Raketit

Jusa_ESPOO

Uudenvuoden rakettien yms. muiden myynti olisi aloitettava vasta uudenvuoden aattona, olen nyt jo niin täynnä tuota ennenaikaista rakettien pamauttelua yms. alkoi heti samana päivänä kun myynti alkoi! Minkä takia aloitetaan myymää jo ennen uuttavuotta kun löytyy tämmöisiä perkeleitä ketkä niitä ampuu jo heti samana päivänä, pistää ottamaan kaaliin sen verran että jos itse näen jonkun ampuvan niitä ja ei ole uudenvuoden aatto niin menen takavarikoimaan kaikki löytyvät paukut!!!! PAKKO TÄHÄN MYYNNIN AJANKOHTAAN ON TULLA MUUTOS!!!

13

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anon1204

      .. ja osta korvatulpat jos niin häiritsee.
      Jollain niitten rakettiyhtiödenkin on elätettävä itsensä, ja eivät saa todellakaan tuottoa jos alkavat aattona myymään.

    • Nuorukaisille

      Mitäs oikeen itket isoo mies?
      Kyllä jokaisella pitäisi olla oikeus testata raketteja ja paukkuja etukäteen ettei mene uusivuosi kokonaan piloille !
      Antakaa nyt lasten leikkiä rauhassa !!!!!!!!!!
      Turha tulla väittämään edes netin välityksellä ettettekö itse olisi testailleet pommeja ennen H.Hetkeä.

      • M83_

        Senkus testaavat mutta vannon jos nään jonkun teinin niitä räjäyttelevän niin siitä ei selviä ihan niin vain...!


      • boywillBeboys
        M83_ kirjoitti:

        Senkus testaavat mutta vannon jos nään jonkun teinin niitä räjäyttelevän niin siitä ei selviä ihan niin vain...!

        hah :)
        Puhuu teini joka ei ole edes pukille vielä päässyt.
        Taidat olla se sama henkilö jolla oli lapsena vain metallinen pikku auto leikkikaluna ja sekin patterin välissä.


      • runkku tulee
        M83_ kirjoitti:

        Senkus testaavat mutta vannon jos nään jonkun teinin niitä räjäyttelevän niin siitä ei selviä ihan niin vain...!

        Ja pukkaa takaovesta sisään?

        Hui ku kaikkia alko pelottaan...


    • voisi toimiakin

      Tuota pitäisi ehdottomasti kokeilla. Voisi jopa toimiakin.

      Itse otan raketit ja paukut väärään aikaan paukuttelevilta lapsilta kylmästi pois. Sanon ystävällisesti että saa tulla vanhempien kanssa hakemaan takaisin. Kukaan ei ole vielä tullut...

      • Mie ainaki

        Potkasisin sua polveen, jos tulisit ja veisit mun papatit! :)

        Tyhmiä pentuja tosiaan...


      • kalle
        Mie ainaki kirjoitti:

        Potkasisin sua polveen, jos tulisit ja veisit mun papatit! :)

        Tyhmiä pentuja tosiaan...

        voithan yrittää potkaista mutta omalla vastuullas


    • -.,-

      eikö niin tee ne tyhmät iskät ja äiskät että ostavat kaikkee raketteja kranuista lähtien ja antaa sitte ne lapsille?eihän nii saa tehä

    • aikaa muuttamaan.

      Raketin myyntipisteet vaan ruuhkautuisi. Ja eikä poliiseillakaan kiinnosta, jos jokku ammuskelee ennakkoon raketteja.. Ne vaan huokasee, et "Onks jotain uutta...?"

      Eikä ketään täysjärkistä voi häiritä, jos ulkoa pikkuriikkisen kuuluu rätinää? Taitaa vaan olla niin vittumainen luonne, et pitää alkaa vinkumaan, koska se sattuu olemaan kiellettyä.

    • ......

      sulla ei ole oikeuksia koskea toisen omaisuuteen.joten et voi takavarikoida toisen ihmisen ilotulitteita.

    • nillittäjäkö

      Joo, itseäni ei häiritse tai edes kiinnosta ennakkoon ammuttavat raketit ja paukut hevon perseen vertaa, mutta koirani pelkää niitä, eikä varmasti ole ainoa eläin joka menee niistä äänistä paniikkiin.

      Koiralle on kyllä eläinlääkäriltä hankittu jo rauhoittavaa aattoiltaa varten.
      Hyväksyn raketit aattoiltana täysin, tykkään itsekin katsella niitä, ovat minusta kauniita. Mutta se helvetin etukäteen ammuskelu, kerran tunnissa parin kolmen päivän ajan saa koiran pelkäämään joka päivä koko päivän ajan, enkä oikein halua pitää sitä lemmikkiäni lääkkeissä useaa päivää kerrallaan.

      Hankkikaa eläin joka pelkää ja jota ei saa opetettua pois siitä pelosta, niin näette miten kiva on toisen pelkoa ja ahdistusta seurata vierestä monta tuntia kun toinen ei ymmärrä mitä ihmettä tapahtuu.

      Ja tiedän ihan hyvin, että täällä palstalla kirjottamisesta ei asiat muutu yhtään mihinkään. Alkaa vaan vituttamaan puheet turhan nillittämisestä ja että muka aina valitetaan vain siksi, että on itse vittumainen ihminen.

    • jeejou

      mä meen mummille viettää uutvuot et en lähtis samna päivän 2tunnin matkalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe