Aamu huurteisin kasvoin
valon askel leikkaa.
Mustan valkoisen
harmaan tien.
Valon syliin taipuviin askeliin
sulautuu yhdeks liikkuvaks
hitaaseen hidastettuun.
Tartuit
etääntyneisiin liepeisiin
lähelles lämpöös piiriin.
Valon siivin
kiedoit minuuteen
valojen varjojen tiet.
Missä
valojen varjojen
synty
synnytti yhdeks.
Alas
uinuvien vesien
äärelle alas sulavin siivin
etsit
minuuteeni kulkevaa
syvintä valon varjon tietä.
Elämän
valon varjon valta
jää tyhjä paikka
oksat puun
läpi ikkunaruudun
sieniin piirtyy.
Valot varjot.
Valot varjot
6
341
Vastaukset
- kerppulintu
Pidin kovasti runostasi. Se on hyvä.
Siinä on paljon hienoja kielikuvia.
Ja se herätti paljon ajatuksia, täytyy
oikein pohtia säkeitäsi.
Elämän valot ja varjot...
Minuuden valojen ja varjojen tiet...
Erittäin hienoja kohtia, kuten:
"Alas
uinuvien vesien
äärelle alas sulavin siivin
etsit
minuuteeni kulkevaa
syvintä valon varjon tietä"
kerppuliTuoreeltaan kiittään
Minua aamussa vei
valot ja varjot.
Joissa koin,soi,
vei siivillään,
kuunnella sain.
Miten soikaa yllä
tämän rakkaan synnyinmaan.
Valojen varjojen
synnyttämä kallis hinta.
Nuo viitanliepeet
kietoutui sekin,
joka yksin sielä,
kaukana liehui.
Miten
suuri onkaa rakkaus
löys tien
valojen varjojen
syvimmillekki teille.
Oii....Sinä.....kerppulintu
lentoa katselen sielä
metsän siimeksessä,
lämmin viitanlieve lämmöks Sinulle.
Liisa toivottaa
Hyvää Uutta Vuotta 2009
Kiitos menneestä ja Ihanaa tulevaa Vuotta sinulle Liisukka
vastakohta varjo
kuvioi
näin elämässäki
olemme
varjojen valojen
kohde.
Margitta
Sinulle kiitos kokemastas
varjot kuvioi toivotaan.
Myös tulevaa...Uutta Vuotta2009
Liisa töllistään
- lindalinda1
pakkasaamun kauneutta ja herkkyyttä - siinä on
runosi ainekset monine käsinkosketeltavine tunte-
muksineen.
Kiitos taas Liisukka, niin kuin koko vuodenkin
runoannistasi. Toivokaamme hyvää tulevaa vuotta
meille kaikille.Vasta silloin ymmärtää
varjon alle kun vie
valonsäde esiin nousee
ei omasta käskystä
olla vain hiljaa katsella.
Elämänmerellä
valot ja varjot
kuvioi elämänpurjeet
aallon syvyys sielussa
avaa havisevaa
elämänlehteä
valoa ja varjoja.
lindalindal1
Elämän ainekset kyllä ne
kulkee läpi valojen varjojen.
Sinulle kiitosta tuon,
toipilaana tuntuu et jaksan
kantaa pääni ja pitää silmäni auki.
Sydän sykkii toivoen
Onnellista Uutta Vuotta 2009
Rakkaudella ..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
