Mistä voisi hankkia uuden edullisen nukkuma-aitan mökille Kuhmoisiin? Vinkki myös mahdollisesta pystytyspalvelusta on hyödyllinen.
Mistä NUKKUMA-AITTA
13
8498
Vastaukset
- pihoilla noita
lojuu kevythirsien nimellä.
- ostaisin..
..Kuhmoisiin mökin Mannisen hirsitaloilta Lievestuoreelta tai jos laadun kanssa ei ole aivan niin tarkkaa niin A-puulta Muuramesta.
- pystytyksestä.
.. sen verran vielä että ainakin M;anniselta saat myös pystytyspalvelun.
- lissu ja pera
Joutsaan tarvittaisiin myös vierasaitta. Mistä saa koko palvelun, siis perustukset luvat pystytyksen jne itse aitan lisäksi? Siis avaimet käteen koko projekti?
- varamökki
Luvat on parempi hoitaa itse. Silloin tulee mietittyä, minkälaisen nukkuma-aitan haluaa, mihin sijoitettuna ja miten varustettuna. Jos aitta on pieni eikä siinä ole kiinteää lämmitysjärjestelmää, saatatte selvitä pelkälle ilmoituksella, vrt.leikkimökki. Se, mikä on "pieni", vaihtelee kunnittain, enimmäisrajat lienevät 6m2...12m2. Ottakaa yhteyttä kunnan rakennustarkastajaan, sieltä saatte neuvoja ja säästätte turhaa vaivaa.
Perustukset, mökin hankinta ja sen pystytys ovat eri projekteja. Helpoin vaihtoehto on etsiä valmis mökkimalli, joita on pystytettyinä rautakauppojen pihoilla. Sen jälkeen voitte etsiä paikallislehden sivuilta taí kyläkaupan ilmoitustaululta kirvesmiehen, joka hoitaa perustustyön ja pystytyksen. Muutama mökkitoimittaja myy pystytyspalvelujakin, mutta silloin ehkä joudutte teettämään perustustyöt erikseen.
- Jämsästä
Jämsän huvilarakentajilta sai ainakin 2004 hyvää palvelua. Muokkasivat valmisaitasta juuri sellaisen kun haluttiin.
Isommilla toimittajilla taitaa olla asenneongelmia. Esim kun Honkarakenteelta kyseli muutoksia perusmalleihin niin vastattiin että "et sä niitä muutoksia kuitenkaan halua kun kuulet mitä ne maksavat".
http://www.huvilarakentajat.fi/aitat.php- aittaan......
Riippuu kait minkälaista aittaa olet hakemassa? Malleja kun on pilvin pimein..mutta ite olen hankkinut omani sellasesta firmasta kuin Pisari. Valmistavat saunamökeistä ihan suuriin taloihin ja autotalleja myös tekevät.
Hinta laatu suhde todella paikallaan..ja asennuspalvelun myös saa lisämaksusta.
Olen ollut tyytyväinen omaani joten katseleppas netistä kuvia, josko sielä löytyy sulle sopiva.
- täältä saa valmiina
http://www.lehmuskorven.fi/
ja täältä
http://www.kuopionpuutuote.fi/ - hirsiaitta
jonka koko on 3x3 veranta 1.4 seinän paksuus on 125 mm pelkkahirttä. Sivuseinäkorkeus on 2450 mm ja harjakorkeus 3400mm. Korkeutensa vuoksi aitta voidaan varustaa nukkumaparvella. Rakennus myydään täydellisenä puuosa tai avaimet käteen toimituksena. Yhteystiedot WWW.MR-PUU.FI
- Pirkko
Mitä maksaa hirsiaitta? Ja missä päin Suomea se on? Meilä on hakusessa ensi kesäksi nukkuma-aitta mökillemme.
- valmistaa
monenlaisia rakennuksia pihoille.
http://www.pihaunelma.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743