Onko Valkealassa tänä vuonna ilotulitusta? Silmiin ei ole pistänyt ilmoitusta missään. Viime vuonna ainakin oli alkuillasta palolaitoksella.
Ilotulitus
7
1072
Vastaukset
- paukux
ostivatko he raketteja jos et itse raaski ostaa!!
- ....
eivät kuulema ole ostaneet.
- valkealaan
on tullut palolaitos???? Tietääkseni siellä on vain sopimuspalokuntia ja ei vakinaista palolaitosta.
- ......
kyseessä olikin Kymenlaakson pelastuslaitos, Jokelanpelastusasema Jokelantörmäntiellä.
Onpas hankala saada asiallista vastausta yhteen kysymykseen..... - Ilo
...... kirjoitti:
kyseessä olikin Kymenlaakson pelastuslaitos, Jokelanpelastusasema Jokelantörmäntiellä.
Onpas hankala saada asiallista vastausta yhteen kysymykseen.....Kiitos kysymyksestäsi ja kommenteistasi. Olen ihmetellyt samaa. Asiallisesti. Olisi kiva saada vastaus.
- (##)
Ilo kirjoitti:
Kiitos kysymyksestäsi ja kommenteistasi. Olen ihmetellyt samaa. Asiallisesti. Olisi kiva saada vastaus.
samaa tuosta äskeisestä ihmettelet?
- saat
...... kirjoitti:
Onpas hankala saada asiallista vastausta yhteen kysymykseen.....Kunhan kysyt näiltä liitoksen päättäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227