Vaikka kuinka luotettavalta vaikuttaisi, älä maksa mitään ennen kuin tarkistat yrityksenä esiintyvän vuokraajan y-tunnuksen ja saat puheyhteyden vuokraajaan.
Jos sopimus tuntuu liian hyvältä ollakseen totta (upea mökki, hyvä hinta jne), sitä se todennäköisesti onkin.
HUIJAREITA LIIKENTEESSÄ!
5
788
Vastaukset
- kuka ja
onko tällä palstalla myös tarjoamassa mökkiään.
Ei kai vaan . . .entisenkilpa-autoilijannaapurissa ?- kannkkusta
sillä ainakin naapureita
- vaikkei ole edes kyseisestä
firmasta !!!
eli eikannata siihenkään luottaa...
sit kun maksaa mökin niin huijjari ei voi olla jäämättä kiinni jos maksaa jonkun/firman tilille.- Nimetön
Pitää tsekata y-tunnuksen firman ja tilinomistajan yhteensopivuus.
Huijarit ovat aina askeleen edellä, ei sille kai mitään voi.
Tämä tyyppi "vuokrannut" Leviltä mm. "peruutusten vuoksi". En tiedä mistään rallikuskien naapureista.
Ikävää, että rehelliset vuokranantajat joutuvat myös ikävään valoon näiden mulkeroiden vuoksi. - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Pitää tsekata y-tunnuksen firman ja tilinomistajan yhteensopivuus.
Huijarit ovat aina askeleen edellä, ei sille kai mitään voi.
Tämä tyyppi "vuokrannut" Leviltä mm. "peruutusten vuoksi". En tiedä mistään rallikuskien naapureista.
Ikävää, että rehelliset vuokranantajat joutuvat myös ikävään valoon näiden mulkeroiden vuoksi.Ja vielä yksi varotoimi:
Mikäli puh.nroksi annetaan prepaid-nummero (esim. 044-alkuinen), kannattaa asettaa hälytysjärjestelmä ääriasentoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048