Lapinjärven Pukarolla on viime yönä ollut tuho/murhapoltto, jossa on tuhoutunut kesämökki.
Onko kellään tietoa liittyykö tämä muutama vuosi sitten tapahtuneseen toiseen kesämökin polttoon samalla kylällä?
Ovatko kyläläiset nähneet tavallisuudesta poikkeavaa liikettä mäellä? Onko peräkamarin juoppopojat olleet levottomia? Suojeleeko joku mummo murhapolttajaa kamareissaan?
Lapinjärven tuhopoltto
4
1079
Vastaukset
- Sinka
vai onko kiertävä pyromaani?
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=3298- n mduy
keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.
- oli tuli rti
n mduy kirjoitti:
keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.
Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.
- häräskäkkä
oli tuli rti kirjoitti:
Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.
ketään pukarolaista vaikkapa töissä tämän uuden palon suunnalla? Yleensähän nämä tuhopolttajat sytyttelevät tutuilla kulmilla.
Lovarin mukaan oli pajalta sähköt pois, joten ihme juttu on, jos ei ole sytytetty palo. Nyt pitäis epäillyt hakea säilöön muutamaksi päiväksi pehmenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107