Panasonic CQ-RDP383N

kokemuksia!!

Elikkä kyselisin vaan onko kellään kokemuksia kyseisestä soittimesta. Onko ollu vikoja, Ym. Omassa soittimessa ei vilku se punainen "security" ledi kun ottaa paneelin pois, kuuluko se edes vilkkua? onko sitä edes kyseisessä soittimessa?, käyttöohjeessa ei ainakaan lukenu.

6

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorma

..siinä ole alkuunkaan sitä koko lediä, taitaa olla vain niin että siinä "välipaneelissa" vain lukee se "security"-hässäkkä ja on ledin reikä, kuten mulla omassa mut se on 472, elikkäs vissiinkin jonkinlainen vanhempi malli tosta sun mainitsemasta, ku aikonaan myivät tota 472:sta NIINN halvalla ja hetken päästä tuli markkinoille toi 383.
      Onko muute toimiva(vai onko sulla sitä?),
      Ku tuo 472 pätkyttää mp3:silla kun on sen verran vanhan mallin lukupää siinä...

• toimivan

Joo kun mä ihmettelin kun mun entisessä soittimessa panasonic cq-rdp210len (perus cd soitin)ja siinä oli sellanen vilkkuva ledi ja tossa uudessa vaan luki security eikä siinä ollu mitään valoa. Mä oon koittanu uhtä mp3 levyä soittaa ja ei siinä ilmennyt mitään vikaa ja lautauskaan ei kestä kovin kauaa. Tuntuu ainakin hyvältä laitteelta ja mä oon aina luottanut panasonicin tavaroihin. ja sain aika edullisesti mustasta pörssistä (vaasa), maksoi vaan 239 neuroa, myivät halvemmalla kun olivat saaneet isomman erän. Ovh.269 tai jotain.

• jorma
        toimivan kirjoitti:

Joo kun mä ihmettelin kun mun entisessä soittimessa panasonic cq-rdp210len (perus cd soitin)ja siinä oli sellanen vilkkuva ledi ja tossa uudessa vaan luki security eikä siinä ollu mitään valoa. Mä oon koittanu uhtä mp3 levyä soittaa ja ei siinä ilmennyt mitään vikaa ja lautauskaan ei kestä kovin kauaa. Tuntuu ainakin hyvältä laitteelta ja mä oon aina luottanut panasonicin tavaroihin. ja sain aika edullisesti mustasta pörssistä (vaasa), maksoi vaan 239 neuroa, myivät halvemmalla kun olivat saaneet isomman erän. Ovh.269 tai jotain.

niin petskules maksoin ite kans omastani 472:sta ton saman 239€!! höh! tölkeetä. En tiä mitä sen kanssa tekis, vois oikeestaan vaihtaan mut menis se homma vähä niinku ajatellen tappiolle. Ku kaiken lisäks sehän on hopeen värinen ja autossa on musta sisustus->pistää ulkopuolisten silmään parkissa. Ku eikös toi 383 o musta tai semmone harmaa?
        Joo mutta se o pientä...

• niin!
        jorma kirjoitti:

niin petskules maksoin ite kans omastani 472:sta ton saman 239€!! höh! tölkeetä. En tiä mitä sen kanssa tekis, vois oikeestaan vaihtaan mut menis se homma vähä niinku ajatellen tappiolle. Ku kaiken lisäks sehän on hopeen värinen ja autossa on musta sisustus->pistää ulkopuolisten silmään parkissa. Ku eikös toi 383 o musta tai semmone harmaa?
        Joo mutta se o pientä...

Tuossa soittimessa on kromi/hopean värinen paneeli, sininen näyttö, valkoiset kirjaimet ja näppäinten taustaväri punainen. Mee kattomaan www.panasonic.fi, niin siellä on kuva kyseisestä krammarista. mutta eihän paneelia kannata autossa pitää, silloinhan mankka nussitaan välittömästi!!

• jorma
        niin! kirjoitti:

Tuossa soittimessa on kromi/hopean värinen paneeli, sininen näyttö, valkoiset kirjaimet ja näppäinten taustaväri punainen. Mee kattomaan www.panasonic.fi, niin siellä on kuva kyseisestä krammarista. mutta eihän paneelia kannata autossa pitää, silloinhan mankka nussitaan välittömästi!!

juu tottakai paneelit mukaan mut silti se on sen verran erottuva väri, et pistää silmään...
        Mut ei se oo ni tarkkaa=)
        onkos tossa 383:ssa sel-nappulan takana bass/treble/balance/fader-säädöt, onko sen lisäks mitään muuta, esim. eq-säätöjä, kuten vaikka pioneerissa...?

• näitä!
        jorma kirjoitti:

juu tottakai paneelit mukaan mut silti se on sen verran erottuva väri, et pistää silmään...
        Mut ei se oo ni tarkkaa=)
        onkos tossa 383:ssa sel-nappulan takana bass/treble/balance/fader-säädöt, onko sen lisäks mitään muuta, esim. eq-säätöjä, kuten vaikka pioneerissa...?

toi sel-nappula on tässä mallissa pyöritettävä potikka siitä saa säädettyä: volume, bass, treble, balance, fader ja TA- äänenvoimakkuus, jolla säädetään jotain rds-radion lähettämän liikennetiedotusten äänenvoimakkuutta. Noista EQ-säädöistä en tiedä kun en oo kerinny vielä tutkimaan sen paremmin, mutta epäilen vahvasti että ei ole (onko missään panasonicin soittimissa!?). No on tässä tietysti kaiken näkösiä muita toimintoja varsinkin MP3:seen perustuvia, joista niistäkään en oo aivan perillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe