kaksosten

unikoulu!!!

Kokemuksia, neuvoja ja hyviä konsteja otetaan vastaan et miten unikoulu vois onnistua kaksosilla...??Entä mistä apua jos omat konstit ei enää tepsi..alkaa pikkusen tää väsymys jo painaa.....

3

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja ajatuksia nukkumaanm...

      Ollaan viety yksitellen, vuorotellen samaan aikaan, sylissä pidetty toista kaikenlaisia keinoja käytetty. Meillä on pullot vielä käytössä yli 1,5 v. Jaksamista unikouluun.

    • ex-panda

      Meillä kaksosten unikoulu onnistui aikoinaan (ovat nyt 6v), ihan neuvolasta saadun vihkosen avulla. Kello siinä oli tärkeässä asemassa, joku viidentoista minuutin aikaraja sille miten kauan sai antaa huutaa ennenkuin kävi taas katsomassa, syliin ei saanut ottaa eikä leperrellä.. Muutama ilta siinä meni jona aikana tunsi itsensä sotarikollistakin hirveämmäksi mutta yhteistuumin se onnistui; kun toiselta alkoi selkäranka murtua niin sitten toinen vei pahan paikan yli ja päinvastoin.

      Mutta se unikoulu pelasti jos ei nyt henkeä niin joltain kuitenkin, kyllä niin väsyneitä oltiin.

      Parin viikon jälkeen se toimi sit niin että vei kaksoset nukkumaan, iltasatu/laulu ja hyvää yötä. :-)

    • aina kun voit

      Minulla ja sisarellani on identtiset kaksostytöt ja ikää 31v ja 30v. Elimme ajassa, jolloin vaipat olivat muovi irtovaippa, kiehautimme maitojauheet veteen jne. Minun kaksoseni eivät nukkuneet ennen kuin 2.5vuotiaina yöt läpeensä,koska olivat koliikki- ja korvatukehduskierre- lapsia. Nukuin aina päiväunet vaikka kaaoksen keskellä, olin niin väsynyt. En oikeastaan saanut nukkua öiä ennen kuin kaksoset olivat 3,5v, koska kun kaksoset olivat 1v1kk synnytin kolmannen vauvan eli minulla oli 3 kävelemätöntä vaippaikäistä. Olen hengissä edelleen, samoin kaikki kolme lastani. Kaksoset ovat virkeitä, viisaita naisia - eivätkä ole halunneet vieläkään lapsia itse! Elämä on sitä mitä se on lasten kanssa ja pääosin sinun on vain alistuttava ja nöyrryttävä elämän edessä - siitä seuraa sitten kiitos - aikanaan. Kärsivällisyys, rakkaus, hetkessä eläminen päivä kerrallaan oli minun mottoni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe