Vietimme ihanan Isänpäivän, minä, äitini, isäni ja mieheni. Annoimme mieheni kanssa isälleni lahjaksi flanellipaidan, itsetehdyn kortin, ja ässäarvan. Päivä meni hyvin. Sitten kiitokseksi tuli viime yönä tekstari isältäni "Äitisi vittuili taas mulle, ja sinä ja sun narkkari poikaystäväsi voitte painua hevonperseeseen!"
Ai kun KIVA.
Ensinnäkin, mieheni ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ja tuskin tietää mitä on huumeet. Isäni sentään on juonut 18 vuotiaasta saakka (on nyt 51) ja hänellä on paniikkihäiriö. Isäni on luonteeltaan hyvin aggressiivinen, hän joi ja joskus pahoinpiteli äitiäni, ja tekee sitä varmaan nytkin. Olen 2 vuotta asunut omillani, enkä tiedä miksi isäni käyttäytyy noin. Suutuin kyllä nyt sen verran isälleni, että en aio mennä käymään vanhempieni luona pitkään aikaan. Onneksi mieheni ei suuttunut isälleni... heidän välinsä ovat todella hyvät! Mutta ei pitkään, jos lapsellinen isäni jatkaa tuollaista käyttäytymistään... :/
Jes, Isäni.
Sad*
1
433
Vastaukset
- täällä
sääli:((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012