kieletään nuo pommit kuten kielletty monet asiat.
kyllä mä kiljua pienenä ja pontikkaa tein kun ei saannut mistä juomista.
kaikki muukin mikä on opittu,ei sitä noin vaan voi kieltää.
porukkaa löytää keinon.
ja siiten jos kielletää sähikäiset ja papatit, niin niitä aletaan tehdä itse.
netti on täyttä pommintekoohjeita ja ne ovat erittäin vaarallsia.
sitten oikeesti alkaa porukkaa sattumaan.
kielletäään vaan
8
399
Vastaukset
- omg!!!!!!!
no kielletään sulta vaikka suomi 24
- että,
kirjoittaja käytti sarkasmia viestissään....
- Että Suomi
Tekee ison virheen, jos kieltää ilotulitteet, sillä tuo on totta, että porukka alkaa väsäämään itse ilotulitteita, ja niistä tulee vaarallisia.
Ite ajoin hankkia ilotulitteeni siitälähtien ulkomailta, ja tasan tarkkaan ammun niitä uudenvoden aattona missä ja millon mua huvittaa. - Hanne
Minusta rakettien ampuminen kertoo ihmisen sivistystason. Niitä ampuvat yleensä kakarat, joilla ei ole vielä aivotkaan kehittyneet ja sitten sellaiset junttiuteen taipuvaiset aikuiset.
- Hannelle
Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.
- ei voi mitään
Hannelle kirjoitti:
Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.
Kuulut juuri tuohon Hannen kuvaamaan porukkaan. Vain vähä-älyinen leikkivä lapsi kirjoittaa viesteissään esim. "vittu mikä pöljä". Paljastit juuri itse itsesi. Säälittävää!
- UpeetaMAhtavaaa
Nää on taas näitä Hannen mahtavia lauseita :)
Jos on 30,ämpäri ruma hylje ja vielä neitsyt,ei sen vuoksi olisi mielestäni aihetta tulla tänne arvostelemaan Normaalien ihmisten pientä paukuttelua.
Jos joku haluaa ostaa paukkuja niin ostakoon,nämä ihmiset jotka vihaavat paukkuja ja paukuttelua ovat vailla elämää,Esittävät jotain luonto ihmistä istumalla päivästä toiseen ison perseen kanssa pehmustetulla säkillä,toinen käsi näppäimistöllä,toinen vuoronperään nenässä ja suklaapatukassa. - klåpä
itse raketeista valittajat ootte tylsiä ihmisiä että ei sen puoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982