kaksosten

unikoulu!!!

Kokemuksia, neuvoja ja hyviä konsteja otetaan vastaan et miten unikoulu vois onnistua kaksosilla...??Entä mistä apua jos omat konstit ei enää tepsi..alkaa pikkusen tää väsymys jo painaa.....

3

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja ajatuksia nukkumaanm...

Ollaan viety yksitellen, vuorotellen samaan aikaan, sylissä pidetty toista kaikenlaisia keinoja käytetty. Meillä on pullot vielä käytössä yli 1,5 v. Jaksamista unikouluun.

• ex-panda

Meillä kaksosten unikoulu onnistui aikoinaan (ovat nyt 6v), ihan neuvolasta saadun vihkosen avulla. Kello siinä oli tärkeässä asemassa, joku viidentoista minuutin aikaraja sille miten kauan sai antaa huutaa ennenkuin kävi taas katsomassa, syliin ei saanut ottaa eikä leperrellä.. Muutama ilta siinä meni jona aikana tunsi itsensä sotarikollistakin hirveämmäksi mutta yhteistuumin se onnistui; kun toiselta alkoi selkäranka murtua niin sitten toinen vei pahan paikan yli ja päinvastoin.

Mutta se unikoulu pelasti jos ei nyt henkeä niin joltain kuitenkin, kyllä niin väsyneitä oltiin.

Parin viikon jälkeen se toimi sit niin että vei kaksoset nukkumaan, iltasatu/laulu ja hyvää yötä. :-)

• aina kun voit

Minulla ja sisarellani on identtiset kaksostytöt ja ikää 31v ja 30v. Elimme ajassa, jolloin vaipat olivat muovi irtovaippa, kiehautimme maitojauheet veteen jne. Minun kaksoseni eivät nukkuneet ennen kuin 2.5vuotiaina yöt läpeensä,koska olivat koliikki- ja korvatukehduskierre- lapsia. Nukuin aina päiväunet vaikka kaaoksen keskellä, olin niin väsynyt. En oikeastaan saanut nukkua öiä ennen kuin kaksoset olivat 3,5v, koska kun kaksoset olivat 1v1kk synnytin kolmannen vauvan eli minulla oli 3 kävelemätöntä vaippaikäistä. Olen hengissä edelleen, samoin kaikki kolme lastani. Kaksoset ovat virkeitä, viisaita naisia - eivätkä ole halunneet vieläkään lapsia itse! Elämä on sitä mitä se on lasten kanssa ja pääosin sinun on vain alistuttava ja nöyrryttävä elämän edessä - siitä seuraa sitten kiitos - aikanaan. Kärsivällisyys, rakkaus, hetkessä eläminen päivä kerrallaan oli minun mottoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2295
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2188
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1559
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1464
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1131
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1067
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      18
      828
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      122
      798
    Aihe