Irlanninsusikoira

meille vaan

Onko jotain erityisen hyviä sivuja irliksistä? Googletettu kyllä ollaan...
Ehdotuksia hyvistä ksvattajista?

Mietittiin tällästä jättiä meille :)

8

1643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sussex spaniel

Oletko laittanut googleen hakusanaksi Irish Wolfhound ja kääntänyt sen wikipedian Suomeksi?

T: Sussex spaniel

• meille vaan

Häh? :)
        Luin sen kyl englanniks, ei tost "suomesta" saanu selvää :D

• ...Utelias...

Onko irlanninsusikoirat hirveän allergisoiva rotu?

• koirarotua ei ole olemassakaan. Useimmat ihmiset ovat allergisia jollekin muulle kuin koiran karvoille. Ja juu, tutkimuksia on, että tässä suhteessa esim. kultaiset noutajat olis helpompia, mutta mikään rotu ei ole allergian suhteen niin sanotusti varma vaihtoehto

• ...Utelias...
        hinski kirjoitti:

koirarotua ei ole olemassakaan. Useimmat ihmiset ovat allergisia jollekin muulle kuin koiran karvoille. Ja juu, tutkimuksia on, että tässä suhteessa esim. kultaiset noutajat olis helpompia, mutta mikään rotu ei ole allergian suhteen niin sanotusti varma vaihtoehto

Tiedän kyllä että allergisoimatonta koirarotua ei ole. Enkä edes kysynyt sitä tai mitään mitä kirjoitit viestiisi. Pitääkö vastata jos ei vastaa kysyttyyn kysymykseen?

• kiinnostais mutta

tämä ketju kaatui näköjään outoihin kommentteihin..?

• tyttönen..
      • Tanti

Jos haluat tietoa irliksistä niin rotuyhdistys on hyvä paikka. www.irlanninsusikoirat.org Sieltä löytyvät kaikki kasvattajat ja heidän yhteystiedot sekä nettisivut. Carelwolf on kyllä hyvä kasvattaja,ei siinä mitään mutta on muitakin vaihtoehtoja. Kannattaa valita kasvattaja jonka kanssa "kemiat toimii" niin ei tule pettymyksiä puolin eikä toisin. Itse aikoinaan kävin ensin irlis kuumetta nostattamassa irliskodissa joka on nyt kavereitani. Kannattaa kuulostella ja katsella kaikessa rauhassa ja näyttelytkin on hyvä paikka tutustua rotuun ja rotuharrastajiin. Ei me purematta niellä ;) Ja jos ennen kehää sattuu joku äsähtämään niin se johtuu yleensä vaan jännityksestä.Kehän jälkeen vaan rohkeasti kyselemään. Ja tokihan tuulenkoirat palstaltakin meidät irlisihmiset löytää jos jotain kysyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe