Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kielletäään vaan

kielletään vaan,.,.

kieletään nuo pommit kuten kielletty monet asiat.

kyllä mä kiljua pienenä ja pontikkaa tein kun ei saannut mistä juomista.

kaikki muukin mikä on opittu,ei sitä noin vaan voi kieltää.
porukkaa löytää keinon.

ja siiten jos kielletää sähikäiset ja papatit, niin niitä aletaan tehdä itse.
netti on täyttä pommintekoohjeita ja ne ovat erittäin vaarallsia.
sitten oikeesti alkaa porukkaa sattumaan.

8

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omg!!!!!!!

      no kielletään sulta vaikka suomi 24

      • että,

        kirjoittaja käytti sarkasmia viestissään....


    • Että Suomi

      Tekee ison virheen, jos kieltää ilotulitteet, sillä tuo on totta, että porukka alkaa väsäämään itse ilotulitteita, ja niistä tulee vaarallisia.

      Ite ajoin hankkia ilotulitteeni siitälähtien ulkomailta, ja tasan tarkkaan ammun niitä uudenvoden aattona missä ja millon mua huvittaa.

    • Hanne

      Minusta rakettien ampuminen kertoo ihmisen sivistystason. Niitä ampuvat yleensä kakarat, joilla ei ole vielä aivotkaan kehittyneet ja sitten sellaiset junttiuteen taipuvaiset aikuiset.

      • Hannelle

        Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.


      • ei voi mitään
        Hannelle kirjoitti:

        Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.

        Kuulut juuri tuohon Hannen kuvaamaan porukkaan. Vain vähä-älyinen leikkivä lapsi kirjoittaa viesteissään esim. "vittu mikä pöljä". Paljastit juuri itse itsesi. Säälittävää!


      • UpeetaMAhtavaaa

        Nää on taas näitä Hannen mahtavia lauseita :)
        Jos on 30,ämpäri ruma hylje ja vielä neitsyt,ei sen vuoksi olisi mielestäni aihetta tulla tänne arvostelemaan Normaalien ihmisten pientä paukuttelua.
        Jos joku haluaa ostaa paukkuja niin ostakoon,nämä ihmiset jotka vihaavat paukkuja ja paukuttelua ovat vailla elämää,Esittävät jotain luonto ihmistä istumalla päivästä toiseen ison perseen kanssa pehmustetulla säkillä,toinen käsi näppäimistöllä,toinen vuoronperään nenässä ja suklaapatukassa.


      • klåpä

        itse raketeista valittajat ootte tylsiä ihmisiä että ei sen puoleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe