on se kumma ku raketit pienenee joka vuosi. ekot on pienentyny 70% ja thundrit kanssa. hinta nousee vaikka raketit pienenee!!!!!!
miks raketit on pienentyny ?
5
462
Vastaukset
- rajoituksia.
Koska raketeilla muka sattuu Niiin paljon vahinkoa, niin niitten tehoja on alettu pienentämään.
Omasta mielestä parempi että niitä pienennetään, kuin että ne kiellettäis kokonaan.- totta///
totta mutta vois hintaki alentua samalla ei se oo hauskaa että saa muovikassin pikku paukkuja jotka ei rjahdä kunnolla.
- ...
Tollaset saaki pienentyä, niissä ei ole mitään hienoa, iso kasa roskaa vaan jää. Saisi kieltää kokonaan.
Eihän raketit mihinkään ole pienentyneet, ja tulevaisuudessahan pyromassamääriä nostetaan.- Vaikka..
roskittaa. Kuhan oma pihi pysyy siistinä, niin oon tyytyväinen.
Turha alkaa tälle viestille urputtaa, saakelin aktivistit, tää on mielipiteeni, ja se vaan voimistuu teidän sähinöistänne.
- kotkalainen .
luulen, että ne on pienentyny siintä syystä että tekniikka on kehittyny kiinassa ja pitäisi saada mahdollisimman paljon mahtumaan samaan konttiin. mitä olen kuullut niin ainaskii thundereiden teho ei olisi huonontunut, vaan samanlainen "pommi" saadaan mahtumaan pienenpää putkiloon. Lisäksi täytyy muistaa että ainoastaan yhden maahantuojan thunderit on pienentynyt (tähtiraketti)(tietääkseni), mutta usea eri myyjä kyllä myy näitä tähtiraketin tuotteita esim. rautia, rakettitukku, tokmanni ja niin edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213498
- 831732
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821198Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561152- 48989
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52967Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe180916- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795