Eli peli Menolippu Pohjoismaat, tietääkö kukaan, koska säännöistä ei selvinnyt: Kun rakentaa menolippua, siis esim. Tallina - Narvik, täytyykö koko reitin olla itse rakennettu? Eli siis jos toisen pelaajan rakentamia junavaunuja tai niitä on reitillä, pitää yrittää mennä jotain toista reittiä?
Ensin pelasimme niin, ettei reitin tarvitse olla itse rakennettu, mutta peli tuntui liian yksinkertaiselta niin.
Menolippu Pohjoismaat
3
1530
Vastaukset
- hyviä pelejä
Toisissa menolippu versioissa radan täytyy olla itse rakennettu, niissä jokaisella pelaajalla on oman väriset vaunutkin. Tätä pohjoismaa-versiota en ole pelannut.
Oliko apua? - ...
Menolippu Euroopassa vain omien vaunujen yhdistämät reitit lasketaan. Jos ei pysty tekemään suoraa reittiä pitää kiertää tai ostaa asemalla käyttöoikeus toisen hallussa olevaan reittiin.
- bella12an
menolippu pohjoismaassakin pitää olla itse rakennettu tie ja jos sitä ei saa esim. jos joku toinen pelaaja on tukkinut tien eikä voi mennä toista kautta niin sen kortin pisteet vähennetään loppu pisteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102