Mitäs pitäs

tehdä???

POliisi toimii helvetin hitaasti. olen valittanut jo hallitukseen asti parista pissipäästä jotka murtautuivat lukittuun tilaani ja varastivat tavaroitani, en edes tiedä keitä ovat mutta soittelivat seuraavana päivänä salatusta numerosta ja paljastivat osan tavaroista ja tottakai ne kalleimmat jäivät niiden haltuun.

Päätös oli positiivinen hallitukselta mutta siitäkin k ulunut jo kohta 3kk aikaa.. minkäs vitun takia poliisilla kestää näin pitkään kaikki? Kohta 2 vuotta odoteltu, kuuleman mukaan puhelutiedot selviää edelleenkin, näin minulle kerrottiin mutta vain virkavalta saa selvittää ne. Yksityisetsivääkin yritettiin, mutta ei ole valtuuksia heillä puhelutietoja onkia..

pari teiniähän asialla olivat... saatana kun kerääntynyt patoutunutta vihaa sisään.. voitte kuvitella miten vituttaa kun on saanut tuntea vihaa näin pitkään.

vähän epäilen että tuostakaan tule yhtään mitään... kohta taas selittävät ettei numeroita löytynyt tms. muuta paskaa...

kyllä saatana pitäs kerätä oikein joukko tarkkailemaan tuonne kylille näitä paskapäitä jotka pöllivät ja murtautuvat toisten koteihin, heti kun silmä välttää.

Ensin tuli epäiltyäkin paria tyyppiä mutta oli kai sattumankauppaa kun eivät sanojensa mukaan ole tehneet mitään, vaikka tietävät paikan ja soittelivat ennen rikosta.

Vittu kun käy hermoille... olen ollut niin pitkään jo valmis pieksemään syypäät, että lapasesta lähtee kohta.

On se vitun kivaa odottaa... suomessa saa murtautua saatana koteihin tuosta vaan ja soitella vielä perään, ehkä pre-paideista, no en tiedä. teinithän ovat tunnetusti tyhmiä joten tuskinpa niille olisi dna juolahtanut mieleen, tyhmiä kun ovat. Näkee jo pelkästä teinislangista, hehheh..


- Testoviron Depot 250

5

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

      osoite valittaa. eikö löydy mitään alempaa instanssia?
      miten olisi kansanedustaja?

    • olet oikein

      hallitukselle valittanut poliisitoiminnan hitaudesta ja saanut jonkun ihmeen positiivisen päätöksen.. Mihin asiaan olet saanut positiivisen päätöksen valitettuasi hallitukselle?

      Muahahaa

      Jos kerran tiedät ketä asialla on, miksi ihmeessä poliisin pitäisi selvittää jotain puhelutietoja, senkun annat teinit ilmi ihan nimellä.

      • tässäpä tätä

        Kyllä epäiltyjä on kuulusteltu, mutta NÄYTTÖÄ ei ole. Syyllisistä ei ole siis tietoa. Epäillyt ovat olleet puolituttuja, jotka kyselivät mahdollisesta kaupanteosta, jonka vuoksi heitä epäilin ensin, se kuitenkaan ei ole riittävä näyttö ja voinen siis olla väärässäkin... ja uskon että olenkin.

        Poliisia ylempi taho on tutkinut valitukseni ja heiltä on myös tullut päätös siitä, että asia tulee tutkia, kun se ensin jätettiin kesken siksi ettei olisi perusteita teletutkintaan....

        Veikkaan että kyllä sieltä pari naskalia jää kiinni kun alkavat teletutkintaa suorittamaan ja sitten jätkät maksaa minulle varastamansa omaisuuteni. Kyllä 15 vuotiaalle laki löytyy!


      • ymmärrän..
        tässäpä tätä kirjoitti:

        Kyllä epäiltyjä on kuulusteltu, mutta NÄYTTÖÄ ei ole. Syyllisistä ei ole siis tietoa. Epäillyt ovat olleet puolituttuja, jotka kyselivät mahdollisesta kaupanteosta, jonka vuoksi heitä epäilin ensin, se kuitenkaan ei ole riittävä näyttö ja voinen siis olla väärässäkin... ja uskon että olenkin.

        Poliisia ylempi taho on tutkinut valitukseni ja heiltä on myös tullut päätös siitä, että asia tulee tutkia, kun se ensin jätettiin kesken siksi ettei olisi perusteita teletutkintaan....

        Veikkaan että kyllä sieltä pari naskalia jää kiinni kun alkavat teletutkintaa suorittamaan ja sitten jätkät maksaa minulle varastamansa omaisuuteni. Kyllä 15 vuotiaalle laki löytyy!

        ettei asiani ole ainoa Suomessa, mutta vituttaa nämä perusteet, että ensin varastellaan ja lain mukaan laiton uhkaus ei toteudu puhelinsoitolla ettei voi alkaa tutkimaan tarkemmin... siihenkin meni lähes 2 vuotta että saadaan rattaat pyörimään.. eli esimerkiksi sun kotona käydään kun olet muualla ja sen jälkeen saat kuulla luuristasi uhkailua, vittuilua sun muuta paskaa, eikä se siihen jää vaan toistuu myöhemminkin.

        ja laiton uhkaus ei vaan toteudu ja näköjään vitut siitäkin että kotiin murtauduttiin..

        kaikkea paskaa sitä saakin sietää.


    • Eronnut Tiina

      Minulta jäi avioerossa kaikki henkilökohtaiset tavarat ex- miehen taloon ja sitten sain käydä hakemassa pahvilaatikoita, joihin hän oli pakannut päällimmäiseksi jonkin rikkomansa T-paitani ja alle vanhoja Hesareita. Laatikoiden sisältö paljastui vasta avattaessa. Hakutilanteessa hän itse soitti poliisit "naapurina" ja väitti, että taloon murtaudutaan. Poliisi ei suostu antamaan tehtävärapaorria eikä kertomaan numeroa, josta soitto tuli 112:tteen. Pesänjaossa minun omaisuudekseni laskettiin mm. videokamera, tauluni, käsityöni, koruni ja lukuisia tavaroita, joita hänen piti palauttaa pesänjakajalle toimitettavaksi minulle. Hän ei tuonut niitä ikinä. Poliisilta pyysin apua saadakseni edes pesänjako pöytäkirjassa luetellut tavarat hänen asunnoistaan, mutta se ei kuulu heidän toimivaltaansa. Yli kaksi vuotta odottelin jotain tapahtuvaksi...Noin puoli vuotta sitten ex- mieheni toimitti lasten kautta asuntonsa avaimet minulle ja lapset sanoivat, että voisin käydä hakemassa tavarani pois sieltä, koska isä ei anna heidän tuoda niitä minulle. Asuntoon oli kuitenkin viritetty kamaeravalvonta ja syyllistyin johonkin tosi pahaan rikokseen tullessani ulko-ovesta sisään - kaikki väliovet hän keroi myöhemmin tietoisesti lukinneensa, koska odotti minun tunkeutuvan sisään. Nyt tässä jutussa rikollinen olenkin minä! Jutun tekee kiinnostvammaksi se, että lapsilta tuli viesti, että isä lähti ryypäämään ja lukitse heidät sisään, viesti oli ilmeisesti ex- mieheni lasten tunnuksilla lähettämä!

      Vaikka saisit selville, missä tavarasi ovat ja siellä olisi itse maalaamisiasi tauluja, itse tekemiäsi käsitöitä ym sinulle tosi arvokasta yritä vain unohtaa. Minun ei sallita unohtaa sillä ex- mieheni pitää huolen siitä, että anakin kahden viikon välein muistutuksia esim. postitse, kuinka minua varmaan harmittaa, kun tauluni on hänen seinällään... Oikeus ei toteudu, mutta sinun tapauksessasi vakuutus saattaa korvata osan. Poliisi ei edes yritä selvittää asiaa. Puhelintieto olisi polliisin helposti saatavissa, mutta eivät he sitä sinulle asti koskaan toimita. Pre paid liittymästä soittaminen ei jätä viestiä tunnistamattomaksi. Puhelinnumeron lisäksi puhelinkoneesta jää viestiin tieto eli kyseisen puhelinkoneen ostajan ja koneen nykyisten liikeeiden seuraaminen olisi helppoa, mikäli koneessa on jokin sim kiinni. Sanoit heidän kertoneen osan tavaroiden sijainnista, jolloin poliisilla olisi ollut hyvät mahdollisuudet saada tavaroista DNA:ta ja niiden säilytyspaikka olisi ollut myös vihje tekijöistä, mutta jos tekijöinä on ollut joku jota ei halutakkaan saada kiinni tai jonkin sopimattoman henkilön lapsi....

      Nyt sinä vain syyllistyt tässä uhkailuun ja mikäli joku tuntematon pahoinpitelee varkaasi kyseessä onkin sinun järjestämäsi kosto ja sinä olet syyllinen!!! Mikäli sanoit poliisille epäiltyjesi nimet saatoit myös syyllistyä rikokseen aiheeton ilmianto.... ihanaa tämä Suomen lainsäädännön toteuttaminen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe