DNA Täys Paska

Entinen Asiakas

Dna Matkanetti on TÄYSIPASKA,Ei Toimi
Oulun Tuirassa,,3 g verkossa,,Tänäänkin
ollut aamusta asti aivan mykkä,,ja jatkuvasti
on pätkinyt aikaisemminkin,,ja kun soittaa
DNA asiakaspalveluun sieltä valehdellaan, että kyllä toimii,,mutta myöhemmin joskus myöntäneet
viat,,mutta ei mitään huvityksiä,,
TÄYTTÄ HUIJAUSTA JA PETOSTA KOKO DNA.
Älkää ihmiset sotkeutuko tuohon paskaan

66

10785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdqwokd eok oqo

      kyseessä ei ole pelkästään DNA, vaan kaikki nuo "mokkulan" tarjoajat.

      Jos mokkula ei toimi edes helsingin keskustassa kunnolla 3G verkossa, niin miksi sitä perkelettä pitää tarjota joka puolella lankaliittymän tilalle...? Kukaan ei varmaan kertonut sinullekaan, etä jos 3G verkossa on pirusti GSM liikennettä niin se mokkulaliikenne jää jalkoihin...?

      Älkää hyvät ihmiset sortuko noihin paskoihin, vaatikaa kunnon langat tai vaikkapa valokaapelia niin johan yhteydet toimivat...

      :)

      • DNA rasisti

        Kuule DNA on paska. Mulla on 24/24 Valokuitu ja pätkii aivan KOKO ajan stna. yritän pelata jotain ja en pääse ees peliin ku netti katkeaa ja tulee takasi yritän uuestaa...katkeaa... turhaudun netti tulee takasi ja kattelen siinä ku netti menee: on off on off on off on off on off on off on off on off on off on off.........


      • jo riittää

        Näin se on. Pitää olla joko tyhmä tai hullu, jos tekee 2:den vuoden mokkulasopimuksen. Voihan se toimia aluksi sen kokeiluajan, mutta ongelmia tulee riittämään ja asiakas maksaa. Operaattoria kiinnostaa vain rahantulo.


      • Anonyymi
        DNA rasisti kirjoitti:

        Kuule DNA on paska. Mulla on 24/24 Valokuitu ja pätkii aivan KOKO ajan stna. yritän pelata jotain ja en pääse ees peliin ku netti katkeaa ja tulee takasi yritän uuestaa...katkeaa... turhaudun netti tulee takasi ja kattelen siinä ku netti menee: on off on off on off on off on off on off on off on off on off on off.........

        Sanon suoraan ihan valhe väittämäsi on. DNA:lla ei mitään ongelmaa ole. Haiskahtaa Elisan tai Telian myyjältä joka haluaa asiakkaita lisää Elisalle tai Telialle.


      • Anonyymi
        jo riittää kirjoitti:

        Näin se on. Pitää olla joko tyhmä tai hullu, jos tekee 2:den vuoden mokkulasopimuksen. Voihan se toimia aluksi sen kokeiluajan, mutta ongelmia tulee riittämään ja asiakas maksaa. Operaattoria kiinnostaa vain rahantulo.

        Ei pidä paikkaansa. Et saa liittymälle liittyviä etuja jos et tee sopimusta jotka on sidottu määräaikaan ja on yleensä kans halvempikin silloin liittymät kun on määräaikainen. Itselläni on aina määräaikainen. Pitää olla idiootti, tyhmä tai hullu itse jolle ei kelpaa etuna liittymästä halvempi hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon suoraan ihan valhe väittämäsi on. DNA:lla ei mitään ongelmaa ole. Haiskahtaa Elisan tai Telian myyjältä joka haluaa asiakkaita lisää Elisalle tai Telialle.

        kyllä niillä on ihan helevetin moinen ongelma kerta saan noin 8mbps 250mpbs liitymällä niin on helevetin moinen ongelma näillä kaikilla operaattoreilla tiedoks vaan .


    • Only 3G

      Dna on todella pätkinyt nyt Joulun alla ja sen jälkeen. Heittää välillä Edge ja GPRS-verkkoihin täällä vähän pohjoisemmassakin. Aika hyvin on muuten toiminut, en vaihtaisi enää lankaverkkoon samalla nopudella ja kalliimmalla hinnalla vaikka se hiukan luotettavampi olisikin. Sitten kun suuret nopeudet halpuvat voi mielipide muuttuakin..ellei Dna nosta mobiilinopeutta samaan hintaan!

      • ei mokkulaa

        Juu, eikä se ole ainoastaan mokkula mikä on perseestä. Itelle kävi näin....otimme dna-myyjältä laajakaistan, joka olikin sitten oikesti tampereen puhelimen liittymä. Yhtenä aamuna meni netti poikki, eli piti tapahtua vaihdos sonerasta treen puh. No ei toiminu ei. Soitttoja sinne tänne, kukaan ei tiedä missä vika. Meni 4 päivää ennekuin treenpuhelimesta alettiin soittelemaan ja kerrottiin, että modeemi pitää resetoida...ei auttanut ei. Dna-kauppias antoi mokkulan siksi aikaa lainaan, että netti toimii (sekin piti itse hakea 30km päästä) Meni 7 päivää ennekuin treenpuhelimesta soitettiin, että huomenna tulee asentaja katsomaan ja sekin aika jonka antoi oli ainoa, sitten olisi mennyt ensi viikkoon. Tässä nyt odottelen asentajaa saapuvaksi ja kirjoittelen tämän perkeleen hitaan mokkulan voimin. Mokkulaa en ottaisi ikinä, enkä suosittele kenellekkään, jos ei ole ihan pakko.
        Ai, niin ja jossain vaiheessa tämä laajakaistan myynyt dna-myyjä pesi kätensä koko jutusta. Ei korvauksia vain pientä pahoittelua asian johdosta. Jos netti ei tänään ala toimia, otan yhteyttä kuluttajasuojaasiamieheen ja perun kaupan!


      • Myyntisika
        ei mokkulaa kirjoitti:

        Juu, eikä se ole ainoastaan mokkula mikä on perseestä. Itelle kävi näin....otimme dna-myyjältä laajakaistan, joka olikin sitten oikesti tampereen puhelimen liittymä. Yhtenä aamuna meni netti poikki, eli piti tapahtua vaihdos sonerasta treen puh. No ei toiminu ei. Soitttoja sinne tänne, kukaan ei tiedä missä vika. Meni 4 päivää ennekuin treenpuhelimesta alettiin soittelemaan ja kerrottiin, että modeemi pitää resetoida...ei auttanut ei. Dna-kauppias antoi mokkulan siksi aikaa lainaan, että netti toimii (sekin piti itse hakea 30km päästä) Meni 7 päivää ennekuin treenpuhelimesta soitettiin, että huomenna tulee asentaja katsomaan ja sekin aika jonka antoi oli ainoa, sitten olisi mennyt ensi viikkoon. Tässä nyt odottelen asentajaa saapuvaksi ja kirjoittelen tämän perkeleen hitaan mokkulan voimin. Mokkulaa en ottaisi ikinä, enkä suosittele kenellekkään, jos ei ole ihan pakko.
        Ai, niin ja jossain vaiheessa tämä laajakaistan myynyt dna-myyjä pesi kätensä koko jutusta. Ei korvauksia vain pientä pahoittelua asian johdosta. Jos netti ei tänään ala toimia, otan yhteyttä kuluttajasuojaasiamieheen ja perun kaupan!

        DNA Ei tarjoo kuluttajille laajakaistoja Treen alueella, vain mobiililaajakaistaa eli mokkulaa . Jos olet ottanut laajakaistan Tampereen Puhelimelta ja sää nuija olet luullut että se on DNA Laajakaista joka asennetaan sinne jonnekkin Mouhijärven perärööriin niin voi veljet sää oot tyhmä. Ota asioista selvää ennekuin tilaat mitään/ lähdet haukkuun operaattoreita. DNA paras asiakaspalvelu ja hyvät hinnat.


      • jo riittää
        Myyntisika kirjoitti:

        DNA Ei tarjoo kuluttajille laajakaistoja Treen alueella, vain mobiililaajakaistaa eli mokkulaa . Jos olet ottanut laajakaistan Tampereen Puhelimelta ja sää nuija olet luullut että se on DNA Laajakaista joka asennetaan sinne jonnekkin Mouhijärven perärööriin niin voi veljet sää oot tyhmä. Ota asioista selvää ennekuin tilaat mitään/ lähdet haukkuun operaattoreita. DNA paras asiakaspalvelu ja hyvät hinnat.

        Hah hah! Asiakaspalvelu haisee ja pahasti! Asiakasrahastus kyllä toimii epäröimättä. Saa nähdä, että korjaavatko joskut omat virheensä joista olen asiakkaana maksanut esim. maksumuistutus. No, enpä tarvitse enää heidän "palveluitaan".


      • AND:N PALVELUPÄÄLIKK
        jo riittää kirjoitti:

        Hah hah! Asiakaspalvelu haisee ja pahasti! Asiakasrahastus kyllä toimii epäröimättä. Saa nähdä, että korjaavatko joskut omat virheensä joista olen asiakkaana maksanut esim. maksumuistutus. No, enpä tarvitse enää heidän "palveluitaan".

        Dnan asiakaspalvelu on hyvin asiallista ja asiantuntevaa. Parempaa palvelua ei saa edes rahalla.

        nimimerkki AND:n palvelupäälikkö.


      • Anonyymi
        Myyntisika kirjoitti:

        DNA Ei tarjoo kuluttajille laajakaistoja Treen alueella, vain mobiililaajakaistaa eli mokkulaa . Jos olet ottanut laajakaistan Tampereen Puhelimelta ja sää nuija olet luullut että se on DNA Laajakaista joka asennetaan sinne jonnekkin Mouhijärven perärööriin niin voi veljet sää oot tyhmä. Ota asioista selvää ennekuin tilaat mitään/ lähdet haukkuun operaattoreita. DNA paras asiakaspalvelu ja hyvät hinnat.

        Jos ostat laitteet suoraan liikeestä DNA:lla niin ei ole perutusmahdollisuutta niissä korkeintaan etämyynissä on peruutusoikeus jotka ostetaan DNA:n verkkokaupan kautta ei liikkeen kautta ole peruutusoikeutta DNA:lla.


    • himoimuttaja

      jos junan vessa toimis samalla tavalla kuin Dna mokkula se tarkoittaisi sitä että välillä menis joka lasti heittämällä läp välillä taas pönttö olisi täysin tukossa ja lattia lainehtisi. Nyt esim muijan mokkulan nopeus on täysin hanurista. Mutta välillä taas toimii sata jopa tuhat kertaa nopeammin.

    • ei toimi ei

      ei toimi yhteydet kun pitävät laitteita perseessä...

    • ms m0kkula

      Näköjään DNA on ollut ongelma jo vuosia. Miksi teistä kukaan käyttää sitä?

      Ystäväni on Kajaanin keskustassa, ja meillä on jatkuvasti ongelmana hänen DND-mokkulansa toimimattomuus, kun yritämme jutella Skypellä. Kameran kanssa ei ole onnistunut skypeilemään moneen viikkoon. Todella naurettava liikeyritys. Pitkin hampain ovat muutaman kerran vaihtaneet mokkulan, mutta se ei ole auttanut. Onko vika Nokian mokkulassa vai DNA:ssa, en tiedä. En ole nörtti. Tässä on ihmissuhde vaakalaudalla, kun emme voi jutella enää. Viimeksi DNA:lla oli ehdotettu ystävälleni, että hän siirtyy käyttämään jotain toista palvelinta. Se oli ehkä ainut järkevä teko heiltä. Mutta miksi pitäisi sitoutua taas kahden vuoden sopimukseen, oltuaan lähes pari vuotta DNA:lla tuhraamassa? Miten tuollainen liikeidea voi toimia? Surkea palvelu ja sitten aukaistaan ovi ja osoitetaan: "Mene kilpailijallemme".

      • Anonyymi

        Mulla ei oo mitään ongelmia DNA:n kanssa ja olen vuodesta 2006 ollu heidän asiakkaan ja suosittelen DNA muillekin. Elisaa ja Teliaa en suosittele koska vikoja on niissä ja kokemusta on Elisan ja Telian eri viasta ja laskutuksista.


    • kyllästynyt oululain

      En suosittele kellekkään, täysi fiasko. Vaikka saisit piilotettuina kuluina mukana palvelussa netin.

      Puolet aika pyynnöistä katkaistaan ja ilmainen verkon päivitys toi vain hitauden ja toimimattomuuden. 15ms pingi palvelimelle ja puolet pyynnöistä katkaistaan.. tai ne häviää.

    • penttara

      Tässä kokemus Kempeleen eteläpuolen kyliltä! Olipa tapaus semmonen, että dna-laajakaistaliittymä oli käyttämättömänä muutaman kuukauden. Lähestyi joulunaika ja väki taloon, johon ao. palvelu oli toiminut jotenkuten, lisääntyi ja halusi käyttää "nettiä". Ei toiminut. Yhteydenotto operaattoriin, tietysti omalla kustannuksella "koneen kanssa keskustellen" - paina numero se ja se, jos haluat sinne tai tänne. Viimein IHMINEN vastasi ja päästiin jonkinmoiseen kanssakäymiseen siitä, että minkä helevetin takia linja ei pelaa. Sittenkin ohjattiin sinne ja sieltä tuonne ja tuo vielä takaisin tänne ja sitä rataa. Viimeinhän siinä kävi niin, että katkonaisen puheenvuoroni jälkeen siellä huomattiin, että "nyt ei selittelyt auta, vaan asiakas on tosissaan ja ei varmasti jätä asiaa silleen! Tyyppi erittäin hämäräperäisen oloisena sanoi, että tässä on jotain outoa ja hän ei nyt ymmärrä tätä. Pelon sekaisin sanoin sopersi muutamaan kertaan, että klo nyt ja tällä päivämäärällä, voitko ottaa nimeni muistiin??? Seuraavana aamuna klo 7 jälkeen linja pelasi "taas". Dna ei tähän mennessä vielä ole vastannut, miksi laskutus pelasi koko ajan, mutta linja oli poikkaistu, koska sitä sei ollut käytetty. Että näin. Tämä asia ei todellakaan ole vielä lopussa. Henkilön nimi ja käydyt keskustelutiedot ovat olemassa. Lieju- vai oliko se laajakaista on irtisanottu. Ja onnekseni vain muutama kuukausi tuota sontaa muutaman euron kuukausihintaan paskaOnniliittymää puhelinpuolella on jäljellä. Ja sitten HEI HEI. Ja perästä kuuluu!
      Penttara

    • final cut

      DNALLA EI TOIMI EES KOTIVERKKO!!!
      200 MEGANEN NETTI ON OIKEEST % MEGANEN!!!!!!!!!!!!

      • final cut

        siis 5 meganen xD!!!!


    • eLISA <3

      Samaa mieltä! se on ihan paska !!!!!!!!! me vaihettii jo elisaan joka toimii paljon paremmin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Elisa forewer

      MÄ EN KÄSITÄ!

      Miten voi olla niin hemmetin vaikeeta ku DNA ei saa sitä perhanan verkkoa suurkaupunkiin 10 km keskustasta!!!! Ei tolppia ja säkällä saa GPRS vauhdilla ladattua!!!!

      Vikapalveluun oltu yhteydessä, ne ei ees viitti vastata!!! Rahastus vitt* pelaa täysmääräisesti, mutta palvelu ei!!! Mistään ei löydy 3 G verkkoa, ei ees edgee!!! Miten tommost voi myydä !!!

      Mä tarviin paljon dataa, koska käytän striimaavaa musapalvelua kännykässä. No mä vaihdoin saunalahteen niin jo toimii ja verkkao löytynyt kaikkialta mis oon ollut!!! Kiitos Elisa!!!

      Ikinä en palaa dnan asiakkaaksi, senkin tunarit ei saa ees verkkoo suurkaupunkiin!!!

      • HYVÄSTI DNA

        Maksoin DNA;lle 50meganliitymästä mutta pitkään koneelle tuli vain 5-7megaa
        Ensimmäinen asentajan tulo kesti toistaviikkoa , eikämitään tullut kuntoon ???
        "asiakaspalvelussa" (aivan perseestä) väitettiin mitä milloinkin ja aina että mun koneeni on rikki , tutkitutin koneeni ja vaihdettiin modeemit ja vaikka mitä ,
        edelleen kuulemma minun koneeni rikki ?????
        Toisenkerran asentaja kävi nyt kuulemma mun kaapeli poikki 6metrin päässä koneelta ok-taloni ulkoseinällä ??? vaihdoin kaapelin ei mitään parannusta ?
        Soitto suoraan asentajalle illalla klo 17 ja kiroamisen ja uhkailun lopuksi lupasi
        seuraavanapäivänä tulla lupasi odottaa ja "keskustella " henk.koht. MUTTA
        KAS KUMMAA AAMULLA LINJA KUNNOSSA ...... olisko illalla löytänyt meidän
        kylän puhelinkeskuksen , kun ei tiennyt puhelun aikana missä se on vaan
        kyseli minulta sijaintia ?????
        Arvatkaa korvasiko DNA MITÄÄN Paskan marjat


      • Samoin samoin

        Vaihdoin paskamokkulan Elisan/Saunalahden nettitikkuun ja toimii kuin buikki.

        DNAn paskamokkula ei toimi kuin vain ja ainoastaan DNAn liikkeessä.


    • Huijatut

      TÄYTTÄ HUIJAUSTA JA PETOSTA KOKO DNA

      Näin on. Huijaamalla myydään 24kk sopimuksen päätyttyä uusi liittymä entisen lisäksi eikä entisen tilalle.

      HUIJAREITA!!! VAROKAA

    • kyrpiintynyt

      DNA on ihan perseestä,älkää vain ottako liittymää!!!!!

    • paskakaupunninna

      oulussa tökkii dna tänään ihan ketusti ja tästä pitää vielä maksaakki jotain. Kiva jotain nettipankkia käyttää.. dna on varmaan valmis maksamaan kaikki vikasiirrot.

    • Kaikki voittaa

      Älä sitten ota mitään liittymää.

    • >:C VIHANEN

      DNA on aivan paska luvataa 100m netti nii sanomatta sitä että 100m toimii vain pari päivää jonka jälkee pätkii ja megat tippuu 10m 7 m 20 m jne.... että en suosittele ketään ostamaan...... >:C ! Terveisin vithu vihanen dna:n omistaja ...

    • PPAP2

      hieman ihmetyttää osa näistä kommentaareista. kyllä kai tähän maailman aikaan pitää olla tiedossa, että DNA toimii lähinnä taajamissa, taajamien reunat, puhumattakaan pöndestä ei toimi tai toimii niinkuin toimii.

    • Joo meilläkin meni hermot DNA:n ja vaihdettiin Soneralle. Siitä päivästä lähtien netti pelittänyt kun unelma!!!!!

      • On se dna paras

        Eli siis kolme minuuttia sitten päättyi sopimuksesi ja vaihdoit soneraan ja olet kolme minuuttia ehtinyt testailla kuinka hyvin se pelittää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12055592

        Kannattaa ehkä hieman kolmea minuuttia kauemmin testailla, ja ompa hyvät sopimuksen irtisanomisajat kun kolmessa minsassa onnistuu.


    • kerropas

      Enpä nyt niitä valituksia allekirjoitan. Minulla on DNA:n G4 ja viimeksi hetki siten oli nopeus 13,66 down, 11,14 up ja ping 40. Joskus on päässyt 20:een mb:een Jyväskylän keskustassa, Helsingin Käpylässä kerran lähes 30 mb/s. Minulle riittä se, eipä juurikaan katkoja ollut.

      Mutta toinen juttu tähän: Mitä on sen turvallisuuden kanssa kun yhteys on suojattu vain sillä kerran annettulla koodilla. Riittääkö se todella?

      • GPRS to 4G

        Työpäikallani on dna paskaverkolla GPS yhteys vaihdoin soneraan ja nyt on vittu 4G


      • GPRS to 4G

        Korjaan GPRS


      • Datarajat.
        GPRS to 4G kirjoitti:

        Työpäikallani on dna paskaverkolla GPS yhteys vaihdoin soneraan ja nyt on vittu 4G

        Mitä sitten jos sinulla pelaa Sonera?
        Minulla ei pelaa Elisa eikä Saunalahti ja Sineraa en pttaisi vaikka maksettaisiin.
        Nettini pitää olla rajattomalla datalla.


      • GPRS TO 4G
        Datarajat. kirjoitti:

        Mitä sitten jos sinulla pelaa Sonera?
        Minulla ei pelaa Elisa eikä Saunalahti ja Sineraa en pttaisi vaikka maksettaisiin.
        Nettini pitää olla rajattomalla datalla.

        Ei mulla ainakaa oo tullu tuo 50GT täyteen


    • Candie

      Kai te tiedätte että noi luvatut mittaukset mitkä operaattorit tekee on tehty ULKONA!
      Niissä 3G ja 4G peittoalue kartoissa on varmaan vähän valetta / väljää mutta nehän on mitattu korkealla maston vierestä. Sitten kun asutaan mutsin kellarissa jossain Peräseinäjoella niin ei varmana kuulu sinne! Ihan tiedoksi vaan...

    • Wäli

      DNA on kaupunkilaisten operaattori, eikä oo mitään datakattoa rajoittamassa (tapahtui koko ajan soneralla). Kaikki voivat käyttää mitä operaattoria halajavat :)

    • borko54446346463

      moi persenuolijat

      • no moi!

        Moi moi, mitä sulle kuuluu, nuoletko?


    • DNAsysipaska

      DNA 4g alue vain 1/3 osa luvatusta. 24 kk pakkomaksua, milloin tähän puuttuu viranomaiset?

      • sanusi.

        Sauniksella ei sitäkään.


    • Kyrpiintynyt

      2016 ja luvattu 50mb on 0.08mb joka päivä parisen tuntia. Saako 4G modeemin mukana jakkaran ja kestävän narun? Hermo palaa

    • asdasdasdsadasdsad

      Vittu mitä paskaa ei ikinä toimi

    • EiVittuIkinäEnää

      Muistan kun asuin porukoilla ja mulla oli kännykässä mutsin kautta DNA ja muistan kun suunnilleen joka kolmen kuukauden välein äippä kysyi että mihin palvelunumeroon mä olen soitellut ja siinä pikkasen ihmettelin ja joka kerta sanoin että en ole soittanut yhtään minnekään ja muutenkin olen näitä jannuja jotka ennemmin tekstailee lyhyesti ja ytimekkäästi mutta DNA:n mielestä mä olen mukamas soitellut tietyin ajoin johonkin mihin lie palvelunumeroon ja sitä mukaa vähän lisämaksua puhelinlaskuihin.

      Muistan vielä senkin että kun muutin omilleni enkä ollut vielä laittanut omaa liittymää kännykkääni niin DNA pätki harvinaisen tiuhaan. Kun joku soitti niin voitte arvata kuinka hyvin kuului! Siinä kohtaa kun olin laittanut kämpille nettiin Soneran johon olen ollut tyytyväinen ja kun oli aika laittaa oma liittymäsoppari kännykkään niin päätin laittaa siihenkin Soneran niin taisi tulla pientä alennusta ja sitä mukaa Soneran puhelinlaskut ovat aina pysyneet siinä samassa ja niin myös nettilaskutkin ja nyt kun Sonerasta tuli Telia niin olen ollut tyytyväinen ja on toiminut ja jos on ollut joku ongelma niin asiakaspalvelussa saadaan selvitettyä ja korjattua.

      Nyt kun vielä tämä työpaikan ATK-pieru pomo tajuaisi että heivataan tämä pätkivä DNA-paskaläjä huitsin helvettiin ja otetaan ennemmin tilalle vaikka Lounea...!

      DNA:ta ei vittu ikinä enää!!!!

    • Dnaonperseestä

      Niinkun herranjumala että tänäänkin oli paska netti kun saatana ei langatonkaan netti toimi olleenkaan ku o dna vittu 1.9mb/s lla ei tee vittu mitään yritin pelata ps4 llä niin ei vittu yhtään tahtonu toimii
      Mielipiteen älkää vittu vaan valitko dna ta!!!
      Ihan perseestä

    • Vittuuntunut_

      Ärsytyttää normaalisti tietokoneellani on 50mb downloand ja 20mb upload speedi mutta ei tänään ku se vain putoilee 3mb downloand ja 1mb upload speedin vitut dnasta sanon minä

    • PettynytUrkintaan

      DNA on täysin paska vaihtakaa liittymät pois DNA:lta.

    • kannustaja

      Hyvin toimii DNA. Ei mitään syytä vaihtaa.

    • AperitaAatu

      Taidat olla tässä paskafirmassa hommissa.

      1.Asiakaspalvelu syvältä perseestä revitty.
      2.Kaikki täysin idiootteja,eivätkä tiedä mistään mitään.
      3.Laskuja lähetellään irtisanotuista liittymistä.
      4.Laitteet ei toimi.
      5.Keskustelu foorumilta asiallisia kommentteja poistetaan mielivaltaisesti,
      DNA,n palvelu ei kestä kritiikkiä.
      6.Jatkuvasti ongelmia tv palveluissa,nettiyhteyksissä,ym,ym..
      7.Rahat kyllä kelpaa palveluista viis.
      PERKELEEN TUNARIT.

    • dnakusetus

      meillä joka toinen viiko jotain hässäkkää kaapeliverkon kanssa dna:n asiakkaana. Toimi toissa vuonna iha ok.

    • Aivan-skeida

      Aivan perseestä kun kahdessa talossa yksi mokkula-verkko ja yksi kaapeli-laajakaista niin kumpikaan ei toimi.

      Tässä jonottanut puhelimessa asiakaspalveluun 10 min ja mietin että en enää ikinä osta näiltä pelleiltä mitään.

      Asiaa pitää päivitellä eri asiakaspalvelijoille alusta loppuun vittu en jaksa hehe.

    • Nappi-ankka

      Ihan paska koko DNA.Minulta katkaisivat sopimuksen ennen määräaikaa.

    • Anonyymi

      Kaikki operaattorit paskoja...enintään 10 prosenttia luvatusta nopeudesta

    • Anonyymi

      toimiiks ny

    • Anonyymi

      DNA toimi hyvin ennen vuotta 2020. Erheessä otin DNA Welhon puhelinmyyjän soiton suosittelemana. En tiedä mitä tapahtui, mutta toimivuus loppui 2021 alkaen koskien Dna Welhoa ja Puhelimen nettiä ! Kaksi vuotta on mennyt maksellessa aiheettomia laskuja; kehotuksena toimimattomasta yhteydestä; ota yhteyttä DNA:n tekniseen neuvontaan !!! Mielestäni ei ole asiakkaan tehtävä selvittää toimimattomia yhteyksiä, se on toimittajan tehtävä aina ! Onneksi tämä huijaus loppuu marraskuussa,,,ja vielä yrittivät päättää sopimuksen alkuperäiseen päivämäärään vs. eri päivämäärällä. ÄLÄ IKINÄ OSTA DNA LIITTYMÄÄ !!!

    • Anonyymi

      Nyt lähti netti lentoon. DNA:lta uusi 5G ulkomodeemi ja 400Mb liittymä. Äsken tulos 428Mb sisään ja 126Mb ulos. Ping 18 ja jitter 5.
      Ei töki pelit, ei.

    • Anonyymi

      siis tällästä paskaa pitäis olla laitonta myydä toivottavasti koko firma menee konkurssiin

    • Anonyymi

      aivan samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Vittu. Vitun dna paska. Sillon ku toimii nii toimii helvetin hyvin. Yli 400 ulos ja yli 200 sisään, pingi jotain 10 luokkaa. Mutta vittu sillon ku ei toimi nii pätkii parin minuutein välein ja sit takas päälle ja sama uusiks.

      • Anonyymi

        Siis toisin päin, päälle 400 sisään ja päälle 200 ulos.


    • Anonyymi

      3G verkko on ajettu alas usealla paikkakunnalla että kannattaa katsoa ekana kuuluvuuskartasta onko 3G verkkoa edes enää ennen kuin tulee kirjoittamaan tänne mitään. jos ei 3G verkkoa ole niin se menee 2G verkkoon sitten. 3G verkko poistuu ajallaan kokonaan Suomesta ja tilalle jää 2G, 4G ja 5G verkot.

    • Anonyymi

      Itellä on 1000 megane DNA:lta1000 downloadina ja uploadina on 250 megaa 5G verkolla jatkuvasti koko ajan ja eikä yhtään pätki missään.

    • Anonyymi

      joo ihan paska jus irtisanoin toisella operatorilla toimii loistavasti

    • Anonyymi

      50M matkanetti toimii aivan loistavasti keskellä korpea ei valittamista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe