Juu, eli finnejähän minulla vielä on, mutta iho on huomattavasti tasaisempi ja paremmassa kunnossa kuin pahimpina teinivuosina.
Mutta, ongelmana on aknearvet, joita minulla on posket täynnä, eli ihan kuin ihon alla olisi kirkkaan punaisia isoja täpliä.
Mikä näihin auttaisi?
Roaccutan-myrkkykuuria en aloittaisi ikinä.
Antibioottikuureja olen pari syönyt, mutta noihin ihonalaisiin näppyihin eivät ole auttaneet mitenkään.
Olen joskus lukenut, että sinkkivoide auttaisi vaalentamaan arpia, onko tämä totta?
Jotenkin epäilyttää tuon auttaminen, kun ne täplät ovat tavallaan ihon sisällä, itse päällimmäinen puoli ihosta on ihan sileä.
Brevoxyl ja basiron-voiteita olen käyttänyt suht vakituisesti jo kuukausia, ja ne ovatkin auttaneet itse uusiin finneihin, muttei noihin arpiin.
Entä mikrohionta?
Paljonko maksaisi mikrohionta Helsingissä luotettavalla hoitajalla?
Monta hoitokertaa tuollainen vaatisi, ja mitä negatiivisia puolia tuossa olisi?
Rupeaako iho punoittamaan aluksi pahemmin tjs?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.
aknearpien vaalennus?
6
3879
Vastaukset
- apteekista
Kelo-cote nimistä silikonigeeliä. Se on just tarkoitettu arpien 'kypsyttämiseen' eli vaalentamiseen. Geeli on väritöntä ja kuivaa kohtalaisen nopeasti iholle. Ei siis näy typerästi naamassa.
Silikonihan on tiedetysti oivallinen keino arpien vaalentamisessa.
Lisäksi on mepiform-silikonisidos, joka on kelo-coteakin tehokkaampaa, mutta et varmaan halua kuljeksia 'laastareita' naamassa...- .............
vastata tähän.. mulla ei ainakaan kelo-cote toiminu YHTÄÄn, oli ihan turha ostos.. sitä parempia tuotteita mitkä ainaki mulla on toiminu paremmin oli bm gel 28 ja arbutin tehotipat.. parhaiten on kuitenki toiminu, yllättävää kyllä, omenaviinietikka.. ja maksaa jopa kaupas vähän yli 2 euroa =)
- ---.-.
............. kirjoitti:
vastata tähän.. mulla ei ainakaan kelo-cote toiminu YHTÄÄn, oli ihan turha ostos.. sitä parempia tuotteita mitkä ainaki mulla on toiminu paremmin oli bm gel 28 ja arbutin tehotipat.. parhaiten on kuitenki toiminu, yllättävää kyllä, omenaviinietikka.. ja maksaa jopa kaupas vähän yli 2 euroa =)
Käytitkö kelo-cotea säännöllisesti ja tarpeeksi pitkään? Käyttöä täytyy jatkaa puolikin vuotta ennen kuin mitään tuloksia näkyy. Arvet kypsyvät hitaasti.
- Posso
............. kirjoitti:
Ajettelin kun tilasin tuotetta "verkko-apteekista" kun tuolla ulkona on pakkonen ja jotkut voiteet eivät saa jäätyä?? vai tuleeko se pakettina.. luulisin että suoraan postiluukkuun??
- kokeiltu
Sinkkivoiteella ihon punoituksen saa häviämään. mutta punaisuus tulee takaisin heti kun voiteen käyttö lopetetaan.
- roan syöny
esim. omenaviinietikka, maksaa alle 3e ruokakaupassa. Itse löysin netistä tietoa että vaalentaa arpia tehokkaammin kuin mikään muu. Olen itsekin eilen hankkinut.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395