Täällä Tarja-fanit kaakattaa kuinka karisma meni bändistä Tarjan mukana pois. Holopaisen mukaan bändi pitää matalaa profiilia ja uusi laulaja oli aivan saman henkinen kun muu bändi. Ilmeisesti soittajat eivät halunneet laulajaa jolla oli se karisma. Sehän tulee siitä kun laulaja on opiskellut ulkomailla ja laulaa oopperaäänellä ja pitää Marimekon kaapuja.
Mitä on KARISMA???
5
831
Vastaukset
- kaapuja?
"Karisma (kreik. χάρισμα, kharisma) on ihmisen olemuksen vaikuttavuutta ja mukaansatempaavaisuutta. Sana on etymologisesti johdettu kreikan kielestä ja se tarkoittaa seksuaalista vetovoimaa."
ei taida marmekon kuosit vielä oikeata karismaa tehdä..pikemminkin niiden puute?! - YrjöJurri
Karisma on sitä kun henki on suurempi kun ulkoinen habitus. Vaatimattomin ja arvostetuin kitaristi/säveltäjä/tuottaja J.J.Cale kertoi dokkarissaan kampailevansa päivittäin sen eteen, että kusi ei nousisi päähän.
U-2 Bonolla on ainakin suuri ego, jonka avulla hän saa karismaa. Karismaa löytyy; Neil Youngilta, Bob Dylanilta, Leonard Cohenilta, Dr. Johnilta, Willie Nelsonilla, Robbie Robertsonilta, J.J.Calelta, Eric Claptonilta, Paul McCartneylta ja sadoilta muilta pitkän uran tehneiltä taiteilijoilta.
Olen kurjan elämäni aikana tavannut yhden karismaattisen näyttelijän laulukeikallaan, hän oli Tauno Palo. Suuria egoja on paljon, varsinkin show-maailmassa ja näyttelijöissä, näistä voisin mainita Tarmo Mannin jolla löytyi myös karismaa, mutta ego oli megaluokkaa.- niet niet
"Karisma on katsojan silmässä"
Ei oo perää, ei oo perää (lainaus Uunolta)
Sinulla Setäsemme on "karismaa" vaikka oletkin "fiktiivinen" henkilö jota kukaan ei voi nähdä!
Mutta fanituskohteemme yhtyeen "rakkaalla" solistilla ei ole KARISMAA??? EI VAIKKA OLEMME HÄNET LIVETTÄNEET SUOMEN KAMARALLA USEAMMAN KERRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ja aura
yhdessä muodostavat karisman..jos on muodostaakseen.mun mielestä.
- mikä holopanen
Mikä holopainen. Kato edellisiä. Oikea hemmo väärässä kokoonpanossa on the Marco. Mekastakaa vaan tumppinenne ja tarjonenne. The Marco ottaa ritolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804