varailin tuossa matkaa ja huomasin, että varaukseen tulee juomakuponki gold tason asiakkaalle. Onkohan ne tulleet takaisin ihan vakituisesti taas. Niin paljon palautetta..?
Kiva juttu aloittaa risteily drinksulla! :)
drinkkiliput takaisin?
12
1891
Vastaukset
- veikkaan, että
En usko, että kysymys on vakituisesta paluusta. Luulen, että on kyse samasta kampanjasta, jossa me muutkin kuin gold-asiakkaat saamme muistaakseni tammi-helmikuun risteilyillä drinkkilipun lähtöselvityksessä. Siitä tuli kampanjaviesti s-postiin joku aika sitten.
- veikkaaja hyvä
Kyllä jatkossa ainakin maaliskuuhun asti gold asiakkaat saavat drinkkikupongin lähtöselviytksessä. Kaikki clubasiakkaat saavat 15.2. asti taxfreestä ostaessaan pullon kuohuvaa. Tästä lienet postissasi lukenut =). Mutta matkailun iloa joka tapauksessa. Juuri joulun alla kiva miniristeily Turusta sviitissä ja nyt parin päivän päästä hesasta tukholmaan shoppilemaan.
- drinkkilippu
veikkaaja hyvä kirjoitti:
Kyllä jatkossa ainakin maaliskuuhun asti gold asiakkaat saavat drinkkikupongin lähtöselviytksessä. Kaikki clubasiakkaat saavat 15.2. asti taxfreestä ostaessaan pullon kuohuvaa. Tästä lienet postissasi lukenut =). Mutta matkailun iloa joka tapauksessa. Juuri joulun alla kiva miniristeily Turusta sviitissä ja nyt parin päivän päästä hesasta tukholmaan shoppilemaan.
varasin tätä kyseistä matkaa huhtikuulle, jolloin drinkkilippu ilmestyi myös. Sitä ennen on pari varausta, eli saapa nähdä saanko silti, vaikka niitä ei varauksessa näykään.
- gsdg
se aloitetaan, oli kuponkia eli ei. Ensimmäinen lähtiessä terminaalissa ja viimeinen lähiökapakassa kotimatkalla. Ja siinä välissä lukemattomia muita.
- se nyt uhkaavasti...
..siltä näyttää että drinksukuponki tulisi takaisin :) Kokeilin tehdä varausta ja näin siinä luki..
Pullollinen kuohuviiniä taxfree ostosten yhteydessä ilmaiseksi Club One -asiakkaille (yli 18 v)
Juomakuponki Club One Gold-tason asiakkaille - kuohuvia
Silver tason asiakkaana en saanut sen paremmin drinkkilippuja kuin kuohuvia tax freessä.
HEL-STO toissapäivänä.- sitten alkaa tuo kuoharijut...
...Tammikuun alusta lähtien kaikki risteilevät Club One –asiakkaat saavat lähtöselvityksessä kupongin, joka oikeuttaa tax free -ostosten yhteydessä kuplivaan yllätykseen. Toimithan nopeasti sillä tämä Clubilaisten etu on voimassa vain 15.2.2009 asti. Ei koske Tallinnan päiväristeilyjä.
Eikös drinkkikupongit ole vain kulta-asiakkaille?? - on kulta-asiakkaille.
sitten alkaa tuo kuoharijut... kirjoitti:
...Tammikuun alusta lähtien kaikki risteilevät Club One –asiakkaat saavat lähtöselvityksessä kupongin, joka oikeuttaa tax free -ostosten yhteydessä kuplivaan yllätykseen. Toimithan nopeasti sillä tämä Clubilaisten etu on voimassa vain 15.2.2009 asti. Ei koske Tallinnan päiväristeilyjä.
Eikös drinkkikupongit ole vain kulta-asiakkaille??Kuohuviini on kaikille klubiasiakkaille. Kultakorttilaisen pitäisi siis saada molemmat.
- pitänyt vielä
alkaakaan toissapäivänä.
- heh heh heh
ja paljonko jouduitkaan vuodessa ostamaan ja kantamaan rahaa laivayhtiölle, että sait peräti 2-4e etukupongin :DDD
LOL LOL LOL !!!- drinkkilippu
Niin, jos joku antaisi minulle neljä euroa, todennäköisesti antaisin sen takaisin.
Tässä en saakaan rahaa, vaan mukavan pikku lisän. En minä auton ostossakaan ajattele, että voi pentele, kun oli kallis ensiapulaukku, kun piti maksaa 45000 euroa ensin autosta.
Mitä tarkoitat, että joudun ostamaan? Ei kai kukaan minua pakota...
- Clubi-
Näyttäisi jälleen saavan drinksukupongit.
Minulle oli ainakin jo lokakuussa varattuun matkaan päivitetty drinkkikupongit varaustietoihin, kun online -varauksessa katsoo. Juuri varasin matkan ensi viikoksi, johon siihenkin tuli kupongit ja ilmaiset kuohuviinit tax freestä :)
Kumpikin matka muuten pisteillä, toinen Commo parvekkeella ja toinen exec. suite turusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131