Onko kukaan käynyt Turun silmäexperteillä Lasik-leikkauksessa? MInkälaisia kokemuksia?
Turun silmäexpertit, Lasik ?
3
598
Vastaukset
- Silmukka
Olen menossa n. viikon sisällä leikkaukseen ko. paikkaan. Voin laitella kokemukseni tänne leikkauksen jälkeen. Jännittää kyllä nyt törkeästi, silmien näpelöinti kun on ajatuksena jotenkin pelottava. Valitsin paikan koska kirurgi on kuulemani ja lukemani perusteella todella hyvä. Ainakin esitutkimus oli positiivinen kokemus.
- hei.....ni
Joo kiitos, laittele vain sitten kokemuksiasi leikkauksesta. Itsellänikin on jo varattu esitutkimusaika Turun silmäexperteille, olen kotoisin keski-suomesta päin joten matkaa vain tulee sinne Turkuun jonkin verran joten olen miettinyt olisiko sittenkin pitänyt varata vaikka tampereelle aika.
Mutta minustakin se paikka vaikuttaa vain niin hyvältä että siksi valitsin sen...en tiedä sitten eroaisiko se paljonkaan esim Tampereen medilaserista. Luin netistä että silmäexperteillä on käytössään pendular-mikrokeratomi, että onko se sitten parempi leikkausvehje..? Tai paras.? - Silmukka
hei.....ni kirjoitti:
Joo kiitos, laittele vain sitten kokemuksiasi leikkauksesta. Itsellänikin on jo varattu esitutkimusaika Turun silmäexperteille, olen kotoisin keski-suomesta päin joten matkaa vain tulee sinne Turkuun jonkin verran joten olen miettinyt olisiko sittenkin pitänyt varata vaikka tampereelle aika.
Mutta minustakin se paikka vaikuttaa vain niin hyvältä että siksi valitsin sen...en tiedä sitten eroaisiko se paljonkaan esim Tampereen medilaserista. Luin netistä että silmäexperteillä on käytössään pendular-mikrokeratomi, että onko se sitten parempi leikkausvehje..? Tai paras.?Silmät on nyt leikattu ja operaatio onnistui täydellisesti tavoitteiden mukaan. En voi sanoa yhtään negatiivista sanaa paikan ammattitaidosta tai palvelusta. Ko. paikan silmäkirurgi on kyllä ihan huippu, hän selosti koko toimenpiteen ajan mitä tapahtui ja miten leikkaus eteni. Leikkausta edellisenä päivänä soitin ja kyselin vielä (uudestaan) kaikki tyhmät kysymykset hoitajilta ja lääkäriltä. Eipä siellä kukaan hermostuntu vaan sain ystävällistä palvelua koko ajan.
Olen itse erittäin tyytyväinen oikeastaan kaikkeen. Tunti leikkauksen jälkeen testissä näin taulut jo ihan selkeästi eikä mitään takapakkia ole parissa päivässä ilmennyt. Hirveästi jännitin leikkausta, mutta nyt tuntuu että oli kyllä elämäni paras investointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991