Turvallista miesseuraa vaellukselle

Tuliopaali

Hei,

Osaisiko kukaan neuvoa mistä/miten naimisissa oleva naisihminen löytäisi turvallista miesseuraa ensi kesän vaelluksille? Näyttää siltä, että entiset hyvät vaelluskaverit ovat niin paljon pariutumaan päin, että ensi kesän vaellukset pitää tehdä yksin, mikäli ei sopivaa ystävää löydy. Sen verran hyviksi ystäviksi olisi mukava päästä, että voisimme vaihtaa ainakin joulukortit eri muodoissaan keskenämme.

16

4544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhkaja;

      Näin se on, että ennen aididasta levitettiin blood contactin kautta, nykyään postikortilla. Tyydy poroihin tai hanki pessaari, siitä sitten kohti Pirtuliiteriä.

    • reitiltä eli

      lähtöpaikalta niitä löytyy, en ole juuri turvattomia vaeltajamiehiä missään nähnyt. Sinne vaan joukkoon. Seiso vaikka Kiilopään vaaán vieressä rinkka valmiina puolen päivän maissa.

    • vaeltajako

      Hei Tuliopaali !

      Muistaakseni vaellusturinat osoitteesta...tai sinnepäin... löytyy retkeilyseuraa.

      Katso vaellusnet.com niin sieltä kyllä löytää kaverin Retkelle/vaellukselle.

      Itse olen kyllä myös retkikaveria vailla ja etsiskelen ensi kesän retkille ja minulla taitaa olla sama ongelma kuin sinullakin, kaverit ovat pariutuneet ja heillä ei ole enää aikaa lähteä.

    • on lähempänä

      kuin uskotkaan. Otappas ukkosi mukaan vaellukselle niin on miesseuraa mukana.

    • !!!!!!!!!!!

      turvallista MIESseuraa? mikä ihmeen sovinisti siellä kirjoittelee?

      ikinä en ole hinannut miestä vaelluksille mukaan vain sen takia, että olisi turvallista. voe kiesus...

      • bosse

        Ihmettelen reaktioita,joita viestisi sai aikaan.
        Vaellusseuraa minäkin kaipaan,vaikka yksinkin pärjään.Yhdessä on mukava jakaa kokemukset.
        Olen kulkenut nimenomaan Lapissa monelaisissa porukoissa.Kiinnostavaa olisi kulkea reippaan naisystävän kanssa,olen siis mies.
        Jatka juttua tässä,jos vielä kiinnostaa etsiminen.


    • Tuliopaali

      Kiitos hyvistä vinkeistä. Mieheni kanssa jakaisin vaellus- ja muutkin kokemukseni kaikkein mieluiten, jos vain saisin hänet jotenkin asiasta innostumaan.

      Kiitos myös vaellusnet-vinkistä, siellä on vierähtänyt ilta jos toinenkin turinoita tutkiessa. Niistä keskusteluista on muodostunut sellainen kuva, että tällaiset eri sukupuolten väliset tapaamiset harrastusten tms. merkeissä olisi tarkoitettu ainoastaan sinkuille ja avioliittoonsa leipäytyneille seikkailun etsijöille. Perherauhaansa arvostavat perheelliset eivät viitsi riskeerata avioliittoaan osallistumalla kyseisiin tapaamisiin, olipa joukossa joku todella kauniilla sanakäänteillä puoliskoaan kehuva. Vähän tuli sellainen kuva, etteivät varatut edes halua tämän tyyppistä seikkailua, mikä hiukan ihmetyttää nykymenoa seuratessa. Vai lienevätkö vaeltajat jotenkin oma erityisen uskollinen rotunsa, mitä mieltä olet?

      • bosse

        vaeltaja on ennakkoluuloton seuransakin suhteen.
        Hän ei anna säädyn haitata yhdessä kokemisen iloa.
        minäkin olen naimisissa,mutta silti liikun paljon luonnossa vieraidenkin naisten kanssa.
        Lisäväristä ei pidä tehdä pääasiaa.


    • Pajanvadda

      Hei Tuliopaali !Jos ei kukaan muu ilmoitttaudu
      turvalliseksi vaelluskaveriksi Sinulle, mikä ettei,voitaisiin kokeilla.Olen kulkenut Lapissa
      vuodesta 1986 alkaen, viimeiset 10 vuotta yksin
      kesällä ja talvella. Olen jo veteraani-ikäinen
      mies ja kuljen omia polkujani tai porojen.Viimek-
      si olen kulkenut Kalddoaivin erämaassa ja olen
      hypistellyt samaa karttaa ensi kesän reissua varten.

    • Äyräpään ärjy

      No eipä taida naimisissa olevalle naiselle kovin turvallista miesseuraa vaellukselle löytyä, ainakaan jos kyseessä on "oikea mies", niinkuin me vaeltelevat miehet tuppaamme olla.

      • Tuliopaali

        No on sinulla kyllä sellainen nimimerkki, että vaikea on vastustaa kiusausta ;)


    • --------

      Oletko sinä turvallista seuraa?
      Jos lupaat olla tirkistelemättä kun peseydyn järvessä niin ...ok
      [email protected]

    • Ikiturso

      on kauneimpia nimimerkkejä,joita on vastaan tullut.
      Mutta oletko todella kokenut alkuakaan erämaassa vaeltamisesta. Jos olet reipas ja ennakkoluuloton,kuten näyttää,voisit hyvin olla turvallinen nainen turvalliselle miehelle erämaassakin.
      Onko sinulla tarkoitus retkeillä esim. Lapissa vai myös luontokohteissa ulkomailla.Minä teen molempia.
      Helmikuussa aion kulkea Teneriffan halki.
      Olen myös ns.Tosi Mies.

    • Kuru-ukko

      Tervehdys !
      Tässäpä Sinulle suhteellisen kokenut vaeltelija seuraksi. Ensi kesän (2009)suunnitelmissa mm. Kevon reitti. Reissuun lähdössä pieni porukka sekä naisia että miehiä. Saatanpa kesän aikana meloakin muutaman retken, jos vaihtoehto kiinnostaa.

      • Peter Storkcorvius

        Kessuhan olisi Petralle sopiva kaveri Lapin retkille. Hän on turvallinen ja varma kaveri.
        Kessun nimimerkki on deaktivoitu eikä hän voi enää, ainakaan toistaiseksi, kirjoitaa Vaellusturinoin. Roopen runosivut on suljettu ainakin häneltä itseltään.
        Peter Storkcorvius


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe