Eli peli Menolippu Pohjoismaat, tietääkö kukaan, koska säännöistä ei selvinnyt: Kun rakentaa menolippua, siis esim. Tallina - Narvik, täytyykö koko reitin olla itse rakennettu? Eli siis jos toisen pelaajan rakentamia junavaunuja tai niitä on reitillä, pitää yrittää mennä jotain toista reittiä?
Ensin pelasimme niin, ettei reitin tarvitse olla itse rakennettu, mutta peli tuntui liian yksinkertaiselta niin.
Menolippu Pohjoismaat
3
1606
Vastaukset
- hyviä pelejä
Toisissa menolippu versioissa radan täytyy olla itse rakennettu, niissä jokaisella pelaajalla on oman väriset vaunutkin. Tätä pohjoismaa-versiota en ole pelannut.
Oliko apua? - ...
Menolippu Euroopassa vain omien vaunujen yhdistämät reitit lasketaan. Jos ei pysty tekemään suoraa reittiä pitää kiertää tai ostaa asemalla käyttöoikeus toisen hallussa olevaan reittiin.
- bella12an
menolippu pohjoismaassakin pitää olla itse rakennettu tie ja jos sitä ei saa esim. jos joku toinen pelaaja on tukkinut tien eikä voi mennä toista kautta niin sen kortin pisteet vähennetään loppu pisteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679