itsetunto ongelmia

ansku 1975

Nykyään en tunnu olevan itseeni tyytyväinen.
Olen 33 vuotias ja tunnen itseni vanhemmaksi ja väsyneemmäksi. haluaisin jotain muutosta mutta en jaksa tehdä sitä. Onko muita saman henkisiä ja mitä piristystä keksitte minulle.

2

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä suorituskeskeisessä maailmassa on ihan tyytyväinen itseensä, mutta ole utelias elämän suhteen! Mieti vahvuuksisiasi ja käytä niitä hyväksesi!
      Minulle joku uusi harrastus on aina piristysruiske ja sen kautta tapaa uusia ihmisiä ja saa perspektiiviä elämiseen. Välillä pitää olla armollinen itselleen ja löhötä sohvalla hyvällä omallatunnolla ja funtsia maailman menoa!

Mihin puoliin itsessäsi et ole tyytyväinen??
      Ulkonäköön, älyyn, saavutuksiisi? Yritätkö miellyttää muita, tai kilpailla jonkun toisen ihmisen saavutuksien kanssa?

Tämä pimeyskin väsyttää monia ihmisiä, ehkäpä kevät tuo taas valon Sinunkin elämääsi!!

Voimia Sinulle ja rohkeutta elämän haasteisiin!!!! :)

• tuttua on....

..eikä se siitä helpota kun vuosia tulee lisää.

Vanhemmiten sitä kai huomaa, kuinka jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen, jos ei itse tee päivästä erilaista.

Valitettavasti sinun on vain jaksettava tehdä se muutos elämääsi. Lähde lomareissulle, aloita uusi harrastus tai kokeile jotain sellaista liikuntamuotoa jota et vielä ole kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe