Lapinjärven tuhopoltto

häräskäkkä

Lapinjärven Pukarolla on viime yönä ollut tuho/murhapoltto, jossa on tuhoutunut kesämökki.

Onko kellään tietoa liittyykö tämä muutama vuosi sitten tapahtuneseen toiseen kesämökin polttoon samalla kylällä?

Ovatko kyläläiset nähneet tavallisuudesta poikkeavaa liikettä mäellä? Onko peräkamarin juoppopojat olleet levottomia? Suojeleeko joku mummo murhapolttajaa kamareissaan?

4

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinka
      • n mduy

keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.

• oli tuli rti
        n mduy kirjoitti:

keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.

Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.

• häräskäkkä
        oli tuli rti kirjoitti:

Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.

ketään pukarolaista vaikkapa töissä tämän uuden palon suunnalla? Yleensähän nämä tuhopolttajat sytyttelevät tutuilla kulmilla.

Lovarin mukaan oli pajalta sähköt pois, joten ihme juttu on, jos ei ole sytytetty palo. Nyt pitäis epäillyt hakea säilöön muutamaksi päiväksi pehmenemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      42
      4984
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3327
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      289
      2607
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2484
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      166
      2188
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      18
      1926
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1804
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1781
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1730
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1361
    Aihe