Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitsulle pitkä

takuu.

Ensi vuoden alusta lukien Mitsubishin maahantuoja pidentää henkilöautoille myönnettävän täystakuun viiteen vuoteen tai 150 000 kilometriin. Uusi pitkä takuu ei vaikuta huoltohintoihin ja -väleihin, ja se on voimassa, vaikka auton omistaja vaihtuisi takuuaikana.

5

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko M.

      Se on reilu teko. Jos laatu on kohdallaan niin mikäs siinä sitten. Hyvä Mitsu!
      Olisi monilla eurooppalaisilla oppimista.

    • nipponisti

      jos 15 tkm huolto maksaa valmiiksi 250€ niin vaikea perustella korotuksia, varsinkin kun saman huollon saa muualta 100€ halvemmalla. Huoltohinnat siis nostettu valmiiksi kompensoimaan takuukustannuksia, samoin hinnoiteltu huollot kuin kialla.

      • minulle..

        minkämerkkisen auton huollatat merkkiliikkeessä omasta mielestä halvalla?


      • nipponisti
        minulle.. kirjoitti:

        minkämerkkisen auton huollatat merkkiliikkeessä omasta mielestä halvalla?

        ei halvalla huolleta mitään merkkiliikkeessä, mutta on eri asia jos hinta on 150€ tai 250€, sitä satasta saa tavalinen duunari tienata enemmän kun yhden työpäivän. Perheen toista autoa huollatin kolme kk. sitten, ja tuota merkkiä pidetään yleensä kalliina huoltaa, niin merkkiliikkeesä maksoi 190€, ei halpa sekään, mutta kohtuu verrattuna mitsun valmiiksi korotettuihin hintoihin.


      • Jep jep
        nipponisti kirjoitti:

        ei halvalla huolleta mitään merkkiliikkeessä, mutta on eri asia jos hinta on 150€ tai 250€, sitä satasta saa tavalinen duunari tienata enemmän kun yhden työpäivän. Perheen toista autoa huollatin kolme kk. sitten, ja tuota merkkiä pidetään yleensä kalliina huoltaa, niin merkkiliikkeesä maksoi 190€, ei halpa sekään, mutta kohtuu verrattuna mitsun valmiiksi korotettuihin hintoihin.

        Itse huollatin 3v lancerin vähän paremmassa ei merkkiliikeessä ja hinta oli 240e eli öljyt,putsarit, perusjutut ja jarrut. Kylän huoltoasemalla nyrkkipaja olisi tehnyt saman 170e mutta vain perusjutut ja öljyt ja muihin muodollisesti ruksit leimalla. Valitsin kalliimman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe