pienentyneet varmaan varmaa 99% (lol) Ne on iha vatun pieniä. Esim tämän vuoden ekot on jtn 1/4 viimevuoden koosta. Ja sitte viimevuon sai normeja thundereita toho hintaa mil tänä vuonna sai jtn hikisiä mini thundreita (HongKong).
100tähtinen Ja paljon muuta!
-LOL-
Tämän Vuoden
Tulitteet ovat
4
341
Vastaukset
- Normmmmmmm
Thundereit saa muistaki kuin hongkongista ja munakranaatit ei ole mun tietääkseni pienentyneet vaan ruutia on laitettu tiivemmin
- surkeita ovat
Tämän vuoden rakut ovat rahat pois tyhmiltä meininkiä. Kaikki ihan onnettomia ja maksavat kuitenkin yhtäpaljon kun ennen.
- miksi???????????????????
totta munki mielestä raketit on pienentyny iha sika paljo! esim ekot on pienentyny 40% ja thunderit jotai 30%
- kokeilkaa!
Olin itekki aluks sillee et mitä ihmettä, mut ihan samanlaisii ku ennenkii. Koko on vaa muuttunu ei mikää muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062