Kymijoki on kaiken hyvän tuoja kymenlaaksoon.
Kymijoki on täysin unohdettu.
Suuri ja mahtava virta,pitäisi laittaa esimerkiksi virkistys käyttöön kaikille asukkaille.Kuka maksaa? Kymijoki.
Esim voimalaitokset.
kymijoki
käyttöön
3
445
Vastaukset
- kielletä
kymijoessa virkistäytymästä.
sinne vaan puljaamaan vaikka kumiveneellä tai kalastelemaan jota tuolla alajuoksulla harrastetaankin.
uida voit joessa ja kävellä rannoilla.siinä se virtaa kaikkien käytössä. - -("")-
tarkkoittaa että -Pitäisi laittaa ESIMERKIKSI virkistys käyttöön??? Kuka maksaa...Niin minkä maksaa???
- onkija
Kuusankosken keskustaan rantakatu, missä voi kulkea autot,polkupyörät,jalankulkijat ja onkimiehet.Venesatama ja rantaravintola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227