Miten on viinien laita ravintoloissa?Mahtaako olla minkälaiset valikoimat ja tietenkin hinta olis kiva tietää(noin),entä ne oluet ehkä sellainenkin tulee maistettua vaikka viini ihmisiä olemmekin!
Kysymyksessä on saigon-phan tiet reissu ja alkaa olla jo matkakuumetta!
Kiitokset asiallisista vastauksista!
Viiniä vietnamissa?
Mää turust
1
1175
Vastaukset 1
- -vietcongi-
ravintoloissa on yleensä hyvä valikoima viinejä samoin supermarketeissa ja viinakaupoissa. Kaikki tuontiviinit ovat kalliita, Suomesta saa joitain viinejä edullisemmin. Perusrafloista on turha viinejä kysellä. Ravintolaan voi myös viedä oman pullon, tarjoilusta peritään joku pieni korvaus paikasta riippuen, noin 50 000 VND.
Olueksi punaetikettinen Saigon. Myös panimoravintolat kannattaa tsekata, esim. Hoa Vien, tsekkiravintola, puoli litraa talon bisseä 35 000 VND eli noin 1,5 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368929Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93817
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566