Lapinjärven Pukarolla on viime yönä ollut tuho/murhapoltto, jossa on tuhoutunut kesämökki.
Onko kellään tietoa liittyykö tämä muutama vuosi sitten tapahtuneseen toiseen kesämökin polttoon samalla kylällä?
Ovatko kyläläiset nähneet tavallisuudesta poikkeavaa liikettä mäellä? Onko peräkamarin juoppopojat olleet levottomia? Suojeleeko joku mummo murhapolttajaa kamareissaan?
Lapinjärven tuhopoltto
4
1040
Vastaukset
- Sinka
vai onko kiertävä pyromaani?
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=3298- n mduy
keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.
- oli tuli rti
n mduy kirjoitti:
keskittyä Pukarolle. Eiköhän siellä poliisit ole jo hakenut yhdeltä kengätkin syynätäviksi.
Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.
- häräskäkkä
oli tuli rti kirjoitti:
Mahtoiko olla tuhopoltto kyseessä tälläkin kertaa? Johan alkaa huolestuttamaan tämä tilanne.
ketään pukarolaista vaikkapa töissä tämän uuden palon suunnalla? Yleensähän nämä tuhopolttajat sytyttelevät tutuilla kulmilla.
Lovarin mukaan oli pajalta sähköt pois, joten ihme juttu on, jos ei ole sytytetty palo. Nyt pitäis epäillyt hakea säilöön muutamaksi päiväksi pehmenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848