terve! onko tietoa onks phuketissa,pattayalla ja samuilla mahollisuutta vuokrata polkupyöriä.. itse olen pari vuotta sitten phuketissa käynyt, mut en muista nähneeni.. nyt ollaan lähdös yhdistelmä-omatoimi matkalle ja mietimme että ois kiva kiertää paikkoja fillarilla :) kiitos asiallisista vastauksista..
polkupyörän vuokrauksesta..
9
669
Vastaukset
- Moottorit jyllää....
Moottoripyörän 2 kypärää saa vuorokaudeksi 5 €:lla ja bensa maksaa 0,40 €/l eli 1,20 €/100 km. Jos veivaat fillarilla, sulla menee limppareihin enemmän ja aikaakin palaa tien päällä.
Ei polkupyörää voi ainakaan taloudellisilla syillä perustella.- Del Carmen
Jouduin maksamaan bahteilla, koska olen
Ruotsista. Te suomalaiset puhutte vaan
niistä EUROISTA !! Me emme maksa Thaimaassa
kruunuilla ! - niin....
Del Carmen kirjoitti:
kruunuilla !Te siellä Ruotsissa olettekin niin säälittäviä kruunuinenne. Ruotsin juna meni jo...
- 10ruunuu noin
Del Carmen kirjoitti:
kruunuilla !on sama kuin
- "!"!"!
Olin muutaman viikon Koh Lantalla syksyllä ja pari pyöräilijää näin, sekä yhden pariskunnan tandemilla, cool. Seuraavan kerran joko vuokraan tai vien polkupyörän, koska se on mielestäni hyvä vaihtoehto liikkumiseen ainakin lyhyehköillä matkoilla. Ja kunto ainakin pysyy ennallaan tahi sitten kohoaa. Kypärä vaan mukaan.
Toki se on kuumaa ja hiostavaa toimintaa, mutta nesteen nauttimisesta on huolehdittava. Mutta muistakaa: kun juo Singhan, niin saman verran vettä...
Moottoripyörät ja skootterit huristavat ohi, mutta mitä sen väliä...
Uskoisin mainitsemistasi paikoista löytyvän vuokrapyöriä.
Hyvää reissua ja laita sitten pyöräilykertomusta.
Ja ajakaa varovasti!- ap.
niin en mä sitä taloudellisuutta takaa ajanut vaan juuri sitä että pysyisi kunto yllä, ku maattua tulee varmaan aikalailla ja herkuteltua myös.. :) toivottavasti löydetään jostai fillarit.. viime vuonna cha-amissa oli joka nurkas pyöriä ja tandemeita tyrkyllä.. vielä pitää 3päivää jaksaa ja sit nokka kohti thaikkulaa :) kiitti vastauksista..
- itsekinmenossa
Nykypäivänä Thaimaasta on tullut talviajan pyöräilyn mekka. Maantiepyöräilyn suosio on räjähtänyt, jopa ihan perusthaikutkin fillaroivat kuntoaan nostaakseen. Pyörävuokraamoita löytyy paljon ja thaikut tekevät itse hyvätasoisia hybrideitä ja kilpatason maantiepyöriä.
Kannattaa ottaa vaikka ensituntemukset Cyclocrossista, joita löytyy nykyään erittäin hyvätasoisia. - CerveloTeam
esim Pattikselta Venturalta löytyy Freedan huippukalustoa hiilikuitupyörissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818