Vietimme ihanan Isänpäivän, minä, äitini, isäni ja mieheni. Annoimme mieheni kanssa isälleni lahjaksi flanellipaidan, itsetehdyn kortin, ja ässäarvan. Päivä meni hyvin. Sitten kiitokseksi tuli viime yönä tekstari isältäni "Äitisi vittuili taas mulle, ja sinä ja sun narkkari poikaystäväsi voitte painua hevonperseeseen!"
Ai kun KIVA.
Ensinnäkin, mieheni ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ja tuskin tietää mitä on huumeet. Isäni sentään on juonut 18 vuotiaasta saakka (on nyt 51) ja hänellä on paniikkihäiriö. Isäni on luonteeltaan hyvin aggressiivinen, hän joi ja joskus pahoinpiteli äitiäni, ja tekee sitä varmaan nytkin. Olen 2 vuotta asunut omillani, enkä tiedä miksi isäni käyttäytyy noin. Suutuin kyllä nyt sen verran isälleni, että en aio mennä käymään vanhempieni luona pitkään aikaan. Onneksi mieheni ei suuttunut isälleni... heidän välinsä ovat todella hyvät! Mutta ei pitkään, jos lapsellinen isäni jatkaa tuollaista käyttäytymistään... :/
Jes, Isäni.
Sad*
1
452
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512