pienentyneet varmaan varmaa 99% (lol) Ne on iha vatun pieniä. Esim tämän vuoden ekot on jtn 1/4 viimevuoden koosta. Ja sitte viimevuon sai normeja thundereita toho hintaa mil tänä vuonna sai jtn hikisiä mini thundreita (HongKong).
100tähtinen Ja paljon muuta!
-LOL-
Tämän Vuoden
Tulitteet ovat
4
335
Vastaukset
- Normmmmmmm
Thundereit saa muistaki kuin hongkongista ja munakranaatit ei ole mun tietääkseni pienentyneet vaan ruutia on laitettu tiivemmin
- surkeita ovat
Tämän vuoden rakut ovat rahat pois tyhmiltä meininkiä. Kaikki ihan onnettomia ja maksavat kuitenkin yhtäpaljon kun ennen.
- miksi???????????????????
totta munki mielestä raketit on pienentyny iha sika paljo! esim ekot on pienentyny 40% ja thunderit jotai 30%
- kokeilkaa!
Olin itekki aluks sillee et mitä ihmettä, mut ihan samanlaisii ku ennenkii. Koko on vaa muuttunu ei mikää muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213598
- 891814
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa831211Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671200- 511038
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52977Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182945- 61912
- 42866
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139807