HEI KAIKKI!!

neiti jolla on asiaa

Hei kaikki.
Jatkuvasti täällä on näitä nuorien viestejä, joissa ei ole päätä eikä häntää. Myös jotkut kommentit joita näihin viesteihin tulee ovat epäasiallisia. Tässä viestissä en puhu pelkästään tämän palstan käyttäjistä.

Nykyään monet ihmiset yleistävät että 13 vuotiaat ovat lapsellisia kersoja, pissiksiä, olevinaan niin isoja tms. En pidä tälläisestä yleistämisestä, mutta joihinkin tämä pätee. Esim erääseen nimeltämainitsemattomaan henkilöön. Mutta todellisuudessa me emme tunne häntä hyvin. Ainakaan siis osa ei välttämättä tunne häntä. En puhu pelkästään nyt hänestä vaan ihan yleisesti kaikista ihmisestä.

"Kasva vähän", "Mene katsomaan teletappeja" "Oletpa vastuuton kakara" tms. Noita saa joskus kuulla. Mut mehän kasvetaan kaikki koko ajan. Jotkut tulevat jäljessä, sille ei voi mitään. Kolmetoista vuotiaat eivät kaikki katso teletappeja. Jotkut saattavat mutta se ei aina ole lapsellisuuden merkki. Itse katson muumeja kun ne on hauskoja. Ja katson myös esim. salkkareita .Eivät edes kaikki kuusi vuotiaat katso teletappeja. Jokainen saa päättää mitä katsoo oli sitten 3 tai 30 vuotias. (itse en katsonut teletappeja enää kuusi vuotiaana :D) Ihmisen kypsyyttä ei mun mielestä voi mitata esim. sillä minkälaisissa hyvipuistolaitteissa käy, mitä hän tekee vapaa-ajalla tai mistä hän on kiinnostunut. Minä muuten katson lastenohjelmia jos ei ole muuta tekemistä tai jos pikkuveli katsoo.

Joku väittää että 13 vuotias on teini ja joku että vasta pieni lapsi. Tämä on yksilöllistä, oikeasti. Kumpikin saattaa pitää paikkaansa. Kaikki eivät aina muista millaista on olla 13 vuotias. Joku saattoi olla silloin leikki-ikäinen kakara ja joku jo aika kypsä. En pidä itseäni mitenkään kypsänä ikäisekseni vaan ihan keskivertona.

Mä en juo usein tai paljon, mut joskus. En tule känniin yhestä siideristä.Eihän se oo mahollista. Mä en oo tainnu ees ikinä olla kännissä. En juo kaljaa koska oksennan heti sen maun takii. En juo siksi että kaikki muutkin tekevät niin tai että se olisi jotenkin coolia, vaikka joidenkin mielestä se on. Ja en pidä pissiksistä, jotka polttavat tupakkaa ja pitävät itseään jo niin isoina. Tupakka maistuu pahalle, oon kokeillu ja en toista kertaa.

Haluan mainita että capsin raiskaus on ihan hölmöä..Huutomerkkejäkään ei ehkä pitäisi olla paljon..

Me kaikki olemme oikeastaan sen ikäisiä miltä meistä tuntuu..

Terveisin 13 vuotias tyttö
PS. Tämä on mielipiteeni, se ei ole välttämättä totta. Asiallisia kommentteja.

11

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekkilän_Taneli

Kautta likaisen partani! IrinaSpalko on opetellut feikkaamaan! Ainakin paremmin, kuin viime huijausyrityksessä. :')

• neiti jolla on asiaa

Tarkotatko että mä olisin Spalko?!

• Kekkilän_Taneli
        neiti jolla on asiaa kirjoitti:

Kyllä vain. Voi olla, että olen väärässä, mutta jos olen väärässä, olen oikeassa, koska sanoin olevani väärässä, joten olen joka tapauksessa oikeassa.

• väestörekisteri
        neiti jolla on asiaa kirjoitti:

olet ainakin ip-osoitteen mukaan.

• neiti jolla on asiaa
        väestörekisteri kirjoitti:

O: Miten se on mahollist et voit väittää mua Spalkoks? Ärsytätkö vaa tolla ip:llä? Koska en oo Spalko. O:

• maraku

Mitä väliä sillä on!!
        Hän on kumminkin oikeassa!! Te taidatte olla aika ennakkoluuloisiakin :'D
        Ja sitäpaitsi eikö sanoma ole tärkeämpää kuin se joka sen kirjoittaa.

• ----nalkuttaja----
        väestörekisteri kirjoitti:

ip tietoja oo..Toisekseen ei niitä väestörekisterissä säilytetä. Ja kolmanneks vielä, suurin osa nettiin kytketyiden tietokoneiden ip osoitteista ovat dynaamisia eli vaihtuvia. Mikä tarkoittaa että, täällä on taas joku onneton suun soittaja joka yrittää vaikuttaa isommalta kuin onkaan..Mulle on ihan sama..Kunhan piti päätä vaan aukoa..hehheh

• maraku

Olet aivan oikeassa. Jokainen on sen ikäinen miltä itsestään tuntuu. Eikä tosiaan pidä yleistää, on monia 13 vuotiaita jotka eivät ole tuollaisia. Emmekä tosiaan tunne häntä.

Ja tuo teletappi juttu on aivan typerää, sillä itsekkin katson pikkusiskon kanssa lasten ohjelmia ja muumeja

• Sinun viestisi oli ihana lukea. ^^

• ILOVEMCR

ole olevinasi niin iso. Kokeillut tupakkaa ja juonut vaikka olet alaikäinen.

Puhuit kyllä pahanpuoleisesti itsesi pussiin.

Ja 13-vuotiaaseen tulee välimerkki.

• ILOVEMCR

Teletappeja ei tule enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe