Kaikki tietävät punaisen kukon,mutta mikä kumma siinä paikassa viehättää vudesta toiseen,kertokaa ihmeessä?
PUNAINEN KUKKO
8
3585
Vastaukset
- jorma
on Porin varmin lihatiski :-)
- sen tiedät
... kierrätyskeskushan tuo
- tipu
Kyllä ne makkarat jotka siellä tarjolla nojailevat ovat saavuttaneet jo aikoja sitten viimeisen käyttöpäivän. Eronneita tai muuten vaan ressukkamiehiä
- kokemusta on/ei ole
en ole sieltä koskaan saanu ko tasan yhden 60-v:n mukaan. Kaikki kehuu että se on varmin mesta mutta en ny menis vannomaan. Kallis paikka vaan jossa poket vittuilee (muualla eivät ole mulle vittuilleet)
- ex-kantis
Ei kai nämä nykyiset poket vittuile. Ne takavuosien murjaanit nyt olivat harvinaisen tyhmiä ja huumorintajuttomia tyyppejä.
Sitä paitsi, eihän PK:lle ole vuosikausiin ollut yhtään varteenotettavaa kilpailijaa, jos puhutaan 25-40-vuotiaiden ravintoloista.
Kyllä minä muuten olen saanut sieltä ihan hyvin naista.
- Jamppa
No kyllähän se on päivänselvä juttu,et pk:ssa käy kaupungin kuumimmat kissat...Kannattaa kyl käydä aina lääkärissä,jos heräät pk:sta isketyn tsubun kainalosta...
- kana
Ihan samat sanat, eli jos heräät aamulla karjun vierestä jonka helppona nakkina nappasit mukaan peekoosta, niin käypä kiireen vilkkaan tohtorilla. PK on niiiiiin masentava paikka, ja silti sinne aina illanvieton aikana osa porukasta haluaa lähteä..ahistaa!
- helppoihin nakkeihin
kana kirjoitti:
Ihan samat sanat, eli jos heräät aamulla karjun vierestä jonka helppona nakkina nappasit mukaan peekoosta, niin käypä kiireen vilkkaan tohtorilla. PK on niiiiiin masentava paikka, ja silti sinne aina illanvieton aikana osa porukasta haluaa lähteä..ahistaa!
Kana ei taida kelvata, kun vaan helpot nakit ovat potentiaalisia. No parhaat palat viedään aina päältä!
Menkää nyt porilaiset ihmeessä tutustumaan vaikka jonkin muun kaupungin yöelämään, jos tauteja pitää pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666