota kuvattiin olikohan syyskuussa 2008...
        toinen artisti oli Janne Raappana


      • Kari fani
        Kari fani kirjoitti:

        Joo Mäntsälän lavalla olin sillon kun tuota kuvattiin olikohan syyskuussa 2008...
        toinen artisti oli Janne Raappana

        Sorry tuli pikku kirjoitusvirhe...


      • Rhanna
        Kari fani kirjoitti:

        Sorry tuli pikku kirjoitusvirhe...

        Täytyy myöntää että hyvä dokumentti oli saatu Karista tehtyä. Satuin kesällä näkemään työpaikan ikkunasta kun kuvasivat tuota ohjelmaa täällä Pieksämäellä (kohtaus kun Kari ajaa autolla Keskuskatua pitkin) ja työkaverini bongasi Karin torilla kahveella.


    • nyt laulajan omasta

      repliikistä, että aina hän on matkinut jotakin toista laulajaa, milloin Tomppaa, milloin Elvistä, milloin Olaa. Täällä ja jostain syystä tuolla T.Kansan osastollahan on niin monta kertaa väitetty, että klabbi on oma itsensä, eikä matki ketään. Samoin tuo proteesiasia on kumottu sen sata kertaa, mutta tuokin tuli Karin kerrottua itse.
      Eikä siinä mitään, klabbi kelpaa noinkin minulle, mutta totuus tuli kuitenkin esiin.

      • Kari fani

        Mitä sitten jos Kari kertoili???
        Kari on aina ollut oma itsensä kumminkin HÄN ON KARI TAPANI JALKANEN!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe