GM on jääneet jälkeen jo 60 luvulla, hyvä että menis nurin
Lincoln on auto
3
1624
Vastaukset
- Cadillac coupe de ville
Mistä on tullut patoutuma?
Onko tullut siitä, että Cadillac on arvostetumpi merkki niin jenkeissä kuin suomessa? - iodgy6
oot ihan oikeessa.Lincoln on kunnon pirssi.
- STS-99
Kyllä jos jenkkilän nykymallistosta puhutaan niin Lincoln on merkeistä se joka on jälkeenjäänyt. Unohdetaan ensiksikin maasturit. Lincolnin uusin flagship-sedan on etuvetoinen, Ford Tauruksen rungolle pohjautuva MKS. Verrattaessa sitä lähimpiin kotimaisiin kilpailijoihin (Cadillac CTS ja STS) ei mallilla ei ole mitään jakoja - Cadillacillä on tässä luokassa aidosti moderni pohjalevy ja voimalinja.
Merkkien mallisarjoista todellinen dinosaurauskin, Town Car, löytyy nimenomaan Lincolnin leiristä.
Itse tosin kaipaan noita Town Carin tapaisia erillisrunkoisia, takavetoisia ja työntötanko-kasilla varustettuja maantieristeilijöitä. Samanlaista letkeää mukavuutta ei enää löydy mistään muusta autoista. Sekä Lincoln Town Car että Cadillacin viimeisin Fleetwood (92-96) ovat nykyisten rimpuloiden kanssa yllättävän kilpailukykyisiä myös käyttöominaisuuksissa - sekä suorituskyvyssä että polttoainetaloudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838