kieletään nuo pommit kuten kielletty monet asiat.
kyllä mä kiljua pienenä ja pontikkaa tein kun ei saannut mistä juomista.
kaikki muukin mikä on opittu,ei sitä noin vaan voi kieltää.
porukkaa löytää keinon.
ja siiten jos kielletää sähikäiset ja papatit, niin niitä aletaan tehdä itse.
netti on täyttä pommintekoohjeita ja ne ovat erittäin vaarallsia.
sitten oikeesti alkaa porukkaa sattumaan.
kielletäään vaan
8
465
Vastaukset
- omg!!!!!!!
no kielletään sulta vaikka suomi 24
- että,
kirjoittaja käytti sarkasmia viestissään....
- Että Suomi
Tekee ison virheen, jos kieltää ilotulitteet, sillä tuo on totta, että porukka alkaa väsäämään itse ilotulitteita, ja niistä tulee vaarallisia.
Ite ajoin hankkia ilotulitteeni siitälähtien ulkomailta, ja tasan tarkkaan ammun niitä uudenvoden aattona missä ja millon mua huvittaa. - Hanne
Minusta rakettien ampuminen kertoo ihmisen sivistystason. Niitä ampuvat yleensä kakarat, joilla ei ole vielä aivotkaan kehittyneet ja sitten sellaiset junttiuteen taipuvaiset aikuiset.
- Hannelle
Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.
- ei voi mitään
Hannelle kirjoitti:
Kirjoitat täyttä paskaa ilman mitään järkeä. Ei raketeilla ole sivistyksen kanssa mitään tekemistä. Uudenvuoden juhlintaan kuuluu raketit. Vappuna ilmapallot. Pääsiäisenä suklaamunia ym ym. Tuomitset koko touhun koska et itse osaa nauttia raketeista. Vittu mikä pöljä.
Kuulut juuri tuohon Hannen kuvaamaan porukkaan. Vain vähä-älyinen leikkivä lapsi kirjoittaa viesteissään esim. "vittu mikä pöljä". Paljastit juuri itse itsesi. Säälittävää!
- UpeetaMAhtavaaa
Nää on taas näitä Hannen mahtavia lauseita :)
Jos on 30,ämpäri ruma hylje ja vielä neitsyt,ei sen vuoksi olisi mielestäni aihetta tulla tänne arvostelemaan Normaalien ihmisten pientä paukuttelua.
Jos joku haluaa ostaa paukkuja niin ostakoon,nämä ihmiset jotka vihaavat paukkuja ja paukuttelua ovat vailla elämää,Esittävät jotain luonto ihmistä istumalla päivästä toiseen ison perseen kanssa pehmustetulla säkillä,toinen käsi näppäimistöllä,toinen vuoronperään nenässä ja suklaapatukassa. - klåpä
itse raketeista valittajat ootte tylsiä ihmisiä että ei sen puoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415289Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12710242Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237176Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826577Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335665Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole495143Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282022IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511727