Kokemuksia, neuvoja ja hyviä konsteja otetaan vastaan et miten unikoulu vois onnistua kaksosilla...??Entä mistä apua jos omat konstit ei enää tepsi..alkaa pikkusen tää väsymys jo painaa.....
kaksosten
3
810
Vastaukset
- samoja ajatuksia nukkumaanm...
Ollaan viety yksitellen, vuorotellen samaan aikaan, sylissä pidetty toista kaikenlaisia keinoja käytetty. Meillä on pullot vielä käytössä yli 1,5 v. Jaksamista unikouluun.
- ex-panda
Meillä kaksosten unikoulu onnistui aikoinaan (ovat nyt 6v), ihan neuvolasta saadun vihkosen avulla. Kello siinä oli tärkeässä asemassa, joku viidentoista minuutin aikaraja sille miten kauan sai antaa huutaa ennenkuin kävi taas katsomassa, syliin ei saanut ottaa eikä leperrellä.. Muutama ilta siinä meni jona aikana tunsi itsensä sotarikollistakin hirveämmäksi mutta yhteistuumin se onnistui; kun toiselta alkoi selkäranka murtua niin sitten toinen vei pahan paikan yli ja päinvastoin.
Mutta se unikoulu pelasti jos ei nyt henkeä niin joltain kuitenkin, kyllä niin väsyneitä oltiin.
Parin viikon jälkeen se toimi sit niin että vei kaksoset nukkumaan, iltasatu/laulu ja hyvää yötä. :-) - aina kun voit
Minulla ja sisarellani on identtiset kaksostytöt ja ikää 31v ja 30v. Elimme ajassa, jolloin vaipat olivat muovi irtovaippa, kiehautimme maitojauheet veteen jne. Minun kaksoseni eivät nukkuneet ennen kuin 2.5vuotiaina yöt läpeensä,koska olivat koliikki- ja korvatukehduskierre- lapsia. Nukuin aina päiväunet vaikka kaaoksen keskellä, olin niin väsynyt. En oikeastaan saanut nukkua öiä ennen kuin kaksoset olivat 3,5v, koska kun kaksoset olivat 1v1kk synnytin kolmannen vauvan eli minulla oli 3 kävelemätöntä vaippaikäistä. Olen hengissä edelleen, samoin kaikki kolme lastani. Kaksoset ovat virkeitä, viisaita naisia - eivätkä ole halunneet vieläkään lapsia itse! Elämä on sitä mitä se on lasten kanssa ja pääosin sinun on vain alistuttava ja nöyrryttävä elämän edessä - siitä seuraa sitten kiitos - aikanaan. Kärsivällisyys, rakkaus, hetkessä eläminen päivä kerrallaan oli minun mottoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984