Tein eilen koko perheelle esta luvat,tosi vaivaton tapa ja nopea!Minä olen tyytyväinen uuteen systeemiin.
ESTA
7
1327
Vastaukset
- kannalla kuitenkin
Kunhan samanlainen systeemi vaadittaisiin vapaan maailman kansalaisilta myös heidän matkustaessa EU:n alueelle. Eiköhän tämä olisi sitä vastavuoroisuutta?
Itsekin jouduin ESTAn hankkimaan tällä viikolla. - Oh no!
Miks pitää tehdä, kun se ei loppupeleissä takaa mitään???
- ---
korvaa sen lentokoneessa täytettävän vihreän visa waiverin...?
- joulupallo555
arvo-poika kirjoitti:
12.01.09,joten se on pakko tehdä.Se siittä.
Hei, niin myökin lähdetään 12.1 Floridaan :) Ollaankohan vielä samoilla lennoillakin?!
joulupallo555 kirjoitti:
Hei, niin myökin lähdetään 12.1 Floridaan :) Ollaankohan vielä samoilla lennoillakin?!
finskin lomalennolla.
- joulupallo555
arvo-poika kirjoitti:
finskin lomalennolla.
Me otettiin lennot seat24.n kautta mutta finskillä lennetään ensin new yorkiin ja sitten miamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584