onko suurin osa neitsytnaisista nalkuttavia pihtareita joilta ei pesää heru.
vieläkös neitsytnaiset ´jaksaa nalkuttaa
19
2335
Vastaukset
- mahdollisesti------
sukua vesimies naikkoselle?
- ovat...
tai käyttäisivätkö samoja piristyslääkkeitä
ainakin........... - vain
ovat... kirjoitti:
tai käyttäisivätkö samoja piristyslääkkeitä
ainakin...........että pilaavat vesimiesten maineen. Mut toivottavasti näitä on vain kaksi maailmassa. Voihan olla, että kyseessä on yksi ja sama henkilökin vain eri nimimerkillä.
- ..............................
vain kirjoitti:
että pilaavat vesimiesten maineen. Mut toivottavasti näitä on vain kaksi maailmassa. Voihan olla, että kyseessä on yksi ja sama henkilökin vain eri nimimerkillä.
-v.naikkonen- onkin pitänyt pienempää suuta.
Voi olla samakin. - kyllä
vain kirjoitti:
että pilaavat vesimiesten maineen. Mut toivottavasti näitä on vain kaksi maailmassa. Voihan olla, että kyseessä on yksi ja sama henkilökin vain eri nimimerkillä.
Ei haukku haavaa tee jos iso koira ei purra saa
- jos on aihetta
ja annan pesää:)
- neitsykäiset
ei nalkuta ,mutta....
- neitsyt itsekin
ja miksi jättäisin vastaamtta? Ja sitten vielä tämä toinen asia. Monet ulkomaalaiset eivät aina tuunu muistavan, että tässä suomekielessä on myös konditionaali. Se on juuri tuo"isi" muoto, kuten minulla tuossa, jättäisin.
- antamatta...?
eli et näköjään oo saanu neitsytnaiselta... no, ottaahan tuo päähän tietty...
- ja itse
nalkutan ainoastaan siitä jos en saa munaa, siis joa mies pihtaa.
- Crystalene(NeitsytN)
Juuh, nalkutan ja murisen jos en saa... ja nalkutan ainoastaan silloin ja pää räjähtää ja sekoan... :DDD
- Crystalene(NeitsytN)
Ei neitsytnaiset oo sellasia... pesää saa jos vaan uskaltaa sitä pyytää... :DD
- jooooo
iloista antajaa jumalakin rakastaa.näin on.
- Jousimiesmieheltä
Aika jännä väite,tässä se nähdään että horoskoopeissa ei ole mitään perää.
Itse jousimies ja exäni kunnon nymfo neitsyt !
Sai vedellä joka reikään ja kyllästymiseen asti.
Muita piirteitä mitä huomasin hänessä,
Melkoinen tuuliviiri,huono päätösten teoissa,kaikki tänne heti mulle nyt. - NNainen
Vesimies-isäntä nalkuttaa ja naputtaa - ja minä lyön sitä kuunneltuani polvet yhteen!
Kaverilla (Kauris) myös Veskari-mies, ja sama meno... Napu-napu ja nalkun-nalkun... - Nimetön
>>>Nalkutukset ei kuulu ainakaan mun elämääni vaik olenki niinsanottu neitsyt ja nainen!!Ehkä pikkutarkka nipottaja joskus mut se ilmenee töis eikä miesuhteissa!!:-)
- Päpä
No tuota... mä tulisemmasta pääatä oleva hoitsu neitsyt nainen, sanon kyllä mielipiteeni selkeästi, en jaksa nalkuttaa enkä pihtaa ollenkaan
- Neitsytnainen.................
Huh kun tuli pitkäksi aika kun päästin pesälleni vesimiesmiehen. eihän se ymmärtänyt niin vain pesäsästä... sielä puuhas jöpönsä kanssa.. ei koskaan enää vesimiesmiestä.. yritin suudella hyväillä ei kun vain pesälle, ja hoki aiku ihanaa... toinen oli kauris yhtä kuiva mies vain pesää.............nainen aivan sivuseikka.......
- vesimies- nainen
Vesimies mies on tönkkö päästään mutta ei kalustaan. Kylmä kun jääpuikko. Ei paljo lämmitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812