Härkä Mies Ja Härkä Nainen

Härkä Nainen

Minuun otti yhteyttä Härkä mies. Ja mikä sattumaa hän on samana päivänä syntynyt kuin mie mutta eri vuonna. Emme ole vielä livenä nähnyt mutta jännityksenä odotan, millainen hän on. Tuli vain puheeksi että koska on syntynyt ja ilmeni että samana päivänä :) Vitsit mikä sattuma...Ollaan juteltu puhelimessa jo monesti...hän tuntuu ja vaikuttaa mukavalle...Hän 7v vanhempi...mutta se ikähän ei haittaa jos muuten kemia osuu kohdalle...

Mitäs mieltä tästä olette ;) Odotan innolla tapaamista jos ensi viikolla jo nähtäisiin...

Hänessä on hyviä puolia se ettei juo ja polta ja ei ole viiksiä ja partaa kun niistä en oikein pidä ;)*kutittaa* ;D

Mutta ei tanssi :( Itse pidän tanssimisesta, mutta jos saisin hänelle opetettua tanssia, jos siitä tulisi yhteinen harrastus...Ja on vaalea, koska oon huomannut että vaaleet vetää mua puoleensa :)

Mie oon tainnut jo ihastua häneen...toivottavasti ei tarvis pettyä millään tavalla. Ja mikä parasta hän itse otti yhteyttä...teki aloitteen... :)

Hän sanoi jo kerran puhelimessa että *kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta*

Miten se kaksi härkää sitten yhteen sopii..sen ei tiedä kun katsomalla ja kokeilemalla...ja samana päivänä synnytty vaan eri vuonna :)

14

4888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erään..

      pariskunnan jotka viettivät synttäriä samana päivä ..ei olleet onnellisia koko yhdessä olon aikana.

    • härkä-tyttönen

      Minä ja poikaystäväni ollaan molemmat kanssa härkiä, synttäreiden välillä tosin noin 2 viikkoa. Häräthän on tunnetusti temperamenttisia ja spontaajeja ja se ainakin mun mielestä voi vaikeuttaa härkien yhteiseloa. Emme ole kauaa seurustelleet, mutta se oli ns. heti selvää, että nyt napsahti.

      Pidetään samoista asioista, ollaan molemmat sosiaalisia,puheliaita ja nauravaisia. Meillä on hauskaa yhdessä. Täydennämme usein toistemme lauseetkin. Sanoisin että ehdottomasti kannattaa lähteä hommaan innolla jos siltä tuntuu. Härät todella sopii yhteen.. ainakin me :>

      Ei oikeestaan oo huonoa sanottavaa, muuta kun että molempien itsepäisyys tulee joissain asioissa esille voimakkaastikin.. ja sitä temperamenttia todella löytyy!

      Onnea metsästykseen! :)

      • Härkä Nainen

        Uutena vuotena piti nähdä, mutta hän tulikin just sattumalta kipeeksi. Edellisenä päivänä sanoi että jos en tule kipeeksi niin tulen, seuraavana päivänä soitti että on kipeä. Soitin hänelle hänellä oli varattua, soitin uudestaan oli jo puhelin kiinni. Nyt ei halua enään edes jutella ja kaikki on ohi. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin, mutta sanoi että ei enään halua pitää yhteyttä. Olen muka häntä jotenkin loukannut vaikken omasta mielestäni kyllä loukannut.


    • ei sovi mulle

      Härkämies on jäärä, ei opi mitään ja toistaa samaa kaavaa, tylsä tyyppi. Kiinnostaa vaan seksimielessä eikä siinäkään kauaa. Ootte tuhoon tuomittuja, ei tu onnistuun. Oisiko toi sama vaalea viiksetön härkämies tehnyt mun kans treffejä myös? Eihän se edes koskaan tule paikalle. NYNNY!

      • härkä-tyttönen

        Ei ne härkämiehet pelkästään ole jääriä, ihan yhtä lailla myös härkänaisetkin on itsepäisiä. Härkä on maanläheinen ja tykkää rutiineista ja oon pikku hiljaa sitä mieltä, että härkämiestä voi kunnolla ymmärtää vain härkänainen. Sitä ihmettelen, miksi juuri härkämiehet nähdään huonossa valossa, eiköhän joka merkistä löydy niitä "kusettajia". Tai sitten härän perässä on vaan niin vaikea pysyä. Kukin tykkää mistä haluaa :)


      • Härkä Nainen

        Missä päin tämä viiksetön härkämies asustaa? joka sulle teki oharit?


      • Näyttää...
        Härkä Nainen kirjoitti:

        Missä päin tämä viiksetön härkämies asustaa? joka sulle teki oharit?

        Opiksi muille se syntymäpäivä kiinnostaisi mikä se oli . Härät muuttuu mukavemmaksi alkupuolelta huhtikuus ja sit taas loppupuolelta toukokuuta. Eli onko sullla tai oliko se toukokuun alkupäivän härkämies, ja vielä tanakka painava? Ne on oikke härkiä joihin ei kannattas satsata vain tapailla, ja nautiskella.


    • härkämiehet......

      Minä tunnen yhen härkämiehen joka parikyt vuotta ryypiskeli aika paljon ja söi rasvaa ja ei liikkunut. Niin alkoi sairastaa saa kohtauksia.

      Tässäkin yksi härkämiehen piirre. Kertoo asian kuinka ei ryyppää polta (tämä veti sikareja silloin tällöin). Koska ei voi enää eikä tanssi ei käy paareis. Kävi tämän parikytvuotta ja nyt sairastu ei saa ryypätä polttaa piti laihduttaa 130kg pis 50kg.

      Etsii naisia muuten nyt treffipalstojen kautta. Näin härkämiehet esittää totuuden.

      5vuotta sitten jakso pitää treffipalstan kautta muutamia vielä. Leuhki kuinka kiitoksia tuli kahelta muijalat peräkkäisinä öinä kun oli hoidellu toisen juhannuspäivänä toisen aattona.

      Naisistaan entisistä kertovat kuinka putkinäkönen ym. oli olivat. Ajan kanssa selviää härkä se ite ei kestä kovin vaihtelevaa elämää. Tarvii rauhan ja erakkoaikojaan.

      Jospa tälle tuli uudenvuodenpäivänä parempi tarjous tai näki entisensä kun palaa aina entistenkin ovien taa kolkuttelee.

      Kyllä se suhun ottaa yhteyttä taas pelimies kun on kun muita jännää ei näkyvissä.

      • Härkä Nainen

        Soitteli tässä taannoin ensin soitti ja kun vastasin laittoi luurin korvaan ei mitään sanonut, sen jälkeen soitin takaisin ja ei kuulunut vastausta vaan antoi hälyttää...sitten oli taas soittanut kaksi kertaa peräkkäin. samana päivänä kaikki...sitten käy yhdellä sivullani katsomassa, laittelee viestiä siellä, mutta itse olen hänelle torjuttuna. Nyt ei ole tosin laittanut viestiä mutta käy harvasen päivä sivullani katsomassa. Ja jotain valittanut sivustani.


      • Härkä Nainen
        Härkä Nainen kirjoitti:

        Soitteli tässä taannoin ensin soitti ja kun vastasin laittoi luurin korvaan ei mitään sanonut, sen jälkeen soitin takaisin ja ei kuulunut vastausta vaan antoi hälyttää...sitten oli taas soittanut kaksi kertaa peräkkäin. samana päivänä kaikki...sitten käy yhdellä sivullani katsomassa, laittelee viestiä siellä, mutta itse olen hänelle torjuttuna. Nyt ei ole tosin laittanut viestiä mutta käy harvasen päivä sivullani katsomassa. Ja jotain valittanut sivustani.

        ja kun vastaan ei sano mitään, pistää luurin kiinni. Eilen taas oli soittanut, mutta ei halua nähdä. Lupasi kahvit mutta sitten ei enään vastannut puhelimeen. Kun oisin kysynyt monelta tulisin. Kerran tais erehdyksissään vastata kun ei varmaan sattunut muistamaan että kuka soittaa ;) Ei kyllä ota mitään selvää mitä hän tahtoo...Taitaa vaan härnätä :(


      • Oikea Oinas Nainen
        Härkä Nainen kirjoitti:

        ja kun vastaan ei sano mitään, pistää luurin kiinni. Eilen taas oli soittanut, mutta ei halua nähdä. Lupasi kahvit mutta sitten ei enään vastannut puhelimeen. Kun oisin kysynyt monelta tulisin. Kerran tais erehdyksissään vastata kun ei varmaan sattunut muistamaan että kuka soittaa ;) Ei kyllä ota mitään selvää mitä hän tahtoo...Taitaa vaan härnätä :(

        Miks ihmeessä katsella tuollaista pelleilyä? Itse en moiseen koskaan alistuisi. Vähän ryhtiä naiset, please.Itse toivottaisin puhelimessa moisen soittelijan sinne minne ei valo paista....


      • Härkä Nainen
        Oikea Oinas Nainen kirjoitti:

        Miks ihmeessä katsella tuollaista pelleilyä? Itse en moiseen koskaan alistuisi. Vähän ryhtiä naiset, please.Itse toivottaisin puhelimessa moisen soittelijan sinne minne ei valo paista....

        Kun vastaan niin pistää luurin kiinni, sitten kun käy sivuillani, niin ei sinnekään mitään laita, mutta minä olen hänelle torjuttu, enpä minä hänen sivulle mitään laitakaan...soittaa joskus monta kertaa ja joskus kun vastaan niin laittaa luurin kiinni...Kun soitan takas niin ei vastaa...antaa sen leikkiä, ei se mua haittaa...En vain ymmärrä mitä hän sillä haluaa viestittää...kerran jo kahville oltiin menossa mutta siitäkin tais tulla pupu pöksyyn :)


    • Muuten onnittelen

      Täydellistä maagista rakkautta ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta!
      Itse rakastui 7-vuotta nuorempaan ja samana vuonna syntyneeseen härkänaiseen. Vuosisadan rakkaustarina, mutta koska itse olin jo varattu kaikki kaatui.....en koskaan unohda sitä värinää ja onnea ja tuskaa!

      • ja sama synttäripäivä

        tarkennus...niiinn..huokaus...se oli ....ihanaa ja tuskaa...valitettavasti päättyi tuskaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe