Me tähtinä

Korkealla harjanteella
tuulien huipulla

hennot kädet
taivasta kohden

vielä ylemmäs
kurottaa

katse taivaaseen luotu
hellästi
hennoten

tähtöset lennättää
ylös kipunoimaan

hetkeksi loistamaan

pudottamaan
alas laaksoon

viereeni
lohduttamaan

Me kaksin ;- tähtinä
toisiimme
sammumaan.

16

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen vain tähdenlentona.
      Luen runoja ja katoan.
      Hyvää tulevaa Runo Vuotta 2009.
      Ja kiitos menneestä Runo Vuodesta

      • Huomenta - minä tässä myöhässä
        vastailemassa,tässä aamussa.
        Sinä tähdenlentonako ja katoat
        ties minne,en kuitenkaan kysy,
        vaan totean,että kyllä tilaa
        olisi täällä Sinulle ollut.
        Toisaalta myös harmi
        jos todella aiot kadota.

        Omasta puolestani minä Kiitän
        Sinua tästä vuodesta,jonka
        olemme viettäneet täällä
        toistemme runojen seurassa.

        Hyvää Sinun elämääsi ja kaikkeen
        mitä teet.


    • tomppa2006

      ...uskonnollista hartautta on runosi...

      Rakkaus on harras ja kaunis asia, hienosti kuvattu luonnon kauneuteen ja loistokkuuteen verraten.

      Voimakas ja upea runo.

      • Ai että uskonnollista hartautta,no
        eipä olla vielä tuota sanottukaan
        kirjoituksistani,jos nyt oikein
        muistelen.
        Kyllä - tuon voisi sinne hyvin
        sijoittaa,sillä rakkauteen
        olkoon se mitä hyvää tahansa,
        niin siihen elämässä pitää
        uskoa,mikä tuottaa toiselle
        hyvää.

        Kiitos tomppa sanoistasi ja
        hyvää päivän alkua.


    • runo64-1

      ...taivaan alla rakkaan kanssa toivomassa
      meno/paluussa unelmissa.

      tai...

      olet viiniä lipitämässä ja odotat tähdenlentoja/
      ennenaikaista uudenvuoden rakettia
      mutta tulee väsymyksen ja unohduksen aika joka
      iskee lekan lailla...
      (ketunhäntiä hihii)

      herkkää tekstiä maestrolta.
      hyvä dolan!!!

      • Niin unelmia,haaveita ja uskomista
        kuin luottoakin Rakkauden
        kaikkivoimaiseen hyvyyteen
        - uskotaan edes
        siihen.

        Voi kuules...ei viiniä vaan
        hyvällä kahvin voimalla
        herätty ja pikku piristeeksi
        aamun viettoon.
        Eikä ees raketteja,jos joitain
        pikkunuolia täältä ammuskelen
        hyvällä tahdollani jonnekin.

        Hyvältä tuntuu hihityksen
        armollinen harmonia tähän
        pimeyteen ja pidänpä tuon
        ketunhäntäsi kainalossani
        päivän varalle.

        Kiitos Sinulle ja tarvoppa
        suolle tarpomaan jotta
        hihitys muuttuisi hien
        uupumuksen porteille
        jossa seidat luovat
        säkenöitään... hyvää päivääsi.


    • lindalinda1

      kädet taivasta kohti ja vieläkin ylemmäs
      kurkottaen, hakien lohtua ja sammua toisiinsa.

      Kerrassaan kaunis ja jotenkin harras on runosi
      tällä kertaa Dolan.

      Kiitos lukunautinnosta ja kuluneesta vuodestakin,
      joka alkaa päättymään ihan tuota pikaa. Toivori-
      kasta ja muutenkin kaikin puolin hyvää tulevaa
      vuotta Sinulle runoystäväin.

      • Huomenta linda ja tähän aamuun
        juuri ehdin,ehkä jo Sinäkin jo
        heränneenä.

        Tuohon runooni,että myönnettäköön
        on oma pikku syynsä hyvän tahdon
        eleenä.

        Kiitos sanoistasi,sillä kaikkineen
        tämä vuosi on meillä sujunut hyvin
        ja uutta käydään pian yhdessä
        kuluttamaan.

        Hyvää päivänalkua Sinulle.


    • Runosi on hellä ja herkkä,
      mutta ei kuitenkaan särkyvää.
      Kaunis on sointu ja hyvässä vireessä,

      "Me kaksin ;- tähtinä
      toisiimme
      sammumaan."

      kuin myös loppuhuipentuman tunnelma.

      • Tämä oli tarkoitukseni ja hyvä,
        että sen näin koit.
        Tuo loppu oli harkittu,ja joka
        tuli mieleeni kuin Apteekkarin
        vastaus...
        jolla on oma merkityksensä
        juuri tässä runossani.

        Toivon mielirikasta ja
        hyvän lämmintä tunnetta
        päivääsi - hellyydellä.


    • tiiger-66

      äärettömällä
      herkkyydellä on sulkakynäsi
      maalannut

      sielusi maisemaan
      pudonnutta tähteä

      -tuoden
      rakkauden lohtua-



      kiitosta ja reipasta
      päivää nässyn runokunkulle~~ :)

      • Tämä runo syntyi nopeasti
        aivan kuin olisi sisälläni
        ollut jo valmiina
        kirjoittamista vaille.

        Kiitos Sinulle...lämpimälle
        runoystävälleni ja päivääsi
        lämmintä tuiketta.


    • mertenprinsessa

      kaukaisissa avaruuksissa
      käynyt lepäilemässä ja
      aatoksesi ovat leijuneet
      elämääkin suuremmissa
      kuvioissa kaksin sydämin.

      Palajahan takaisin
      tellukselle ystäväiseni,
      tänne raskasydämisten
      joukkoon kyselemään,
      mitä se rakkaus oikein on?

      • Sinäkin maalailet suuria
        tähti kuin galaksi kuvioita
        ja minä yritän hiven ottaa
        syrjästäsi kiinni
        ... - Sinua sanataituria.

        Sinä ja raskas-sydämistöjen
        joukkoon... täällähän minä
        olen ollut koko ajan ja nyt
        sitten pohdinta mylly papusia
        jyrsimään.

        Joten hyvää päivää
        kevyeille askeleillesi.


    • *MURUKULTA*

      Loistetaan yhdessä ja erikseen,
      toiselle tietä näyttäen, hymyillen.
      Näin uuteen vuotteen kulkien!

      Koskettavan kaunista kirjoitat, dolan,
      tässä on helppo viivähtää pitempäänkin!

      Kirkkaita tähtisateita UuteenVuoteesi, dolan ja lennokuutta sulkakynääsi, vilkuttelee Murukulta! :)

      • Minä merkkaan Sinut tähtikuvioihini
        ja täydenkuun loistoon taivaalle.

        Kiitos tästä
        vuodestasi aidolla
        tunteella vuoteen 2009 !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe