mitä se olisi, sinun mielestäsi?
Usein moititaan palstaa ja kirjoittajia, mitä jos nyt kehuttaisiin, vai onko kehuttavaa?
Parasta palstalla,
56
2788
Vastaukset
- t.l.
Ja ihan oikeita ystäviä, ihmisiä, ei vain "kirjaimia" ja "lauseita" :) Ja aikanaan, kun olin hyvin alavireinen niin muutaman kuukauden kirjoittaminen vei apeuden tuhkana tuuleen.
- Jademuru
toi "saanut ystäviä", virtuaalisesti vai ystäviä "näkyviksi", oikeesti konkreettisen elämääsi"? No, ystäviä joka tapauksessa ja sehän on kivaa.
- Enkeli-trio
Jademuru kirjoitti:
toi "saanut ystäviä", virtuaalisesti vai ystäviä "näkyviksi", oikeesti konkreettisen elämääsi"? No, ystäviä joka tapauksessa ja sehän on kivaa.
allekirjotan ton tammikuunlika jutu.No,mää lissää
sihe pikkuse: NÄKYVIKS.
- Meriläinen
ole mitään pahaa sanottavaa tästä palstasta.
Täältä löytyy joka makuun ja jokaiselle puolustajiakin.
Suurella huvittuneisuudella seurailen näitä keskusteluja, ja kun joku nappaa niin siihen tartun, muuten en. - täällä*
ilmapiiri on muuttunut vapaammaksi viime aikoina.
- Anskuliini
ihan oikeita ystäviä.
Toivon vielä löytäväni läheisemmänkin ystävän.
Semmosen eläkeiän hupulaisen. ;)- paapuuri.re
Mikä se sellainen hupulainen on, ihan outo sana minulle:)))
Tarkoituksen toki ymmärrän, jos eläkepäivien ratoksi toivot. ;)) - terkkuja
ja toiveita vaan edelleen, eiköhän sillä konstin hupulainen löydy?
paapuuri.re kirjoitti:
Mikä se sellainen hupulainen on, ihan outo sana minulle:)))
Tarkoituksen toki ymmärrän, jos eläkepäivien ratoksi toivot. ;))ja anskuliini ettii hupulaista,sit viel sanotaa et mä puhu vaikkiast,mikä sellane hupulainen on?
- paapuuri.re
koti-kiusattu kirjoitti:
ja anskuliini ettii hupulaista,sit viel sanotaa et mä puhu vaikkiast,mikä sellane hupulainen on?
vaikiast puhu, me ei vaan aina ymmärretä:))
Se hupulainen on varmasti joku mukava, iloinen, kovasti Anskuliinista tykkäävä kaveri, toivotaan, että hän sellaisen löytää. - Anskuliini
koti-kiusattu kirjoitti:
ja anskuliini ettii hupulaista,sit viel sanotaa et mä puhu vaikkiast,mikä sellane hupulainen on?
tl. kirijootti, oikeesti kaharella aalla, siis hupulaanen, ja kyllä mää vielä semmoosen löyränki, oon minä ihan kelevos.
- hande
Kiintoisan, seksuuaalisen naisen. Älykkään.
Kolme kuukautta sitä kesti.
Mitäs sitä postissa hieromaan... - Mandi/KK
Nautin eilen kaiken joulutohinan jälkeen rentoutumisesta ja sanailun kiehtovasta maailmasta palstalaisten kanssa. Joskus on vaan hauska hullutella tai urputtaa. Eilen olin sellaisella iloisella kiusantekopäällä,
Otin osaa muutamiin ketjuihin ja kopasin kepillä jäätä, se joko virnisti takaisin tai narisi ; )
Palstamme on in.- paapuuri.re
sauvakävelylenkit ovat alkaneet vauhdikkaasti?
Kopaisit tietysti sillä sauvalla jäätä, älä mene liian ohuelle jäälle:)
Palsta on ainakin yhtä hyvä kuin kirjoittajat. - on kiva
joskus vedättää ja kokeilla kuinka paljon löytyy tosikoita siellä sun täällä ja ilmassa:)
Voipi sanoa että olen vaan antanut joillekin sitä omaa lääkettä tänä syksynä. - sellaisen
asian tuolla livessä eetterissä että minulla on yhtä suuret pöksyt kuin viltti konsanaan.
Sen lausahti eräs naistoimittaja naama pokkana! - Mandi/KK
paapuuri.re kirjoitti:
sauvakävelylenkit ovat alkaneet vauhdikkaasti?
Kopaisit tietysti sillä sauvalla jäätä, älä mene liian ohuelle jäälle:)
Palsta on ainakin yhtä hyvä kuin kirjoittajat.En ole vielä keppejä heilutellut, muualla kuin täällä palstalla ; ) Pitää ensin rauhallisesti istuskellen sulatella kinkkua. Tammikuun ekana ryntään metsästämään kadonnutta vyötäröä.
Peter kultakin on flunssassa enkä ole saanut lenkkikaveria vielä. Kohta alkaa uudenvuoden lupausten lunastuksien aika ; ) Pysyn lujana tai... sitten en ; ) - paapuuri.re
Mandi/KK kirjoitti:
En ole vielä keppejä heilutellut, muualla kuin täällä palstalla ; ) Pitää ensin rauhallisesti istuskellen sulatella kinkkua. Tammikuun ekana ryntään metsästämään kadonnutta vyötäröä.
Peter kultakin on flunssassa enkä ole saanut lenkkikaveria vielä. Kohta alkaa uudenvuoden lupausten lunastuksien aika ; ) Pysyn lujana tai... sitten en ; )jään odottamaan tuloksia, kesään mennessä jos jotain muutosta olisi........
Minulla on selkä kipeä, tänään en käynyt ollenkaan lenkillä, outo olo, kun on tottunut joka päivä lähtemään.
Sulattelehan kinkku ensin ja sitten sauvomaan:O) - Mandi/KK
on kiva kirjoitti:
joskus vedättää ja kokeilla kuinka paljon löytyy tosikoita siellä sun täällä ja ilmassa:)
Voipi sanoa että olen vaan antanut joillekin sitä omaa lääkettä tänä syksynä.Onhan se taitolaji osata vedättää ja kopasta. Syyllistyn samaan jos huomaan vastapuolen ottavan keskustelun teeman sanoisinko liian sivistyneen kirjaimellisesti.
En usko, että oman lääkkeen anto välttämättä menee ymmärrettävästi perille sillä ehkä oma lääke ei tehoakaan vastaanotettuna.
Riiteleminen on taas eri asia kuin napautukset, en pidä riitelemisestä, mutta napautukset usein johtavat kieltämättä riitaan tai ainakin nenun nyrpistelyyn. Silloin on paras lopettaa ; )
Antoisaa uutta vuotta sinulle, saapas nähdä napautellaanko toisiamme vai katselemmeko leikkiä sivusta ; ) - Mandi/KK
sellaisen kirjoitti:
asian tuolla livessä eetterissä että minulla on yhtä suuret pöksyt kuin viltti konsanaan.
Sen lausahti eräs naistoimittaja naama pokkana!...minulla on sentas sellaiset pöksyt, joita joutuu etsimään viltin mutkista jos sattuvat yö aikaan kohiltaan pois luisumaan.
Täällä on vaan niin kiva jutella.
- Heikunkeikku
...moiti palstaa, enkä kirjoittajia. Päinvastoin olen usein sanonut, että täällä on todella monta mukavaa ihmistä.
On ollut mukavaa tulla koneelle ja kurkistaa, mitä täällä on menossa. Monet naurut oon päästänyt, kiukustunut suunnattomasti välillä ja mitä milloinkin.
Olen kuitenkin tuumaillut, että tämä ei ehkä kuitenkaan ole minulle oikea paikka. Liian paljon sellaisia rumia, epäkohteliaita ja rasittavia viestejä.
Jos touhuilee töissä tai kotona on hommia, niin olisi mukava vain istua ja rupatella positiivisessa hengessä. Tulen kuitenkin huonolle tuulelle, jos vängätään ja puhutaan suorastaan ihan puuta heinää.
Harmittaa etenkin se, että silloin harvoin, kun teen aloituksen, niin saan vastaukseksi esim. kot kot tai kukkokiekuu. Se on viesti minulle aliarvioimisesta. Siksipä en tule enää tekemään ainuttakaan aloitusta.
Parempi jos Aloitukseen ei tule ainoatakaan vastausta, kuin jos siihen vastattaisiin 100 kot-kottia. Mutta se tuosta asiasta.
Kehun täällä olevia mukavia ihmisiä, mutta kaksihaaraisten kielien omistajia en kehu. En myöskään hauku, ehkä heillä on oma syynsä.
Olen muutaman päivän aikana kysynyt itseltäni, että Tulenko hyvälle tuulelle täällä, Onko kivaa.
Viime aikoina ei ole voinut keskustella paljo mistään.
Mutta kiitän kuitenkin hyvin monista hyvistä hetkistä, joita olen saanut teiltä :)- hetkien tarjoaja
ehkä kuitenkin on niin, että täytyy myös osallistua, eikä odottaa, että toiset sitä hauskuutta järjestävät.
Tee vaan aloituksia, äläkä välitä mistään kotkotuksista, heillä jotka niin kirjoittavat, on omat ongelmansa. Oletko suivautunut eilisestä Kanarian Saarten matkastamme? Keskusteluissa on aina monta mielipidettä ja muiden mielipiteiden korjaaminen oman mielipiteen mukaiseksi ei ole oikeaa keskustelua. Negatiivinen mielipide asioista ei suinkaan kerro ihmisen luonteen negatiivisuudesta vaan hänen kokemuksistaan kyseisestä käsiteltävästä asiasta.
Keskustelussa on siis eriäviä täysin toisitaan poikkeavia mielipiteitä.
Minä en ole jees...jees tyyppi.Enkä runno asioitani väkisin läpi jos näen keskustelun alkavan junnaavan paikallaan. Olemme erilaisia ja myös samanlaisia. Minullakin ja sinulla kuten monella muullakin tällä palstalla on hyvä perhe-elämä ja mukavat menestyvät lapset.
Älä minun takia ainakaan lyö hanskoja tiskiin, mutta älä ota opettajan roolia kun olet kanssani tekemiseissä olen itsekin vahva opettajatyyppi ; )
Seison myös sanojeni takana.- näintänään
samoin on varmasti täällä tuntenut lukematon joukko. Moni on jättänyt taistelukentän.
Sielun riemua, ja elämän iloa kai täältä useimmat hakevat?
Olet ollut usein ainakin minun iloni lähde, joten, pyydän, älä jätä näyttämöä!
Odotetaan seuraavaan näytäntöä, silmät suurina.
vaan kaikki, on seuraa ja jo vanhoja ystäviä, - olenhan ollutkin täällä lähes ikuisuuden, jokun suureksi kiukuski ja toivottavasti ..niin no..joo..
Mutta kiva palsta ja mukavat ihmiset..paljon oisi miulla tylsempää jos tätäkään henkireikää ei olisi..
Siis Suurkiitos kaikille..vaan noista kirutus vihreistä vielä pääsisi..:*huoks*, mutta josko ne oisi osa Pirre*ä :/
- paapuuri.re
Pirrejuupas kirjoitti:
vaan noista kirutus vihreistä vielä pääsisi..:*huoks*, mutta josko ne oisi osa Pirre*ä :/
sovitaan, että ne kuuluu siun persoonalliseen tyyliisi:)
paapuuri.re kirjoitti:
sovitaan, että ne kuuluu siun persoonalliseen tyyliisi:)
olla mitenkin otettu..:?
- Anskuliini
Pirrejuupas kirjoitti:
vaan noista kirutus vihreistä vielä pääsisi..:*huoks*, mutta josko ne oisi osa Pirre*ä :/
täällä palstalla vaarattomia, ihania kirutus vihreitä, mutta töissä tulee joskus ihan pahoja erheitä jos tekee panovirheitä.
- paapuuri.re
Pirrejuupas kirjoitti:
olla mitenkin otettu..:?
tyyli on erittäin tavoiteltavaa ja siulla se on luonnonlahja:))
Ole miten otettu haluat, saat ite päättää! - Mandi/KK
Pirrejuupas kirjoitti:
Minulla nuo konsonantit hyppelehtivät pitkin ja poikin ja välillä on työ löytää oikeaa sanaa vaan olenpa oppinut kirjoittaankin palstalla.
Kuvittele puhun englantia päivittäin ja se sujuu jo hyvin vaikka välillä joku konsonanttirikas sana muljuilee suussani eikä halua millään tulla ulos ; )
Kyllä me Pirre opitaan vaikka hieman jo hitaammin puoleisesti vaan opitaan kuitenkin. paapuuri.re kirjoitti:
tyyli on erittäin tavoiteltavaa ja siulla se on luonnonlahja:))
Ole miten otettu haluat, saat ite päättää!kun tässä ei ole hekotushymiöitä ja äänellä varustettuja..:))
- paapuuri.re
Pirrejuupas kirjoitti:
kun tässä ei ole hekotushymiöitä ja äänellä varustettuja..:))
Täällä kuuluis sellainen hekotus muine sivuäänineen, että korvatulpat pitäs laittaa:)))
Nyt mie lähen lukemaan, hyvää yötä siulle ja kaikille muillekin! - Pirre*
paapuuri.re kirjoitti:
Täällä kuuluis sellainen hekotus muine sivuäänineen, että korvatulpat pitäs laittaa:)))
Nyt mie lähen lukemaan, hyvää yötä siulle ja kaikille muillekin!samoin; Hyvää yötä!
- Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
täällä palstalla vaarattomia, ihania kirutus vihreitä, mutta töissä tulee joskus ihan pahoja erheitä jos tekee panovirheitä.
on yhtä hyvä kuin miulla tuo jolukuusi :))
Onneksi huomasin korjata ajoissa :)) - Pirre*
Mandi/KK kirjoitti:
Minulla nuo konsonantit hyppelehtivät pitkin ja poikin ja välillä on työ löytää oikeaa sanaa vaan olenpa oppinut kirjoittaankin palstalla.
Kuvittele puhun englantia päivittäin ja se sujuu jo hyvin vaikka välillä joku konsonanttirikas sana muljuilee suussani eikä halua millään tulla ulos ; )
Kyllä me Pirre opitaan vaikka hieman jo hitaammin puoleisesti vaan opitaan kuitenkin.ei tarvia edes englantia kun saan ajoiksi noita, sanoisinko ihan ikivihreitä :))
- Enkeli-trio
täällä,
kun on kotona kaksin yksin.Vai miten se meni?
Lämpimiä ajatuksia ystävilleni :)- susa51
koti-kiusattu kirjoitti:
hyvään seuraa .
Ehkei ihan ystävyydestä voi puhua, näissä palstoissa. Ystävyys taitaa tulla jostain konkreettisemmasta sentään.
Mukavahan täällä on lukea palstalaisten ajatuksia ja kertoilla omiaan, mikä ettei. - Enkeli-trio
susa51 kirjoitti:
Ehkei ihan ystävyydestä voi puhua, näissä palstoissa. Ystävyys taitaa tulla jostain konkreettisemmasta sentään.
Mukavahan täällä on lukea palstalaisten ajatuksia ja kertoilla omiaan, mikä ettei.muutama oikia ystäväki.Heil noi terveiset lensi.
Tässä lähtee keikil palstalaisil tutuil ja tuntemattomil terveissii:
Uurel vuarel kippis ja (vesi)kulaus,
vanhast onki jäljel enää piäni hujaus.
Huamen illal ku kuuluu raketin pamaus,
ni täält tulee kaikil "lämmin halaus"
^^j^^
- näintänään
hetket, joita silloin tällöin täällä lukiessaan sieluun siunaantuu.
Vievät arkea ihmeesti eteenpäin, antavat siivet suruille lentää kauas taakse näköpiirin, horisontin taa. - paatsama
ei kirkkaita tähtiä, jos kaikkki loistaisivat yhtälailla
ei tähdenlentoja, jos jokaisella siivet selässä
ei sinua itsenäsi, jos kaltaiseni olisit.
Jos vielä oppisin ilmaisemaan itseäni sujuvasti, olisi tällä ruuduntakaisella siihen osuutensa. - Kalle Kotton
paremmin mielessä kun live-elämässä, vaikka luulis olevan päinvastoin.
Näkeehän täällä monenmoista, ja siinä oppii arvostamaan niitä asioita, jotka itsellä on hyvin. Kun itsekseen on, ja välillä on huonompaa tuuria. Näissä hommissa sellaisia aikoja on, mutta tänne kun vilkaisee, niin huomaa, että omat asiat ovat loistavasti. - RosaLiiin
persoonalliset upeat kirjoittajat,
jotka kertovat omasta elämästään.
Tuntuu kuin olisi tuttujensa joukossa,
vaikkei ketään livenä tunnekkaan. - kirjoittaja52
Aika vähän on mielenkiintoista, koskettavaa. Harva myöskään kuuntelee vaan tuo enempi julki omia tuntojaan. Parasta olisi jos keskusteltaisiin ikäryhmää koksettavista asioista, mitä niitä sitten onkin ylipainon ja laihduttamiseen lisäksi. Ruminta on se, että suunnilleen kysytään pitääkö kinkkua leikata terävä pinta itsestä poispäin vai itseenpäin.
- koskettavinta,
minun mielestäni.
Ylipaino, ja laihduttaminen.
Haluaistko laihduttaa, kuihduttaa meidät kaikki ikäisisi ihan vain ilmaan?
Kirjoittaja, 1-100 000? - väärällä palstalla
ehkä sinun kannattaisi hakeutua filosofisiin ja uskonnollisiin aiheisiin keskittyville palstoille.
Tämä on yleispalsta jolla voi keskustella ihan mistä aiheesta tahansa, myös hauskoista ja hassuista. kysyä, että onko ihmisen ikä jotenkin sellainen tekijä joka sulkee jo pois joitain asioita keskustelunkin piiristä, eli pitäisi olla jo niin fiksu ja filmaattinen ettei loppujen lopuksi jää kuin se kuuntelijan osa, ja mitä se tarkoittaa täällä: sitä että lukee kotona ittekseen mitä tänne vain fiksut kirjoittavat..niinkö?
Pirrejuupas kirjoitti:
kysyä, että onko ihmisen ikä jotenkin sellainen tekijä joka sulkee jo pois joitain asioita keskustelunkin piiristä, eli pitäisi olla jo niin fiksu ja filmaattinen ettei loppujen lopuksi jää kuin se kuuntelijan osa, ja mitä se tarkoittaa täällä: sitä että lukee kotona ittekseen mitä tänne vain fiksut kirjoittavat..niinkö?
joskus kritisoinut tätä vastaus kysymys asetelmaa täällä, mutta sitä on niin vaikea muuttaa muuksi, kun tämä aloitusketju puu sallii sen että voi vastata tai kommentoida vaikka vain pelkästään ketjun aloittajalle..
Itekin joskus pelkään jotenkin puuttua toisten keskinäisiin jutteluihin, vai pitäisiköhän yrittää siitä "pelosta" päästä..:)- aloittaja
Pirrejuupas kirjoitti:
joskus kritisoinut tätä vastaus kysymys asetelmaa täällä, mutta sitä on niin vaikea muuttaa muuksi, kun tämä aloitusketju puu sallii sen että voi vastata tai kommentoida vaikka vain pelkästään ketjun aloittajalle..
Itekin joskus pelkään jotenkin puuttua toisten keskinäisiin jutteluihin, vai pitäisiköhän yrittää siitä "pelosta" päästä..:)tällaisella yleisellä palstalla voi olla ns. kahdenkeskisiä keskusteluja. Jos sinulla on jotain sanottavaa, rohkeasti sekaan vaan, mielipiteesi saat aina ilmaista.
- Jademuru
et saanut ystäviä? Kokenut siis hengenheimolaisuutta vai jatkanut kontaktia palstan ulkopuolella, tavannutkin, ehkä?
Vaikea kuvitella minun että oikein ystävyyttä. Itse nautin välillä toisten ajatusmaailmoista, elävästä kielenkäytöstä ja konkreettisista ehdotelmista. Miten milloinkin. Mutta menee omia kulkujaan kiinnostus. Välillä kiinnostaa, välillä ei. Niinkuin moni muukin asia.
Itsesi näköistä, rehellistä VUOTTA 2009 KAIKILLE!- aloittaja
ymmärtänyt, tuskin viestisi oli minulle tarkoitettu?
Hyvää uutta vuotta! - Jademuru
aloittaja kirjoitti:
ymmärtänyt, tuskin viestisi oli minulle tarkoitettu?
Hyvää uutta vuotta!Huomasin vaan kun ketjun alussa muutamat kertoivat löytäneensä täältä ystäviä.
En kohdistanut viestiä ihan oikeille.
- T-muna
Mikä on palstalla parasta. No ainakin näyttäisi, ettei täällä riidankylväjiä majaile.
- On vapaaehtoista
- maksuttomuus
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289