Mitä on KARISMA???

hevihelena

Täällä Tarja-fanit kaakattaa kuinka karisma meni bändistä Tarjan mukana pois. Holopaisen mukaan bändi pitää matalaa profiilia ja uusi laulaja oli aivan saman henkinen kun muu bändi. Ilmeisesti soittajat eivät halunneet laulajaa jolla oli se karisma. Sehän tulee siitä kun laulaja on opiskellut ulkomailla ja laulaa oopperaäänellä ja pitää Marimekon kaapuja.

5

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapuja?

"Karisma (kreik. χάρισμα, kharisma) on ihmisen olemuksen vaikuttavuutta ja mukaansatempaavaisuutta. Sana on etymologisesti johdettu kreikan kielestä ja se tarkoittaa seksuaalista vetovoimaa."

ei taida marmekon kuosit vielä oikeata karismaa tehdä..pikemminkin niiden puute?!

• YrjöJurri

Karisma on sitä kun henki on suurempi kun ulkoinen habitus. Vaatimattomin ja arvostetuin kitaristi/säveltäjä/tuottaja J.J.Cale kertoi dokkarissaan kampailevansa päivittäin sen eteen, että kusi ei nousisi päähän.
      U-2 Bonolla on ainakin suuri ego, jonka avulla hän saa karismaa. Karismaa löytyy; Neil Youngilta, Bob Dylanilta, Leonard Cohenilta, Dr. Johnilta, Willie Nelsonilla, Robbie Robertsonilta, J.J.Calelta, Eric Claptonilta, Paul McCartneylta ja sadoilta muilta pitkän uran tehneiltä taiteilijoilta.

Olen kurjan elämäni aikana tavannut yhden karismaattisen näyttelijän laulukeikallaan, hän oli Tauno Palo. Suuria egoja on paljon, varsinkin show-maailmassa ja näyttelijöissä, näistä voisin mainita Tarmo Mannin jolla löytyi myös karismaa, mutta ego oli megaluokkaa.

• niet niet

"Karisma on katsojan silmässä"

Ei oo perää, ei oo perää (lainaus Uunolta)

Sinulla Setäsemme on "karismaa" vaikka oletkin "fiktiivinen" henkilö jota kukaan ei voi nähdä!

Mutta fanituskohteemme yhtyeen "rakkaalla" solistilla ei ole KARISMAA??? EI VAIKKA OLEMME HÄNET LIVETTÄNEET SUOMEN KAMARALLA USEAMMAN KERRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ja aura

yhdessä muodostavat karisman..jos on muodostaakseen.mun mielestä.

• mikä holopanen

Mikä holopainen. Kato edellisiä. Oikea hemmo väärässä kokoonpanossa on the Marco. Mekastakaa vaan tumppinenne ja tarjonenne. The Marco ottaa ritolat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4813
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      1001
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      30
      984
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe