hyvän rumalääkärin, joka osaa kuunnella ja ymärtää nivelpsoriasis asiakasta!!!!!
Mistä löytäisin?
3
829
Vastaukset
- varmasti
rumalääkäriä etsit.
- Kapteenska Koukku
tuntee itsensä rumaksi:)Itse ainakin tunnen oloni välillä vähemmän kauniiksi kun joka puolella hilsepäällysteisiä läiskiä ja nivelpsori tekee välillä olon niin kivuliaaksi että kävelen koukussa kuin noita-akka.
- Meuccu
Kuopiossa lääkäriluetteloa Kuopion erikoislääkäreistä? Tampereella ainakin on sellainen ja sieltä löytyy kaikkien erikoislääkärien yhteystiedot. Kysy apteekista onko sellaista saatavana. Meillä ainakin lääkäriluetteloa myy apteekki ja jos et halua ostaa sitä omaksi niin varmasti antavat sitä selata ja etsiä sopiva reumalääkäri ja terveyskeskuksessakin voi varmaan selata lääkäriluetteloa.
Tampereen lääkäriluettelo oli ainakin aikas kallis kun hiljattain ostin sen. Minulla on hyllyssäni vuoden 2000 luettelo ja se maksoi 15mk ja nyt kun ostin niin se maksoi 10€!! Olin aikas tyrmistynyt hinnannoususta vaikka 8 vuotta on kulunutkin mutta siltikin oli noussut huimasti.
Millainen omalääkäri sinulla on? Jos hän tietäisi hyvän reumalääkärin. Voithan pyytää omalääkäriltäsi lähetteen reumalääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966