juominkien ja

syöminkien

aikaa,kun eletään ,tuli mieleeni kysäistä tältä 50 paneelilta moista.
Olen nimittäin välillä ottanut viinaksia ja paljonkin,mutta koskaan en ole viinan takia jäänyt töistä,aiheuttanut mielipahaa perheelle tai jättänyt käyttämättä sovittuja tapaamisia.
Asiaan
siskoni joka on tuota kaikkea tehnyt jankkaa jatkuvasti,että olen entinen alkoholisti(abso jo monta vuotta )mutta en myönnä olevani,koska olen hoitajana työssä ja tunnen taudin hyvin.
Kysymys,auttaako siskoa jos myönnän olevani holisti vain saako se viimeisen sanan sanottua?

7

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myönnä tai kiellä, se on ihan vain sun oma juttusi. Näin äkkiseltään on minun mielipiteeni.

• Mohel

Ehkäpä se helpottaisi siskosi omatunto jos sinäkin myöntäisit olevasi edes entinen alkholisti. Vaikka toisaalta, kyllähän hän sen jo tietää. Minkä takia muuten lopetit alkoholin käytön?

• juominkien

aivan varmasti sen takia,kun en saanut ikinä mielihyvää ollessani kännissä ja kaikki reissut ja kyläilyt jouduin olemaan kuitenkin kuskina ja huolehtimaan heikot ja lapset ,niin yksin ei ollut kivaa sitte kipata kuppia.

• HTZA

Pakottaa minut rajoittamaan holtitonta dokaamista.
      Dokaaminen käy hermoille ja niin käy palstakin.
      Jostain on rajoitettava.
      Minä saan joskus mukavia palutetteita kirjoituksiini.
      Miten saan palstalaiset uskomaan että olen ilkeä selvinkin päin?
      Töissä tykkäävät minusta.

• Jos susta tuntuu, että susta tykätään töissä, olet varmaan kivempi selvinpäin. Vai oletko dokannut myös töissä?

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Jos susta tuntuu, että susta tykätään töissä, olet varmaan kivempi selvinpäin. Vai oletko dokannut myös töissä?

silloin siirrytiin kaljaan ja punaviininlitkuun.
        Sitä ennen olivat pikkujoulutkin Kossuvetoisia, ja pomoilla oli kaapissa "tarjottavaa".
        Silloin piti olla, asiakkaat olivat "vaativia".
        70-luvusta en muista paljoakaan.

• taida auttaa

Luulen että jankkaus jatkuu, joko samasta tai jostakin muusta. Jos alkoholi on hänelle ongelma, toivottavasti saa itseään niskasta kiinni, toisten nimittely ei auta siinä yhtään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      508
      1479
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe