TITAN FIST

Huhheijaa

Taas menee itsepuolustus pojilla lujaa,nyt pukkaa pojilla jo keskenäänkin oikeudenkäyntiä.....hyvä pojat!!! Linkki keskusteluun missä pojat vääntävät asioista http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=37&t=11514&start=30 ...
sillälailla!

18

6017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fistaajat

      koheltaa oikein kunnolla. Eka hakataan joku pappa, sen jälkeen pätkivät toisiaan ja oikeuden käynnissä selvitellään kuka on pahin??! Hyvä itsepuolustus laji!! Tulee ainakin oikeus tutuksi!!!

    • hulivilieikka 78

      kuulemma yhtä pahoissa vaikeuksissa kuin r0hmu......
      noo.........onneksi ympäri suomea tiedetään ketä kyseiset herrat ovat ja että mitä ovat tehneet niin ovat ainakin leimassa otsassa kulkevia lampaita lopun ikäänsä,ja se on hammer..eiku totuus!

      • on teilläkin

        pohtimista... se on jo niin vanha juttu.


      • r0hmuna

        Empä nyt itse omasta mielestäni missään ihmeellisemmissä vaikeuksissa ole. Jokainen näkee asiat miten näkee.

        Tohon titan fist pelleilyyn en oo osallistunu enää yli vuoteen, ainoa missä tohon hammeriin ollu yhteydessä on oikeussali. Hammerille pamahtaa melko todennäköisesti linnaa siitä papan hakkaamisesta ja muusta sekoilusta, ihan oikeaan osoitteeseen menee ne tuomiot.

        Tuohon potku.netin keskusteluun, haluan tuoda esille minkälainen laji oikeasti on kyseessä ja hammer otti nuo oikeudenkäyntiasiat esille, puolustin itseäni verbaalisesti niissä.
        Mikäli jotakin häiritsee aivan suunnattomasti niin voi tulla nykäisemään hihasta kaupassa ja juttelemaan mulle henk. koht. Ettei tarvi paskaa täällä jauhaa
        t:r0hmu


      • Kolli^^
        r0hmuna kirjoitti:

        Empä nyt itse omasta mielestäni missään ihmeellisemmissä vaikeuksissa ole. Jokainen näkee asiat miten näkee.

        Tohon titan fist pelleilyyn en oo osallistunu enää yli vuoteen, ainoa missä tohon hammeriin ollu yhteydessä on oikeussali. Hammerille pamahtaa melko todennäköisesti linnaa siitä papan hakkaamisesta ja muusta sekoilusta, ihan oikeaan osoitteeseen menee ne tuomiot.

        Tuohon potku.netin keskusteluun, haluan tuoda esille minkälainen laji oikeasti on kyseessä ja hammer otti nuo oikeudenkäyntiasiat esille, puolustin itseäni verbaalisesti niissä.
        Mikäli jotakin häiritsee aivan suunnattomasti niin voi tulla nykäisemään hihasta kaupassa ja juttelemaan mulle henk. koht. Ettei tarvi paskaa täällä jauhaa
        t:r0hmu

        Eikö Ummeljoen äijät käyny porukalla jonkun päälle? Tuleekohan heille tuomiot, tai varmaan sakot?


      • ja mitalit siittä
        Kolli^^ kirjoitti:

        Eikö Ummeljoen äijät käyny porukalla jonkun päälle? Tuleekohan heille tuomiot, tai varmaan sakot?

        Nehän kosti Hammerille sen papan hakkaamisen, mikä oli ihan oikein, mitalit heille pitäisi siitä antaa, vielä löytyy kunnian tuntoa suomalaisesta miehestä, kun kostetaan avuttoman vanhuksen kimppuun käyminen.

        Ja varsinkin kun oikeuslaitos ei kuitenkaan mitään tee.


      • se on
        ja mitalit siittä kirjoitti:

        Nehän kosti Hammerille sen papan hakkaamisen, mikä oli ihan oikein, mitalit heille pitäisi siitä antaa, vielä löytyy kunnian tuntoa suomalaisesta miehestä, kun kostetaan avuttoman vanhuksen kimppuun käyminen.

        Ja varsinkin kun oikeuslaitos ei kuitenkaan mitään tee.

        että kuka vanhuksen hakkaa,se munistansa puuhun hirtettäköön.ei muuta kun mitallit tilaukseen ummeljoen ukoille. urheudesta.


      • Kolli^^
        se on kirjoitti:

        että kuka vanhuksen hakkaa,se munistansa puuhun hirtettäköön.ei muuta kun mitallit tilaukseen ummeljoen ukoille. urheudesta.

        Tiedetään, tiedetään, mutta tuomiosta olikin kyse. Tuliko tai tuleeko sitä?


      • mitähäh91
        r0hmuna kirjoitti:

        Empä nyt itse omasta mielestäni missään ihmeellisemmissä vaikeuksissa ole. Jokainen näkee asiat miten näkee.

        Tohon titan fist pelleilyyn en oo osallistunu enää yli vuoteen, ainoa missä tohon hammeriin ollu yhteydessä on oikeussali. Hammerille pamahtaa melko todennäköisesti linnaa siitä papan hakkaamisesta ja muusta sekoilusta, ihan oikeaan osoitteeseen menee ne tuomiot.

        Tuohon potku.netin keskusteluun, haluan tuoda esille minkälainen laji oikeasti on kyseessä ja hammer otti nuo oikeudenkäyntiasiat esille, puolustin itseäni verbaalisesti niissä.
        Mikäli jotakin häiritsee aivan suunnattomasti niin voi tulla nykäisemään hihasta kaupassa ja juttelemaan mulle henk. koht. Ettei tarvi paskaa täällä jauhaa
        t:r0hmu

        no no r0hmu!
        miks sä et enää haluakaan keskustella titan fistista kun alkujaan oli joka puolella titan fist kommenttia kun aloititte lajin???väitätkö että oot ite täysin syytön mihinkään titan fistin aiheuttamaan kohuun??eikös nyt pitäs olla mies eikä hiiri ja keskustella OMALLA aloittamallasi tyylillä netissä nimimerkkien takaa siitä mitä titan fist saagassa oikein tapahtui?
        tietääkseni täällä ei kukaan paskaa jauhakaan?

        t:enkehtaalaittaaomaanimeäni


      • r0hmuna
        mitähäh91 kirjoitti:

        no no r0hmu!
        miks sä et enää haluakaan keskustella titan fistista kun alkujaan oli joka puolella titan fist kommenttia kun aloititte lajin???väitätkö että oot ite täysin syytön mihinkään titan fistin aiheuttamaan kohuun??eikös nyt pitäs olla mies eikä hiiri ja keskustella OMALLA aloittamallasi tyylillä netissä nimimerkkien takaa siitä mitä titan fist saagassa oikein tapahtui?
        tietääkseni täällä ei kukaan paskaa jauhakaan?

        t:enkehtaalaittaaomaanimeäni

        potku.net ja kamppailija.net sivuistoilla on kirjoittanut titan fististä ja vastannut syytöksiin joita minua kohtaan on väitetty. Potku.netissä moderointi on niin tiukkaa ett heti tulee modehuomautus jos asia nousee julki.

        en väitä että olisin syytön titan fistin aiheuttamaan paskaan anjalankoskella, en ole missään väittänytkään.

        Niinkun olen tuonut ilmi r0hmu nickiä käytettiin titan fistin tiedottamiseen eli hammerin sanelemaa tekstiä.
        Niin paljon paskaa r0hmu nimimerkillä kirjoitettiin mitä en itse olisi koskaan kirjoittanut. Kirjoitusasustakin sen huomaa että koska kirjoitan itse ja koska joku muu.
        Olen silti kokoajan ollut r0hmu nimimerkillä ja oikean nimeni selvittämiseen ei tarvitse olla mikään sherlock. En ole kirjoitellut nickittömänä vaan pitäytynyt tässä nimimerkissä josta minut tunnistetaan.


      • e.kiii
        r0hmuna kirjoitti:

        potku.net ja kamppailija.net sivuistoilla on kirjoittanut titan fististä ja vastannut syytöksiin joita minua kohtaan on väitetty. Potku.netissä moderointi on niin tiukkaa ett heti tulee modehuomautus jos asia nousee julki.

        en väitä että olisin syytön titan fistin aiheuttamaan paskaan anjalankoskella, en ole missään väittänytkään.

        Niinkun olen tuonut ilmi r0hmu nickiä käytettiin titan fistin tiedottamiseen eli hammerin sanelemaa tekstiä.
        Niin paljon paskaa r0hmu nimimerkillä kirjoitettiin mitä en itse olisi koskaan kirjoittanut. Kirjoitusasustakin sen huomaa että koska kirjoitan itse ja koska joku muu.
        Olen silti kokoajan ollut r0hmu nimimerkillä ja oikean nimeni selvittämiseen ei tarvitse olla mikään sherlock. En ole kirjoitellut nickittömänä vaan pitäytynyt tässä nimimerkissä josta minut tunnistetaan.

        "en väitä että olisin syytön titan fistin aiheuttamaan paskaan anjalankoskella, en ole missään väittänytkään."

        toivottavasti saat aiheuttamistasi paskoista ansiosi mukaan.....

        kiva lueskella teidän vääntöjä netissä.


      • titan fist förevör
        e.kiii kirjoitti:

        "en väitä että olisin syytön titan fistin aiheuttamaan paskaan anjalankoskella, en ole missään väittänytkään."

        toivottavasti saat aiheuttamistasi paskoista ansiosi mukaan.....

        kiva lueskella teidän vääntöjä netissä.

        Hieno pätkä juutuubissa näitten herrojen matsauksessa. "Lajin" perustaja ja mustan vyön munkki.

        On se hurjaa menoa pojille :)

        http://www.youtube.com/watch?v=vwhjt3h4UJ8


      • Linssiluteet
        titan fist förevör kirjoitti:

        Hieno pätkä juutuubissa näitten herrojen matsauksessa. "Lajin" perustaja ja mustan vyön munkki.

        On se hurjaa menoa pojille :)

        http://www.youtube.com/watch?v=vwhjt3h4UJ8

        Video poistettu. Minkähän takia?


    • toslapus

      no mitähän se sulle kuuluu?? Enemmän musta se marinkylän tappaja sai pahaa aikaan!! Se on ainakin kai jo vapaalla?? Antaa rohmun olla rauhassa!

    • Anonyymi

      Miten tällä Titan fistillä nykyään menee ,rohmuhan aikanaan oli kunnon soturia mutta kun osui kakka tuulettimeen niin kääntyi takki.linnaan olisivat joutaneet koko titan Fiat porukka.

    • Anonyymi

      Oliko Nuuka vai kitsas vai mikäli blogi näiden tyyppien hommia?

    • Anonyymi

      Miten menee r0hmulla(ilmeisesti Harri Riihimäki) ja muilla Titan fist tyypeillä?

    • Anonyymi

      Jaahas tämäkin aihe noussut taas pinnalle.näistä kamuista voi ottaa oppia miten ei kannata elämässään hölmöillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe