Löytyiskö vannoutunutta pappatunturi harrastajaa jolla olisi kyseiseen laitteeseen kirjallista materiaalia kasaamista varten (räjäytyskuvat yms.)tai tietoa mistä voisi apua saada. Mulla on moottori periaatteessa kasassa, mut muu mopo onkin enemmän ja vähemmän osina. Sain mopon osina joten itsellä ei ole tarkempaa käsitystä miten kasataan. Kaikenlainen informaatio otetaan nöyrästi vastaan.
Pappatunturin kasaus
Terppa
3
2190
Vastaukset
- rgrdgd
Tarkempaa tietoa tarvis...
Onko automaatti, käsi- vai jalkavaihteinen.
Vuosimalli?
Pikku vinkki: käy kysymässä Motot.netistä- Terppa
Joo, mopo on käsivaihteinen ja jostain 60-70-lukujen taitteesta
- .........
Suosittelen kysymään VMPK:n keskustelupalstalta, sieltä saat todella asiantuntevaa apua. Mototista löydät "takuuvarmaa faktaa", jonka paikkansapitävyydestä ei ole mitään takeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819