Apua!! En pääse nyt eteen, enkä oikeastaan taaksekaan päin... siis tehtävä nro.10 Etsi srvikieppojen kylä. Miten ihmeessä pääsen siitä lukollisesta portista läpi? siis olen tullu niitä köynnöksiä tai mitä ihmeen "vuoristoratoja" ne nyt onkaan, en vaan pääse nyt eteenpäin. Miten saan sen portin auki?
Crash-Mind Over Mutant ongelma..
38
2929
Vastaukset
- eeeeeeeee
Helpottaisi jos antaisit kuvan ks. paikasta, kun siellä on kaksi ''vuoristorataa'' ja monia lukollisia portteja..
Mutta se sarvikieppojen kylä on siellä luolastossa. Anna kuva niin annan selkeät ohjeet sinne.- ..........
Täällä sama ongelma. Ollaan siellä portin luona, oikealla puolella on kouruja joissa voin pyöriä sarvikiepon kanssa. Tavallaan edessäpäin on jyrkänteitä joissa voi kerätä mojoja...pystyisikö joku auttaa? Ja kyseessä on siis tehtävä nro 10 :)
- eeeeeeeee
.......... kirjoitti:
Täällä sama ongelma. Ollaan siellä portin luona, oikealla puolella on kouruja joissa voin pyöriä sarvikiepon kanssa. Tavallaan edessäpäin on jyrkänteitä joissa voi kerätä mojoja...pystyisikö joku auttaa? Ja kyseessä on siis tehtävä nro 10 :)
Osaan varmasti auttaa, kunhan vain saan sen kuvan... En muista nyt tästä, mikä kohta se on, mutta kunhan sen kuvan olen saanut niin enköhän osaa auttaa, kun on jo peli läpi pelattu.
- ......
eeeeeeeee kirjoitti:
Osaan varmasti auttaa, kunhan vain saan sen kuvan... En muista nyt tästä, mikä kohta se on, mutta kunhan sen kuvan olen saanut niin enköhän osaa auttaa, kun on jo peli läpi pelattu.
Siis päästiin jo eteenpäin, kielekkeillä joilla voi keräillä kaikkea on "laite" jossa on puntainen N, niin sitä vasten täytyy pyöriä sarvikiepon kanssa. :) Näin portti aukeaa...:)
- eeeeeeeee
...... kirjoitti:
Siis päästiin jo eteenpäin, kielekkeillä joilla voi keräillä kaikkea on "laite" jossa on puntainen N, niin sitä vasten täytyy pyöriä sarvikiepon kanssa. :) Näin portti aukeaa...:)
Tarkoititte tätä kohtaa.
- Muppis
Ongelma mulla on se, et ku oon saanu sen pyörivän mutantin haltuun, millä on piikkejä selässään ja siitä tulee sit sellain pallo. Oon pyörittäny sitä jonkun aikaa jo eteenpäin ja sit siin tulee sellain kohta missä on kaks ns kourua ja ilm pitäis päästä sinne ylös mut ku en pääse. En siis oikein tiiä et mihin siinä pitää oikein mennä... :O
- eeeeeeeee
Jatka matkaasi vain sinne toiseen suuntaan. Jos tulee sellainen kohta, missä ei voi oikein päästä ylös niin paina kolmioo ja aja sitä jyrkännettä päin.
- crashofnoob
eeeeeeeee kirjoitti:
Jatka matkaasi vain sinne toiseen suuntaan. Jos tulee sellainen kohta, missä ei voi oikein päästä ylös niin paina kolmioo ja aja sitä jyrkännettä päin.
siinä tehtävä nro:2 niin mistä ihmeestä se n.ginlöytyy? ku oon sen tähen kohilla niin siel ei oo ketää
- crash2
Voisiko joku neuvoa että mistä pääsen sinne Ninan koululle? En löydä sitä mistään ja koko peli on tyssänny tohon. Olisko kyseessä tehtävä 11(?) Sarvikieppo pitää olla kuitenkin mukana, kun sinne menee. Toivottavasti joku osaa auttaa!
- Tuntematon
Ahaa, tiedän. Minullekin tuli tuskaa etsiä sitä sarvikieppojen kylään, mutta sitten selvisi, että kun siellä on se yks kone, jonka yläpuolella lukee N niin otat sarvikiepon (vai mikä nyt onkaan) ja menet sinne ja sitten menet sen valkoisen jutun eteen ja alat pyörimään (menet eteenpäin siitä, vaikka et pääse) sitten se juttu alkaa pyörimään. Anteeksi, en osannut selittää tarkemmin.
- SpyroFan
Onko se se, jossa tulee se ilmotus että paina R1 pohjassa pysähtyäksesi, ettet tipu. Eli jos on, niin mene sinne jossa on se laite jossa on punainen N-kirjain. Sarvikiepolla sitten vaan ihan tavallisesti menet sitä päin kunnes se hyväksyy ja portti avautuu. Eli tarkennus: Vasemmalla analogisella sauvalla (ratsasta sarvikiepolla) menet vaan sitä päin äläkä pysähdy ennen kuin portti avautuu. Siis ihan kuin menisit sillä seinää päin etkä käänny etkä pysähdy. Jatkat vaan menemistä sitä laitetta kohti. Jaksoitko lukea? Hyvä jos jaksoit koska tämä auttaa eteenpäin. Jos edes olit tässä kohtaa.
- jassu83
Elikkä ongelmana on että, en pääse palaamaan vampasaarelle eli tehtävä numero 8. pyörin vaan ympyrää ja samassa kohdassa. kohta menee jo mielenkiinto koko peliin.
- Voiskoha joku auttaa...?
Voisko joku neuvoa et miten ihmeessä pääsen Ninan koululle? koko peli tyssäs siihen ku en löydä minkäänlaista reittiä sinne koululle. kiitti hirveesti sille joka voi auttaa!
- Avittakaa, alkaa mielenkiinto loppua pelin kanssa:/
Juu eli oon täysin jumissa kyseisessä kentässä... Olen tullut sellaiseen isoon "saliin" missä on heti se yks jäämutantti joka käy kimppuun, no saan sen haltuun ja jäädytän ne kaks vaakasuorassa kulkevaa vesivirtaa, että pääsen ylös. Siellä ylhäällä on se pallopää jolla voi siirtää tavaroita ajatuksen voimalla, ja se siirrettävä jääpalikka. Sitten siinä seinällä mistä näkee kaloja läpi on kaks tasoa siinä korkeemmalla ja vasemman päälle pääsee sen jääpalikan avulla. Mutta en pääse tätä enää eteenpäin, kun jos jatkan sinne oikeelle ovesta matkaa niin päädyn takas samaan paikkaa... eli kierrän ympyrää kaiken aikaa...
- ...
Avittakaa, alkaa mielenkiinto loppua pelin kanssa:/ kirjoitti:
Juu eli oon täysin jumissa kyseisessä kentässä... Olen tullut sellaiseen isoon "saliin" missä on heti se yks jäämutantti joka käy kimppuun, no saan sen haltuun ja jäädytän ne kaks vaakasuorassa kulkevaa vesivirtaa, että pääsen ylös. Siellä ylhäällä on se pallopää jolla voi siirtää tavaroita ajatuksen voimalla, ja se siirrettävä jääpalikka. Sitten siinä seinällä mistä näkee kaloja läpi on kaks tasoa siinä korkeemmalla ja vasemman päälle pääsee sen jääpalikan avulla. Mutta en pääse tätä enää eteenpäin, kun jos jatkan sinne oikeelle ovesta matkaa niin päädyn takas samaan paikkaa... eli kierrän ympyrää kaiken aikaa...
ainut vaikeus on crashin tasojen nosto huippuunsa kun ei mojoilla enää nouse. kaikki tehtävät muuten on suoritettu. helppo, keskitaso ja vaikea.
- ;D
... kirjoitti:
ainut vaikeus on crashin tasojen nosto huippuunsa kun ei mojoilla enää nouse. kaikki tehtävät muuten on suoritettu. helppo, keskitaso ja vaikea.
Siel on se vipu ylhäällä, paina neliöö ja sit vie se juttu vivun luo ja päästä irti nii portti aukee..
- wweeeeeeee
siinä kohdassa on oltava kaksi pelaajaa!!!! ihan tiedoksesi vaan!!! :DDDD
- lehmä
Voisko joku neuvoa et miten ihmeessä pääsen Ninan koululle? koko peli tyssäs siihen ku en löydä minkäänlaista reittiä sinne koululle. kiitti hirveesti sille joka voi auttaa!
mee sinne missä on se arkkitehti ja sieltä ihan ylös sarvikiepon kaa ja pyöri niin pitkään kun voit siin nii ne portit aukee ja sielt vaan suoraan koko ajan niin pääset sinne koululle - null HENNA
Avittakaa, alkaa mielenkiinto loppua pelin kanssa:/ kirjoitti:
null mä oon siinä kohassa myös mutta mulla on wiille se peli nii miten mä pääsen siitä eteen päin kun oon saanu sen pallopään haltuun ? mistä se rappuset tulee ja mistä ovi ? takasi päin siitä ei enää pääse ja se portti ei aukee mikä on siellä kujalla/tiellä mikä vie sinne isoon saliin o:
- jenz_
Joo tosiaan oon pyöriny nyt hetken tuos ku tuon pallopään kans pitäs mennä nuota "rappusia" ylöspäin (siis mikkä saa seinästä ulos jne..) oon kerran päässy, mut peli pyyhkiinty enkä enää pääse, en tajua miten sinne pääsis, toivotonta.. ja mikkä mutantit kannattaa pitää et pääsee jatkaan tuosta, ku muistaakseni tuli joku portti mihin tartti jotain tiettyö mutanttia..?
- pelaaja10
oon nyt tehtävässä 16 ja tässä on portti(mikä aukeaa kun pyörittää sitä oranssia juttua) ja tää pallopää. no portin vieressä on violettia "sumua" joten en pääse pelissä eteenpäin. voisiko joku auttaa?
- Apua!!!
Siis tossa tehtävässä 17. "Pelasta Crunch" Mistä sen Crunchin löytää??!
- Ninan koulu ongelma
Mun pitas päästä siihen ylös/alas ninan koululla. oon menny pakoon sitä isoa pyörivää piikkitolppaa ja sit oon laittanu kans sen vivun toiseen asentoon ja sain mojoa. nyt pitäs päästä ylempään osaan kouluu on kokeillu tehä silleen et roikun kaapeissa ja hyppään niistä mut se ei onnistunu. en tiiä enää et mitä voin tehä ku en pääse poiskaan sielt. en pääse menee kanskaan alas ku siin on näkymätön "seinä"
Ystävällisin terveisin Ninan koulun ongelmallinen - AvutonPelaajaMyös.
Ninan koulu ongelma kirjoitti:
Mun pitas päästä siihen ylös/alas ninan koululla. oon menny pakoon sitä isoa pyörivää piikkitolppaa ja sit oon laittanu kans sen vivun toiseen asentoon ja sain mojoa. nyt pitäs päästä ylempään osaan kouluu on kokeillu tehä silleen et roikun kaapeissa ja hyppään niistä mut se ei onnistunu. en tiiä enää et mitä voin tehä ku en pääse poiskaan sielt. en pääse menee kanskaan alas ku siin on näkymätön "seinä"
Ystävällisin terveisin Ninan koulun ongelmallinenJos nyt oikein ymmärsin, niin sun pitäs kiivetä sitä verkko aitaa ylös siitä reiästä toiseen kerrokseen. toivottavasti oli vastaus sun ongelmaan. : D eikä mikään ''itsestään selvys'' :))
- vähän apua
crunch on kaatopaikalla
- apuu!
Tarvitsen apua! Kun on sillä pallo tyypillä vetänyt ne lilat rappuset niin siihen tulee sellanen jää portti en saa sitä millään auki! Kuinka sen saa!
- Piu8
Täällä tämä sama haaste! Lilat portaat on päästy ja muhkuraisen portin eteen, joka heiluu kun sitä mätkii.. TK-mutantti (telekineettinen pallopää) ei auta.. Mistä apua, että saa portin auki?
- pikkupiru
Piu8 kirjoitti:
Täällä tämä sama haaste! Lilat portaat on päästy ja muhkuraisen portin eteen, joka heiluu kun sitä mätkii.. TK-mutantti (telekineettinen pallopää) ei auta.. Mistä apua, että saa portin auki?
jos pelaat ps2:lla niin paina kolmiota
- wernisswa
ihan eka jutussa en pääse edes kerää niitä timantteja sillalta kun en pääse ettenpäin...kele /%#%%#¤&(//)()=)(/%#¤#"
- pikkupiru
kuinka tuossa tehtävässä 8. "palaa vamppisaarelle" kun pitää olla se "punainen kieppimutantti" että saa lukkossa olevan oven auki, jotta mitä siinä sitte pitää tehä kun oon jumissa siinä kohtaa kun ei tuo kieppimutantti tee mitään että se ovi aukeaisi ja olen myös kokeillut muita mutantteja ja ei nekään auta mitään.... ja ohjeissa sanottiin vielä että käytä kieppimutanttia....niin ja pelaan ps2:lla
- m1nnamm
Miten sinne vamppisaarelle pääsee takaisin?!? Kierrän kokoajan kehää ja alkaa hermot palamaan.
m1nnamm kirjoitti:
Miten sinne vamppisaarelle pääsee takaisin?!? Kierrän kokoajan kehää ja alkaa hermot palamaan.
Mäkin kiersin ympyrää mutta pikkuveli tajus miten se vedetään ja se on 5 ja mä oon 10 :-):-):-):-):-):-)
******* kirjoitti:
Mäkin kiersin ympyrää mutta pikkuveli tajus miten se vedetään ja se on 5 ja mä oon 10 :-):-):-):-):-):-)
Miten Uka Ukan luun löytää vamppasaarelta! :-):-):-):-):-):-):-):-)
- xd71234
******** kirjoitti:
Miten Uka Ukan luun löytää vamppasaarelta! :-):-):-):-):-):-):-):-)
Muistat varmaa sen puun veden toisella puolella ( sen ohi mentiin kun etittii niit osii cocolle). Se oli aikaisemmin vihree, nyt se on muuttunu oranssiks. No siihen on tullu tasot joita pitkin mennään toiselle puolelle ja meet ns. " luolaan" sisälle. Sit jatkat sisälle puuhun ja sit sun pitää käyttää titaanii nimelt: synkeilijä jotta voit hidastaa aikaa päästäksesi vierivän kiven ohi toiseen luolaan jossa kohtaat sellaisen synkeilijä sankarin joka sun täytyy voittaa. Sitt sä saat sen luun:)
- DePu:::::-
onks toi peli noin vaikee teille? Mä oon jo päässy sen läpi ;).
- ...:D
Miten sen cortexin saa kukistettuu, oon jumis siinä? Siel ihmeen avaruusaluksel
- slyfani13
onk teil hajuu siit ku enne synkeilyvuorta on se iso kristalli joho tarvitaa iso mutantti ni mikä siihe auttaa?
- peli12
Jumissa taso 7. miten jääpalikan saa siirrettyä ja miten muutenki sieltä pääsee eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671821Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111638Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51930Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia401878Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69869Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68666- 53656
- 27651