miks raketit on pienentyny ?

on se kumma

on se kumma ku raketit pienenee joka vuosi. ekot on pienentyny 70% ja thundrit kanssa. hinta nousee vaikka raketit pienenee!!!!!!

5

515

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajoituksia.

Koska raketeilla muka sattuu Niiin paljon vahinkoa, niin niitten tehoja on alettu pienentämään.
      Omasta mielestä parempi että niitä pienennetään, kuin että ne kiellettäis kokonaan.

• totta///

totta mutta vois hintaki alentua samalla ei se oo hauskaa että saa muovikassin pikku paukkuja jotka ei rjahdä kunnolla.

• ...

Tollaset saaki pienentyä, niissä ei ole mitään hienoa, iso kasa roskaa vaan jää. Saisi kieltää kokonaan.

Eihän raketit mihinkään ole pienentyneet, ja tulevaisuudessahan pyromassamääriä nostetaan.

• Vaikka..

roskittaa. Kuhan oma pihi pysyy siistinä, niin oon tyytyväinen.

Turha alkaa tälle viestille urputtaa, saakelin aktivistit, tää on mielipiteeni, ja se vaan voimistuu teidän sähinöistänne.

• kotkalainen .

luulen, että ne on pienentyny siintä syystä että tekniikka on kehittyny kiinassa ja pitäisi saada mahdollisimman paljon mahtumaan samaan konttiin. mitä olen kuullut niin ainaskii thundereiden teho ei olisi huonontunut, vaan samanlainen "pommi" saadaan mahtumaan pienenpää putkiloon. Lisäksi täytyy muistaa että ainoastaan yhden maahantuojan thunderit on pienentynyt (tähtiraketti)(tietääkseni), mutta usea eri myyjä kyllä myy näitä tähtiraketin tuotteita esim. rautia, rakettitukku, tokmanni ja niin edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      275
      941
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      48
      737
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      584
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      31
      504
    7. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      44
      500
    8. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      465
    10. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      459
    Aihe