Onko muilla havaintoa siitä, kun avaa nettihesarin niin sivu on tummennettu ja sivun oikeassa yläkulmassa on kookas ruksi, jota klikkaamalla sivu aukeaa normaaliksi. Mikähän idea tuolla mahtaa olla??
Nettihesarin outo aukeaminen
Himmeetä
3
803
Vastaukset
- keksa
noita tulee jo iltalehdenkin avatessa.
- Himmeetä
Ei kyseessä ole mikään ponnahdusikkuna, vaan koko näytön kokoinen tummennettu Hesarin sivu ja kun ruksia klikkaa, niin sivu muuttuu normaaliksi.
- igelkotten
Olen käyttänyt netti Hesaria aloitussivuna, mutta nyt oon kypsynyt tuohon himmennettyyn sivuun ja vaihdoin aloitussivuksi Yle uutiset.
Joku täällä sitä mainokseksi epäili, mutta mitähän tuollainen himmennys mahtaa mainostaa? Minusta tuollainen on pelkkää vittuilua ja siksi Hesari sai kyytiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468