Hei kaikki! En itse ole lukenut tätä mahtavaa kirjaa(TSH), mutta haluaisin lukea.
Asiani on kuitenkin se, että ne jotka ovat lukeneet niin voisisisetteko kertoa onko kirjassa hahmoa nimeltä SARKKU???? Nimittäin kerran ollessani chatissä, eräs ihminen kysyi minulta olenko TSH fani sillä luuli että olen ottanut nimeni kirjasta, mutta minua on aina kutsuttu Sarkuksi, enkä sitten tiedä onko lempinimeni TSH kirjasta vai ei. Jos joku tietää "hahmostani" SARKUSTA mitään, kertoisiko minulle kaiken mitä tietää?(Esim. tyttö vai poika, paha vai hyvä, keiju vai peikko...yms...yms)
Tietääkökö kukaan kuka on SARKKU???
Sarkku
1
256
Vastaukset
- Frodo
Sarkku on Saruman. Velho. Konnun hobitit joutuu sen ja sen käskyläisten valtaan Sormuksen Sodan aikana kun Frodo & kumppanit on matkallaan.
Ja ne kutsuus itä Sarkuksi. Sen "päämaja" Konnussa on Repunpää... Se saatanan siak saastuttaa mun koloni!! No Okei ei Sarkku siellä majaile mutta silti.
Eli siis Saruman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094