pienentyneet varmaan varmaa 99% (lol) Ne on iha vatun pieniä. Esim tämän vuoden ekot on jtn 1/4 viimevuoden koosta. Ja sitte viimevuon sai normeja thundereita toho hintaa mil tänä vuonna sai jtn hikisiä mini thundreita (HongKong).
100tähtinen Ja paljon muuta!
-LOL-
Tämän Vuoden
Tulitteet ovat
4
348
Vastaukset
- Normmmmmmm
Thundereit saa muistaki kuin hongkongista ja munakranaatit ei ole mun tietääkseni pienentyneet vaan ruutia on laitettu tiivemmin
- surkeita ovat
Tämän vuoden rakut ovat rahat pois tyhmiltä meininkiä. Kaikki ihan onnettomia ja maksavat kuitenkin yhtäpaljon kun ennen.
- miksi???????????????????
totta munki mielestä raketit on pienentyny iha sika paljo! esim ekot on pienentyny 40% ja thunderit jotai 30%
- kokeilkaa!
Olin itekki aluks sillee et mitä ihmettä, mut ihan samanlaisii ku ennenkii. Koko on vaa muuttunu ei mikää muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292745- 911034
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719