2009 jälkeen ostetaan pääasiassa hybridejä ja kulutukset ovat n. 3l/100km.
Dodget käyvät vanhanaikaisiksi ja ainakin Caliber on suorastaan mauton.
Dodge vanhanaikaiseksi
7
1487
Vastaukset
- mä oon
aivan samaa mieltä, olen Tero, sano Terppa vaan, mulla on uudet karvanopat ja tuulipuku, bua haaa haaa,!
- 6.1
2009 tulee Euroopassa myyntiin Dodge Challenger. 6.1 V8 haukkaa melkoisesti 95E:tä mutta eipä tuo haittaa kun litrahinta on alle euron.
- lumia noi
dodget.
Nykyään kannattaa kattoa maakaasy hybridiä esim. B-mersua.. - joku
lumia noi kirjoitti:
dodget.
Nykyään kannattaa kattoa maakaasy hybridiä esim. B-mersua..Tältä foorumilta löytyy myös palsta sinulle.Katso Mercedes Benz.
- alle
10 litraa.Halpaa menoa!
- Cal...
Mistähän näitä aina sikiää, nyt voidaan puhua jo vuodesta vuoteen.
Ajellaan omalla pikku opelilla ja v***tuskäyrä kybässä kun ei TÄNÄKÄÄN vuonna ollut fyrkkaa hankkia caliberia kun niiden uudelleenmyyntiarvot ei laskenutkaan nollaan niinkuin pikku opelikuski kävi pari vuotta sitten täälläkin manaamassa.
Vikojakaan ei ole ja lähtee jopa talvella käyntiin laakista.
Bensakin alkaa olla ilmaista joten ei lompakkoa kummoisesti riipase 8 litran kulutus.
Yleisesti voidaan sanoa että Caliber-kuskit ovat keskimääräistä tyytyväisempiä koko elämäänsä kuin muilla merkeillä ajelevat, sehän on nähty täällä moneen kertaan. - setä samuli=)
oon huomannut saman asian -66 chargerissani=)aika ajaa jo senkin ohi,muut vähempi..tyylistä puhumattakaan.silti ei oo aikomusta luopua.justiinhan sain sen viime kesänä museokatsastettua ja 15v osia etsiskellen=)mut jos ois paalua, niin uusi ja vanha challenger must!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859